MindWanderer
Belezen gebruiker
Rond 22:00 half genomen lig al lekker aardig in mn space. Feel free to have a nice chat in de reacties!
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Ja zeker wel. Vaker gedaan, en is echt zo relaxed. Soms ga ik even helemaal op in de muziek en mezelf. Maar vaak zit ik hier te lezen of kletsen op omegle. Echt een hele chille vibe, en voor mij een goed moment even helemaal te ontstressen en even momentje helemaal voor mezelf!X zonder gezelschap? 😲
Ik luister eigenlijk altijd psytrance als ik aan de xtc ga. Enige suggesties zijn welkomWat voor muziek luister je?
Owké, als gu mr lekker voelt e😉Ja zeker wel. Vaker gedaan, en is echt zo relaxed. Soms ga ik even helemaal op in de muziek en mezelf. Maar vaak zit ik hier te lezen of kletsen op omegle. Echt een hele chille vibe, en voor mij een goed moment even helemaal te ontstressen en even momentje helemaal voor mezelf!
Mag okk ander genre uiteraardWat voor muziek luister je?
Ik vind 8D nummers altijd weer verbijsterend mooi, wel alleen met koptelefoon, bijvoorbeeld Thotiana, The magician, Snowman of NovaMag okk ander genre uiteraard
Op X zijn beats vaak logische keuze, van goa, trance, tot hardstyle en EBM...Ik luister eigenlijk altijd psytrance als ik aan de xtc ga. Enige suggesties zijn welkom
Nooit gedaan?X zonder gezelschap? 😲
Zeker wel. Ik zag net dat ik begonnen was aan een berichtje te typen hier vanacht maar dat ik die nooit heb afgekregen 😅. Sorry voor het korte live report dan bij deze hahah.Lekkere nacht gehad @KevinHenni?
X/MDMA heb ik indd nog nooit in m'n eentje gedaan, maar ik kan je wel volgen, dat dit op zijn manier ook iets extra en/of andere beleving kan bij en teweeg brengen. Zeker omdat ikzelf eerst X als party-drug zag n gebruikte op plaatsen waar er overvloed aan mensen, boenkende muziek (EBM, (hard)trance, rave, goa, tekno...), lichtspel en prachtige decors waren. Maar bij een eerste keer dat ik X/MDMA, bij vriendin thuis nam en waark kind aan huis was. Zaten op haar kamer, in über chille setting en ik mij bij haar zo op mn gemak voel. Ervaarde ik de X/MDMA totaal anders, eigenlijk veel fijner, omdat er een mega positieve en empathische vibe heerste, waarbij we vooral een intense chemie tussen elkaar ervaarde, met innige en diepgaande gesprekken, lichamelijke intimiteit en ik zacht eitje was, tot periodes vol lollige momenten en tussendoor ook de zin om te dansen/bewegen. Maar waarbij duidelijk het sociale, empathische, intieme,... maximaal overheerste, tov de overdrive energy-bom, die regelmatig waus gaat op party's en totaal remloos 'love' voelde voor wildvreemden, enorme golven in de rush ervaarde en ik gewoon ook echt vd wereld kon zijn en zelfs eens ferm paranoia omdat ik mn vriendin niet direct vond.Nooit gedaan?
MDMA met anderen is geweldig, maar MDMA alleen is ook geweldig, maar op een totaal andere manier. Je moet er alleen niet de verwachtingen bij hebben dat het zal zijn zoals MDMA met anderen. In je eentje is het een soort tool om even een paar uren diep met jezelf te praten, over dingen te reflecteren, eventueel dingen te verwerken. Je richt dan de empathie niet naar anderen, maar naar jezelf.
6-APB vind ik er nog veel geschikter voor, door zijn stabiele, langdurige en licht psychedelische werking.