• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live xtc alleen thuis setting

MindWanderer

Belezen gebruiker
Rond 22:00 half genomen lig al lekker aardig in mn space. Feel free to have a nice chat in de reacties!

MindWanderer

Belezen gebruiker
X zonder gezelschap? 😲
Ja zeker wel. Vaker gedaan, en is echt zo relaxed. Soms ga ik even helemaal op in de muziek en mezelf. Maar vaak zit ik hier te lezen of kletsen op omegle. Echt een hele chille vibe, en voor mij een goed moment even helemaal te ontstressen en even momentje helemaal voor mezelf!

Nihilist88

Badass junkie
Ja zeker wel. Vaker gedaan, en is echt zo relaxed. Soms ga ik even helemaal op in de muziek en mezelf. Maar vaak zit ik hier te lezen of kletsen op omegle. Echt een hele chille vibe, en voor mij een goed moment even helemaal te ontstressen en even momentje helemaal voor mezelf!
Owké, als gu mr lekker voelt e😉

Ik nam het altijd op feestjes, waar ik met momenten ook zo weg was, los vd realiteit en 1 x is paranoia n angstig omdat ik mn vriendin ni direct vond...

Sindsdien ook eens chill bij vriendin thuis gedaan en da was echt zooo fijn, cossy kamer, er was muziek, danste wanneer ik wou, om wat later gezellig dicht bij elkaar, te lachen, diepe gesprekken te voeren en duuh was ik echt een zacht gekookt eitje. En vond zulke avond een ganse verademing tov X op fuif. Ik vond het sindsdien ook ni meer de party-pil, nee X in intieme kring was veel toepasselijker.

Voor uitgaan en lang feesten, vind ik de meer amfetamines, pep, 4-FA, 4-FMA, 3-FA beter passen, is veel meer pure energie, mr nooit weg vd wereld.

En last but not least, een klasse apart 6-APB, geeft je uuuuuren heerlijke energy, zonder dat strakke van amfetamine, maar met een duidelijke dosis empathie, ook de eerste stim RC, die energie en empathie zo vet weet te combineren, ook met duidelijke mr subtiele visuals, in elkaar lopende en golvende beelden nzo, die zelfs als eerste effecten optreden en zijn fijn extraatje.
😉

Nihilist88

Badass junkie
Ik luister eigenlijk altijd psytrance als ik aan de xtc ga. Enige suggesties zijn welkom
Op X zijn beats vaak logische keuze, van goa, trance, tot hardstyle en EBM...

Maar ik heb al ervaren dat, zeker in intieme kring, ik enorm kan genieten van muziek uit totaal andere richting, dat kan synthpop, new wave, Dreamgaze, Blackgaze, post-rock...zijn, dat speelt dan veel meer in op mn empathisch en gevoelig kantje en is perfect met een vriendin.

Voor mij is X ook veel meer een intieme drug geworden, die je neemt met beste vriendin, vriend, lief, of met meerder personen, die het dichtst bij jou staan, ik vind de love, gevoeligheid, intimiteit juist het hoofddoel van X.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
X zonder gezelschap? 😲
Nooit gedaan?

MDMA met anderen is geweldig, maar MDMA alleen is ook geweldig, maar op een totaal andere manier. Je moet er alleen niet de verwachtingen bij hebben dat het zal zijn zoals MDMA met anderen. In je eentje is het een soort tool om even een paar uren diep met jezelf te praten, over dingen te reflecteren, eventueel dingen te verwerken. Je richt dan de empathie niet naar anderen, maar naar jezelf.

6-APB vind ik er nog veel geschikter voor, door zijn stabiele, langdurige en licht psychedelische werking.

MindWanderer

Belezen gebruiker
Lekkere nacht gehad @KevinHenni?
Zeker wel. Ik zag net dat ik begonnen was aan een berichtje te typen hier vanacht maar dat ik die nooit heb afgekregen 😅. Sorry voor het korte live report dan bij deze hahah.

Was wel een lekker nachtje, blijf me toch fascineren over de foto realistische hallucinaties die ik altijd heb. Heb inprincipe maar 1 hele pil op ( niet getest dus weet niet hoe sterk ). En toch ga ik bij 3 kwart pil al flink hallicuneren. Misschien doordat ik helemaal alleen ben? Of misschien een hoge gevoeligheid voor de stof?

Vannacht vaak mn vriendin in de kamer gezien en allerlei haren op de gordijnen die er niet zaten. Twijfelde ook echt of mn vriendin nou in de kamer is geweest of niet. Ook de, voor mij typische, spinnen/stof raggen waren weer van de partij, en eigenlijk zag mijn huis er dus echt smerig uit hahaha. Gelukkig toen ik vanochtend wakker werd was dit niet het geval😋.

Toch is voor mij xtc niet meer wat het geweest is helaas. Vind de kater ook echt niet chill en ik denk dat ik het vanaf nu ook alleen voor speciale momenten ga gebruiken. Hou het voor nu lekker bij een biertje in het weekend en misschien over een tijdje weer eens truffels.

Fijne avond iedereen👍

Nihilist88

Badass junkie
Nooit gedaan?

MDMA met anderen is geweldig, maar MDMA alleen is ook geweldig, maar op een totaal andere manier. Je moet er alleen niet de verwachtingen bij hebben dat het zal zijn zoals MDMA met anderen. In je eentje is het een soort tool om even een paar uren diep met jezelf te praten, over dingen te reflecteren, eventueel dingen te verwerken. Je richt dan de empathie niet naar anderen, maar naar jezelf.

6-APB vind ik er nog veel geschikter voor, door zijn stabiele, langdurige en licht psychedelische werking.
X/MDMA heb ik indd nog nooit in m'n eentje gedaan, maar ik kan je wel volgen, dat dit op zijn manier ook iets extra en/of andere beleving kan bij en teweeg brengen. Zeker omdat ikzelf eerst X als party-drug zag n gebruikte op plaatsen waar er overvloed aan mensen, boenkende muziek (EBM, (hard)trance, rave, goa, tekno...), lichtspel en prachtige decors waren. Maar bij een eerste keer dat ik X/MDMA, bij vriendin thuis nam en waark kind aan huis was. Zaten op haar kamer, in über chille setting en ik mij bij haar zo op mn gemak voel. Ervaarde ik de X/MDMA totaal anders, eigenlijk veel fijner, omdat er een mega positieve en empathische vibe heerste, waarbij we vooral een intense chemie tussen elkaar ervaarde, met innige en diepgaande gesprekken, lichamelijke intimiteit en ik zacht eitje was, tot periodes vol lollige momenten en tussendoor ook de zin om te dansen/bewegen. Maar waarbij duidelijk het sociale, empathische, intieme,... maximaal overheerste, tov de overdrive energy-bom, die regelmatig waus gaat op party's en totaal remloos 'love' voelde voor wildvreemden, enorme golven in de rush ervaarde en ik gewoon ook echt vd wereld kon zijn en zelfs eens ferm paranoia omdat ik mn vriendin niet direct vond.

Dus mijn subjectieve conclusie van MDMA is, dat ik het veeeel prettiger vind in intieme kring, dan op een vette rave/party, omdat het sociale, empathische, love gevoel vet zalig is bij mr 1 close persoon en het willen dansen op beats, volledig nr de achtergrond verdwijnt.
En ik de stims zonder of minder entactogene werking, nl de pep stuff, veel meer party stuff is en goaaaan! 4-FA was zo'n rc dat perfecte party-drug was/is, nu heb je nog oa 4-FMA 3-FA, en andere gefluoreerden (voor de tijd dat deze nog rest). Geen kleine opmerking, 4-FMA is zeker een soort van über-amfetamine, die je volle gas een energy en dopmamine boost geeft, maar ook zeker duidelijk werkt op je serotonine (waar MDMA zo v slurpt) en ook omschreven staat als amfetamine/entactogene stof en tot hiertoe ook langstwerkende amfetamine rc. Maar voor mij de perfecte party-drug, vette energy, genoeg het sociale, mr het entactogene is toch ver eind weg van MDMA.

Fijn dat je 6-APB erbij neemt, want daar kan ik volmondig mee instemmen.
Ik vind dit stofje, door zijn gehele werking, zeer toepasselijk voor zowel op vette lange party, thuis in intiemere kringen en jazeker, ook in je eentje, gezellig thuis. En over deze laatste ga ik ff uitweiden, omdat ik dit zelf al meermaals gedaan heb en waarbij ik 6APB echt super vind in mn eentje. Mede doordat het niet bam binnenkomt, maar het gewoon alsmaar lekkerder wordt en ik nog vóór de echte piek, duidelijke visuals ervaar en nee totaal niet zoals bij tripmiddelen als LSD, maar echt duidelijk waarneembaar, alles beweegt, is golvend, een film op tv levert duidelijk vervormde koppen op en eigenlijk worden al je zintuigen duidelijk versterkt of veranderlijk, na visuals, zeker ook mijn geur en smaakzin, ik reuk alles zeer intens en smaak geuren. De simpelste dingen thuis, objecten, film, muziek, posters, kunnen plots zo sterk mn aandacht trekken, waarbij ik dan vaak met big smile dingen bij denk. Ook een simpel toiletbezoek lijkt net wat anders, wanneer ik starend nr de tapijt en grond, deze bewegen, er continue een allesoverheersend top gevoel heerst en ik al van zulke simpele dingen, als een golvende grond geniet😄
Doordat er een lekker gedoseerde energie heerst, zonder dat strakke, in combinatie met lichte tot matig versterkte en veranderlijke zintuigen en het empathische en sociale aspect. Heb ik tock ook bijna altijd de nood om in contact te staan met mensen, hetzij bellen, berichten sturen, forums bestoken...Bij vb bellen, kan ik niet stoppen met praten en hebk nul schaamte. En zoals je wel kan denken, doordat mijn visuals echt heel lang kunnen duren, is typen ook een gans en niet zelden funny avontuur😂

Zo die Vlaming met z'n lappen tekst is er weer😜

Bovenaan