• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LIVE: Lichtroze hartjes

Jippie01

Experimenterende gebruiker
Zo net een pilleke ingenomen. Muziek op gezet en nu maar afwachten. Zodra ik iets merk zal ik het melden.

Volgens mijn (normaal gesproken) zeer betrouwbare dealer moest dit het neusje van de zalm zijn wat er op dit moment te krijgen is.
Aangezien hij zelf nog niet geprobeerd heeft heeft hij me 100 voor de prijs van 50 verkocht. Dus voorlopig weer genoeg op voorraad. Nu hoop ik alleen dat ze ook goed zijn. De laatste die ik had waren minder.
Op de een of andere manier sloegen die niet door...je zat constant tegen dat heerlijke gevoel aan te hikken.

naja voor nu genoeg...ik meld me.

Jippie01

Nou op dit moment gaat ie lekker...op de een of andere manier voel ik me al anders...

Ik wil niet zeggen dat ze meteen vol inslaan maar ik voel langzaam iets opkomen...en wat ik voel voelt goed :hearteyes: :mrgreen:

Ik heb er genoeg...dus als je naar het zuiden des lands kunt komen...you are welcome :wink:

Jippie01

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Dit gaat best goed. Zet net 2 minuten geleden een lekkere hardcore cd op en krijg me toch opeens een behoorlijke knal...
Ik wil lekker gaan feesten!!!!!

Gelukkig binnenkort naar Decibel...en reken maar dat ik hartjes bij me heb :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

space scientist

Wijs gebruiker
weer een tijdje geleden dat ik aan de X zat (voor mij lang :grin: )

binnenkort maar weer een keer doen :)

veel space plezier maar voor je :P

Jippie01

Boh ik dit is vet relax....ze bouwen relax op. Ik heb met de muziek erbij het gevoel van feeeeeesten...maar het is nog niet keihard...wel wordt het steeds iets harder...en steeds meer zin om te dansen...

Raar ik ben normaal wel wat gewend...moet wel zeggen zoals boven ook staat geloof ik dat de vorige niet zo geweldig waren...deze dest te beter.

Ik ga even wat drinken halen...zometeen meer..

Jippie01

Nou het is gelukt....maar het gaat nu toch wel erg hard...ik weet niet welke combinatie dit nu is...

Langzaam durf ik te zeggen dat ik dit nog niet vaak heb meegemaakt. Alleen een jaar of zo geleden toen ik ook hele goede had.

En dat te bedenken dat deze vers van de pers zijn....ik was de 1ste koper... meteen even smsen (als het nog lukt dat ik er minimaal nog 100 van de 1ste lading wil hebben

Jammer dat er geen icoontje is voor hakkend iemand of zo

Whahahah hihi

Jippie01

Verdorie mijn topic over lichtroze hartjes is weg bij onderdeel xtc

Naja mensen deel gerust je ervaring...ben benieuwd wat me nog te wachten staat de rest van de avond//

wiet busje

Belezen gebruiker
shit ik wil kk graag meedoen :grin:

heb gelijk totaal geen last meer van mn alcohol-afkicking :P

hopelijk kan ik snel ook weer de roze bril opzetten :hearteyes:

Jippie01

Heb net even nog een lading per sms besteld...helaas gaat mijn dealer morgen op vakantie..maar na de vakantie kan ik ze ophalen... hij haalt ze vanavond nog even op...en daarna vertrekt hij meteen op vakantie...wat een geweldig gozer!

Jippie01

Jezus...nog gaat ie hard.....ben nu met een goede vriendin aan het bellen.... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

En de voetjes willen bewegen.....

Jippie01

Weet iemand vanavond nog een feestje ergens? PM dan even...

Ik heb een bob gevonden en wil zeker nog even de rest van de nacht genieten..

En deze hartjes doen hun naam eer aan.. :hearteyes:

Jippie01

wahahaha iedereen heeft pm terug :wink:

Jammer dat er geen feest is was ook al aan het zoeken..begint wel moeilijk te worden dat zoeken.

Krijg zo wel nog bezoek...die vriendin komt langs en gaat lekker meedoen als we geen feest vinden....

Jezus dat typen gaat echt langzaam...be nnu al 5 minuten bezig met dit stomme bericht hihii

Jippie01

Dat ben ik ook....heerlijk. Dit heb ik al een tijdje niet gehad...

Ben nu op zoek naar wat kauwgom maar kan er geeen vinden...balleen

Jippie01

Zowwww nu gaat ie echt lekker..heb inmiddels gelukkig kauwgom gevonden....

nu mijnsigaretten nog

spacekonijn

Badass junkie
ga lekker op de bank chillen joh zon beeldscherm is helemaal niet fijn als je grote pupillen hebt.
het is zo voorbij , enjoy it :)

Jippie01

Behoorlijk...ga zo even stiekum naar het cafe op de hoek...naar binnen glippen en een nieuw pakje halen...

Wek even opletten dat ik niewmand tegen kom

Ellesdee

Badass junkie
spacekonijn zei:
ga lekker op de bank chillen joh zon beeldscherm is helemaal niet fijn als je grote pupillen hebt.
het is zo voorbij , enjoy it :)

ja idd... achter mn pc zitten is wel t laatste waar ik dan aan denk...

Jippie01

ZO peuken zijn gehaald...bezoek kwam ook net aan...

Ik ga jullie voor even verlaten...maar hou jullie op de hoogte..ook hoe mijn maty het ervaart

Intoxicated

Wijs gebruiker
PC kan wel leuk zijn op xtc, kzou dan niet op t forum gaan zitten, maar er is zat trippy shit online. Of gewoon mooie natuurshit...

Jippie01

Ik zit hier echt niet alleen op het forum hoor...heb weet ik hoeveel schermpejs openstaan...

Die shit is trouwens echt goed....mijn chillpartnerin heeft net ingenomen en is zeker wat gewend...ze voelt hem langzaam opkomen.

Uiteraard hebben we de goeie muziek en die versterkt het waarschijnlijk...maar dat is niet erg...

Jippie01

Hij begint bij mij nu even wat te temporiseren...ook even heerlijk...maar hij voelt nog steeds goed!

Ik pak bewust geen 2de in omdatt ik wel weten hoelang hij doorgaat.

Jippie01

Wahahhahahah we liggen hier dus nu echt dubbell....die site is goed..lekker vaag allemaal....

IOk probeer goed te typen maar dat kost echt veel tijd...

Bij mij gaat ie lekker en bij haar ook...ik zitt zelf nu echt in een lekekere love roes...wie waeet wat de nacht nog allmeaal gaat brengen... :hearteyes:

Jippie01

We zitten hier gezellig op de bank te knuufelen

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: Damn we willen nu allebei lekker knallen!!!!

Bovenaan