• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LIVE: Hippyflippen

Mesh

Belezen gebruiker
Hey Girls and Guys,

Ik ben nieuw hier, maar zeker niet in de wondere wereld van de truffels! Ik ga jullie mee nemen op n Hippyflip.

Wat: 20 gr Atlantis truffels en start pink pure MDMA
Setting: Thuis heerlijke truffel thee gezet, deze 2x 30 min laten trekken, hopen op mijn prachtige lamp (zie pf)

Mesh

Belezen gebruiker
Half uurtje de thee opgedronken met de xtc. Vooral lichaam onrustig / ogen trillen terwijl mijn mind juist super relax is. Ogen sluiten werkt goed.

Note: xtc na truffels is beter dan ervoor/tegelijk

Mesh

Belezen gebruiker
Tijd lijkt heel snel te gaan, met ogen dicht figuren die zeer snel veranderen.
Lichaam nog steeds heel onrustig

Mesh

Belezen gebruiker
Xtc blijkt vooral lichaam over te nemen, terwijl mijn mind vooral truffel is. Voeten bewegen mee op se muziek.

Mesh

Belezen gebruiker
Het licht van de lamp gaat alle kanten op. Nu opeens mega helder. Voel me nuchter, maar wel hallicinaties.

Mesh

Belezen gebruiker
Kan echt niet stil zitten. Vooral ogen zijn nog steeds heel onrustig. Bewegen helpt wel. Voorderest wel genieten van t gevoel

Mesh

Belezen gebruiker
Blinddoek op lukte 2 min, tot dat ik n stukje erfoor kon kijken in het oog van deze vrouw, wat poppers genomen en BOEM wat n feeling

Ogen nog steeds mega onrustig, wat irritant is maar goed.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 15

Mesh

Belezen gebruiker
Voel weinig van de xtc, normaal versterkt t het gevoel. Nu voornamelijk onrust, ga ook niet bijpakken.

Mesh

Belezen gebruiker
Na wat met gesloten ogen zitten, besloten om de setting te veranderen. Probeer controller te pakken met ogen dicht, sla ik erop. Komt een mix van mijn favoriete nummer: something like this. Lachkick natuurlijk

Mesh

Belezen gebruiker
Jammer dat ogen vaak trillen, maakt t moeilijk om hallicinaties vast te houden. Wordt wel minder tbh. 5 min kijken naar de smiley van mn bericht. (Naast afbeelding plaatsen)

Mesh

Belezen gebruiker
Tip: neem maagzuur pil voordat je truffels neemt, gegarandeerd geen misselijkheid.

Mesh

Belezen gebruiker
Met een vriend gebeld, alle hallucinaties stopten en tijd leek stil te staan.

Mesh

Belezen gebruiker
Normaal extreme gevoelens bij hippyflippin, nu juist tegenovergestelde. Steeds muziek veranderen om maar wat te voelen.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Misschien moet je alle apparaten uitzetten (behalve misschien de stereo) en meer in het moment zijn met jezelf. Je kunt ons later komen vertellen hoe het was! Have fun.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Misschien moet je alle apparaten uitzetten (behalve misschien de stereo) en meer in het moment zijn met jezelf. Je kunt ons later komen vertellen hoe het was! Have fun.
Precies, teveel apparaten kunnen storen. Beleef de oorverdovende stilte.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Je had eerst mdma en toen er na de truffels? Hoe lang had je er tussen?
Voel je je wel lekker en goed?

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Geniet er van! Ben benieuwd naar je verhaal / trip report achteraf!

Mesh

Belezen gebruiker
Dankjewel allemaal!

Je had eerst mdma en toen er na de truffels? Hoe lang had je er tussen?
Voel je je wel lekker en goed?

Nu xtc uitgewerkt heel relax. Ongeveer na een uur de truffels. Normaal doe ik andersom, was nieuwsgierig naar het effect.

Mesh

Belezen gebruiker
Net gedachten over hoe emotie en gevoel veel van elkaar verschillen. Ook los van elkaar staan. En hoe belangrijk emoties zijn voor een trip.

Mesh

Belezen gebruiker
Truffels besloten om t nog even flink over te nemen. Leek wel alsof ik zweefde en hele diepe gedachten over hoe emotie alles beinvloed. Was wel apart om zo nog opeens te worden meegezogen.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Ja? Als je drugs op hebt? Hoe kan dat dan?

Ik weet niet hoe het kan. Toen ik keihard tripte zag allemaal patronen. Toen ik de frequentie van het modem veranderde werden de visuals kleiner. Toen ik het modem uitzette waren de patronen ineens helemaal weg.

Of ik tripte zo hard dat de modem invloed had op mijn trip of de modem had echt invloed op mijn trip.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik weet niet hoe het kan. Toen ik keihard tripte zag allemaal patronen. Toen ik de frequentie van het modem veranderde werden de visuals kleiner. Toen ik het modem uitzette waren de patronen ineens helemaal weg.

Of ik tripte zo hard dat de modem invloed had op mijn trip of de modem had echt invloed op mijn trip.
Wel apart hahahaha! Trippy!

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter

Ik kan het aan mijn zus vragen. Die gelooft oprecht dat je van wifi kanker krijgt, en ook dat stopcontacten in je slaapkamer je slaap verstoren en depressie veroorzaken, dat gluten giftig zijn, dat de overheid ons bestookt met chemtrails, dat je van inentingen autisme krijgt, dat mensen in de Middeleeuwen de pest konden genezen met knoflook en azijn, ... ben je tevreden met bewijs dat van een internetpagina komt van ongekwalificeerde en paranoïde personen die TOEVALLIG de oplossing verkopen voor het kwaad waar ze over waarschuwen, voor maar een half maandloon? :tearsofjoy:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik kan het aan mijn zus vragen. Die gelooft oprecht dat je van wifi kanker krijgt, en ook dat stopcontacten in je slaapkamer je slaap verstoren en depressie veroorzaken, dat gluten giftig zijn, dat de overheid ons bestookt met chemtrails, dat je van inentingen autisme krijgt, dat mensen in de Middeleeuwen de pest konden genezen met knoflook en azijn, ... ben je tevreden met bewijs dat van een internetpagina komt van ongekwalificeerde en paranoïde personen die TOEVALLIG de oplossing verkopen voor het kwaad waar ze over waarschuwen, voor maar een half maandloon? :tearsofjoy:
:tearsofjoy::tearsofjoy::tilttearlaugh::tonguewink::innocent:

Mesh

Belezen gebruiker

Ooit gehad bij een magnetron, hoe meer ik de knop naar links draaide hoe groener de kamer werd

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Alle apparaten uitzetten is toch wel een ding hoor. Zeker als je lekker in het donker wil trippen zijn al die stand by lampjes enorm irritant.

En als ik niet in het donker trip prefereer ik zonlicht en kaarslicht boven lampen (uitgezonderd blacklight en leuke lampjes met veranderende felle kleurtjes)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Niet zo gek toch als je je bedenkt dat geluidsgolven door lucht bewegen en opgepakt worden door onze oren en licht door onze ogen?

It's all waves dude(tte)!! En als je tript tune je in op een breder spectrum.

Wat Fenrir beschrijft over zijn zus lijkt me nogal een paranoïde leven, maar er zal bij veel dingen toch wel een kern van waarheid in zitten.

Mesh

Belezen gebruiker
Ging makkelijker met schrijven dan ik had verwacht, veel leesplezier.

Hippy Flippin – Betekenis van emotie

Wie: Ik, 21, perfecte mood voor n avondje truffels
Wat: 20 gr Atlantis truffels / 2 pinkjes MDMA kristallen
Waar: Thuis, kerstlampjes aan, gekleurde lamp aan, stereo aan.

Dit was mijn derde keer truffels in combo met XTC. Normaal gesproken neem ik 20 gr truffels, wacht uurtje tot ze goed inwerken en misselijkheid / ongemakkelijkheid weg is en vervolgens neem ik daarna XTC met ongeveer iedere 2 uur extra. In mijn ervaring krijg je dan veel positieve emoties, je gedachten gaan als een sneltrein en de gevoelens zijn ongelofelijk. Wel, deze keer hadden de truffels iets anders in gedachten met me.

Om 18:00 eerste pinkje xtc genomen, thee tegelijk klaargezet. Na een half uurtje begon ik de xtc flink in mijn benen te voelen en besloot om het eerste kopje thee op te drinken. Daarna gelijk nog een kop gezet. Kreeg al vrij snel de sociale drang om dingen te doen en merkte dat ik onrustig werd van de xtc. Normaal nooit zo, misschien omdat ik het normaal andersom doe. De truffels werkte al vrij snel en had geen last van mijn maag. Wel enorm van mijn ogen waardoor hallucinaties moeilijk waren vast te houden. Na n halfuurtje werd ik echt in de trip gezogen en kon ik heerlijk ontspannen, echter bleef mijn lichaam heel onrustig met trillen en hartkloppingen. De XTC deed zijn werk niet super, maar besloot toch nog samen met de tweede kop thee een pinkje te pakken.

Vooral met gesloten waren de hallucinaties prachtig, en de muziek had iets spookachtigs. Echter bleven emoties weg, ik voelde me zelfs nuchter. Wat eigenlijk wel een teleurstelling was. De truffels namen het wel steeds meer over en de veranderingen qua licht waren prachtig. Het licht zag eruit als een aura en begon ook steeds relaxer te worden. Om me nog dieper in de trip te brengen wat poppers gepakt, en als altijd is dat een ongelofelijke ervaring. Ik keek met een blinddoek op, tussen een speeltje, precies in het oog van een vrouw op de tv, die gaf een prachtige reflectie weergaf en van blauw naar paars ging.

Ik moest dit toch even kwijt en besloot een vriend te bellen. Aan de telefoon voelde ik weer weinig emotie, echter begonnen de vervormen te stoppen en leek alles een matte kleur aan te nemen. En voor mijn gevoel stond de tijd ook stil te staan terwijl ik met hem belde. Toen ik ophing ging alles weer vervormen. Met mijn ogen dicht in bed liggen was het fijnste en gaf mijn lichaam rust.

Na een halfuurtje probeerde ik de controller te pakken om andere muziek op te zetten, maar sloeg blind op een aantal knoppen die een mix gaf van een van mijn favoriete nummers. (Chainsmokers- Something like this) Deze remix klonk heel rustig en hierbij begon ik na te denken over waarom de trip zo weinig emotie gaf. Deze gedachten kwamen uiteindelijk uit op dat emotie heel verschillend is als gevoel. Ik merkte dat ik er vredig mee was, omdat emoties mij vaak in de weg zitten.

De XTC begon verder uit te werken en de truffels namen na 3 uurtjes (sneller dan normaal) de hele trip over. Terwijl de XTC de trip normaal versterkt, vlakte het deze keer af. Nu ineens meegezogen in de trip. Mijn lichaam ontspande zich ook uit en het voelde alsof ik 1 cm boven het bed zweefde. De visuals werden vooral met gesloten ogen extreem fel. (roze/blauwe vierkanten) en de muziek klonk heel dromerig. Na een uurtje begon dit verder af te zwakken.

Vooral de emotie,of beter gebrek aan emotie heeft mij in deze trip erg aan het denken gezet,met name omdat mijn vorige Hippy Flip trips juist extreme gevoelens hadden van verliefdheid, blijheid en zelfverzekerdheid. Wel een gevoel van vrijheid en onafhankelijkheid gehad wat niet onbekend is, was bij andere keren ook sterk aanwezig. Echter was dat nu een totaal ander gevoel. Niet onprettig, maar wel verrassend. Het gevoel nam na 4/5 uurtjes helemaal af tot een kriebeling in de benen. Tot ik uiteindelijk in slaap viel, wat me zoals altijd onrustige dromen veroorzaakt. Het is de eerste keer dat ik een trip heb met deze betekenis.

Bovenaan