Liquid LSD

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Lees steeds minder dat het voorkomt, echter hoorde ik weer dat er vele accu drankjes zijn (sinds kort?) Voordelige prijs ook nog :hearteyes:

Vraag me dus af: hoeveel zijn er nog die vloeibare LSD gebruiken , hebben of kopen?

Vind persoonlijk het een stuk relaxter als je het vergelijkt met zegels. Word allemaal wat meer samenhangend , en intenser is mijn ervaring (en van paar LSD fans) Is wat meer ontspannen en visuele werking.

Hoop dat het er nog is voor diegene die het willen!

Peace

Fool

Badass junkie
Haha ook hier geld toch LSD = LSD? Ik denk dat je precies hetzelfde doet als alle gebruikers die MDMA-poeder ophemelen, maargoed. Het is natuurlijk wel makkelijker innemen enzo.

Maar om je vraag te beantwoorden, nee. Ik moet eerst nog maar ergens zegeltjes regelen :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik hoor eigenlijk nooit iemand die het heeft of kan vinden. Lijkt me wel wat :)

25tolife zei:
echter hoorde ik weer dat er vele accu drankjes zijn (sinds kort?)

Wat is dat?

Fool zei:
Maar om je vraag te beantwoorden, nee. Ik moet eerst nog maar ergens zegeltjes regelen

Kom eigenlijk ook weinig goede zegels tegen de laatste tijd. Zijn allemaal heel licht gedoseerd, 75ug enzo...

Tetsuo

Belezen gebruiker
derneal had liquid dacht ik.

Voor de rest wat fool zegt. je heb toch niet verschillende soorten lsd?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoogstwaarschijnlijk het bekende set en setting verschil net als met MDMA wat Fool ook al zegt. Daarnaast zul je waarschijnlijk meer binnen krijgen omdat het moeilijker te doseren is...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Ik hoor eigenlijk nooit iemand die het heeft of kan vinden. Lijkt me wel wat :)

25tolife zei:
echter hoorde ik weer dat er vele accu drankjes zijn (sinds kort?)

Wat is dat?

Nieuwe flessen.

Inderdaad maakt het doseren wellicht een (groot) verschil. Heb met liquid na 2 druppels al dat samen smelten van alles kleuren/omgeving/gedachtes enz. waar ik anders 3-400 mics voor nodig heb. Je kan het immers niet helemaal testen, wel een idee als je wat losse inlevert die je zelf "maakt". Of op een al geteste zegel 1 drup erop gooit zodat je de aanwezige LSD eraf kan trekken van het resultaat.

Kwamen verrassende resultaten uit toen ik het eens kon doen een tijd terug. Was erg geconcentreerd. 1 druppel was circa 280-320 mics?!.. als ik de test moet geloven. Benieuwd naar hoe het is met de nieuwe flesjes, zal het binnenkort laten weten.

Wat wel echt bij mij zo is dat bij liquid ik meer rust vind tijdens de trip als ik het vergelijk met zegels (150+ mics) Kom bijvoorbeeld makkelijk in slaap wat echt leuk is dromen op LSD :hearteyes: Is niet voor iedereen weggelegd maar is echt een trip down the rabbit hole op erg vrolijke manier/vibes.

My 2 cents :)

dernael

Bewuste gebruiker
Liquid is er nog wel degelijk hoor! Ik regel voor mezelf vaak van die sour-drop flesjes, hier door lijkt het net een flesje met zure druppels.

Qua trip, ik ga op zegels meestal lang niet zo lekker als op druppels, waar dat aan ligt geen idee. Miss speelt de zuiverheid en manieren van bewaren hierin en rol.

Ik haal mijn stash vaak uit omgeving Amsterdam. Miss eens het proberen waard. :)

Groet,
Dernael.

Bovenaan