Libido te hoog na 3mmc

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Beste Df’ers,

Had dit topic vorige keer gemaakt maar niet meer verder over begonnen.
Zo als in de titel staat word mijn libido te hoog als ik 3mmc heb gebruikt. Dit is soms echt heel irritant omdat je continue het idee hebt aan sex of aan mezelf zitten.
Verder is er ook nooit een moment om te lozen dus. Ik ben dus ook veel avontuurlijker tijdens de sex als ik 3M heb gebruikt, ik zou echt alle dingen proberen op zo’n moment (kan mij er de volgende dag nog wel eens spijt van krijgen)

nu vroeg ik mij af:
Worden vrouwen ook zo geil van 3M?
hebben jullie er ook last van de de geilheid je hele drugsspace overneemt? (Doen jullie daar wat aan)
Is het normaal dat ik sommige sexuele handelingen alleen doe wnnr ik drugs heb gebruikt

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Beste Df’ers,

Zo als in de titel staat word mijn libido te hoog als ik 3mmc heb gebruikt. Dit is soms echt heel irritant omdat je continue het idee hebt aan sex of aan mezelf zitten.
Verder is er ook nooit een moment om te lozen dus. Ik ben dus ook veel avontuurlijker tijdens de sex als ik 3M heb gebruikt, ik zou echt alle dingen proberen op zo’n moment (kan mij er de volgende dag nog wel eens spijt van krijgen)

nu vroeg ik mij af:
hebben jullie er ook last van de de geilheid je hele drugsspace overneemt? (Doen jullie daar wat aan)
Is het normaal dat ik sommige sexuele handelingen alleen doe wnnr ik drugs heb gebruikt
Ik had ook het zelfde probleem maar dan met speed.
Éénmaal de obsessieve geilheid z´n intrede doet neemt het heel de roes over en dan is de geilheid alles wat dan nog telt en rest voor de verdere duur van de ervaring.
En dan deed ik ook dingen die ik nuchter absoluut niet zou doen, dus dat is een normaal aspect denk ik.
Het is al vaak geweest dat ik dingen doe, ook met onbekende mensen. Waar je achteraf spijt van hebt of een beetje van in de knoop ligt.
Het probleem is ook dat het een onverzadigbare geilheid is, wat je ook doet of loost, maakt niet uit, de geilheid word er niet minder van. Veel mensen vinden het leuk, ik vind het net als jij een enorm irritant aspect.

Net door die reden gebruik ik nooit nog speed, omdat het verloop altijd hetzelfde is...ook al vecht je ertegen.
De enige manier voor mij...is gewoon dat middel niet meer gebruiken.

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Ik had ook het zelfde probleem maar dan met speed.
Éénmaal de obsessieve geilheid z´n intrede doet neemt het heel de roes over en dan is de geilheid alles wat dan nog telt en rest voor de verdere duur van de ervaring.
En dan deed ik ook dingen die ik nuchter absoluut niet zou doen, dus dat is een normaal aspect denk ik.
Ja het stoort mij dan ook zo erg continue.
Wil het gewoon afsluiten maar als het er eenmaal in zit dat gaat het er ook niet uit tot ik ergens uiteindelijk weer klaar kom

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja het stoort mij dan ook zo erg continue.
Wil het gewoon afsluiten maar als het er eenmaal in zit dat gaat het er ook niet uit tot ik ergens uiteindelijk weer klaar kom
Het enige dat je kan doen is een andere drug zoeken denk ik.
Voor mij heeft het ook een tijd geduurd omdat ik vaak wanneer ik opnieuw speed ging gebruiken, dat je dan alleen aan de leuke dingen denkt die je bij speed ervaart.
En altijd loop je in dezelfde val en is het verloop hetzelfde. Als ik nu aan speed denk, dan haal ik me alleen de negatieve dingen eraan in m´n hoofd waardoor het makkelijk is om het niet meer te gebruiken.
Bij mdma heb ik dat bv niet, daar kan ik wel enorm van genieten, van de muziek, van de mensen, van dansen, ook geilheid kan erbij komen, maar niet in die geforceerde obsessieve geilheid dat ik bij speed ervaar.
Het zal per persoon ook wel wat verschillen.

Brakka Mang

Badass junkie
Ik denk dat vooral 'het dingen doen die je nuchter absoluut niet zou doen en later spijt van hebt of van in de knoop ligt' , bij erg veel mensen het geval is onder invloed. Zowel met drugs als met alcohol. Ikzelf kende die gevolgen al gelukkig voordat ik überhaupt drugs gebruikte en was mij er ook altijd van bewust dat dit voor mij, of voor de ander , misschien zulke gevolgen kon hebben. Er kunnen naast spijt ook hele andere gevolgen ontstaan natuurlijk als beiden, of meerdere onder invloed zijn. Om die reden ben ik altijd heel geweest met mensen van het andere geslacht icm gebruik.

Snoepiemonster

Belezen gebruiker
Ik word nooit zo extreem geil van 3m dat het vervelend word, maar ik heb wel eens momenten gehad dat ik er geil van werd. Maar dit verschilt echt heel erg per moment. Maar heb wel eens meegemaakt dat ik na een hele nacht aan de 3m uiteindelijk met een vriend ik bed ben beland 🙈 dit was ook echt na al een tijdje aan elkaar zitten. Maar dit is alweer jaren geleden, heb de laatste tijd niet meer dat ik er zo geil van word maar misschien ligt dit ook wel aan de setting.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Beste Df’ers,

nu vroeg ik mij af:
Ja wat ik lees klink heeeeul normaal. Mijn eerste keer 3mmc wist mij toenmalige vriendin niet wat haar overkwam. Elke hoek van de kamer heeft ze gezien. Nou heb ik van mezelf een aardig hoog libidor met 3m of sowieso met de meeste stims is dat wel wat meer aanwezig ja.

Even voor de zekerheid... jij bent een vrouw? Want bij vrouwen hoor ik het wel minder vaak maar is verre van zelfzaam.
Wat ik nog wel eens doe als ik alleen ben, is in het begin gewoon even snel bij mezelf afmaken. Dan is der grootste druk eraf en is het vervelende (al ervaar ik het vaak niet als vervelend) geiligheid er een beetje af. Daarna is het wat makkelijker om van de ervaring zelf te genieten.

Enige risico is nog wel een dat als je aan jezelf begint en in een soort hyperfocus raakt dat je dan de hele avond bezig blijft en dus achteraf denkt... ehm tja... was lekker maar ook een beetje zonde... Dus belangrijk is om er een vluchertje van te maken bij jezelf. Anders kom je echt in zo waas zoals @mandragora al aangaf. Echter ben ik het er iets minder mee eens dat het een onbevredigende geilheid is want als het zaakje eenamaal even leeg is dan is het wel makkelijker te stoppen. Maar zoals hij ook zei is dat natuurlijk per persoson verschillend en moet ik ook toegeven dat soms 5x niet eens genoeg is dus ja enige wat wel eens helpt is gauw afmaken voordat het middel echt in zijn volle glory aan het werk is.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat ik nog wel eens doe als ik alleen ben, is in het begin gewoon even snel bij mezelf afmaken. Dan is der grootste druk eraf en is het vervelende (al ervaar ik het vaak niet als vervelend) geiligheid er een beetje af. Daarna is het wat makkelijker om van de ervaring zelf te genieten.
Ik heb nog nooit 3mmc genomen, dus ik kan het niet vergelijken met speed.
Dat trucje dat je hierboven vernoemd heb ik ook al geprobeerd, zonder resultaat helaas😂.
Wanneer ik speed gebruikt had waren de eerste 2 uurtjes gok ik fantastisch en dan komt zonder excuus de geilheid.
Dan is het zelfs zo dat ik vroegtijdig vertrek op een feest om full on in de geilheid te kunnen gaan, geen weg errond.
Zelfs de dag nadien ben ik nog heel de dag geil terwijl de speed allang uitgewerkt is.
Ik denk dat speed gewoon een bizarre uitwerking heeft op me.
Bij andere drugs heb ik dat ´probleem´ niet.

SoulAssassins

Badass junkie
Bij ons liep heel de coffeeshop leeg als de speed begon te werken ,eerst ff uurtje lullen met elkaar en dan naar huis.
Internet of telefoons hadden we niet ,maar wel de sweet sixteen!

Jaja jaren 90 pep was echt hard spul

SoulAssassins

Badass junkie
Maar wat is er dan exact anders dan pure pep van deze tijd qua product? Dat was meer de vraag.
Het stonk schoon naar appeltjes maar ik vond het meer een glasseks geur ,ik rook het van 3 meter afstand en moest instant kotsen.
Dus ik deed het in me fristie.
Er zat veel kaf in ,dat was zeker en we keken zo strak, dat ik wel eens slaag kreeg alleen al van het aankijken.

CuriousExplorer

DF-koning
Het stonk schoon naar appeltjes maar ik vond het meer een glasseks geur ,ik rook het van 3 meter afstand en moest instant kotsen.
Dus ik deed het in me fristie.
Er zat veel kaf in ,dat was zeker en we keken zo strak, dat ik wel eens slaag kreeg alleen al van het aankijken.
Ik ben dus te laat geboren. 😏🤣

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Waren de drugs vroeger wel echt beter of sterker of werkte het simpelweg beter omdat het nieuw was voor je? Ik vermoed het laatste.

Betreft het topic. Ja drugs maakt geil(er). Maar dingen doen waar je spijt van krijgt herken ik persoonlijk niet.

• Like
Waarderingen: XMR

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Waren de drugs vroeger wel echt beter of sterker of werkte het simpelweg beter omdat het nieuw was voor je?
Ik denk ook het laatste hoor. Ik weet tegenwoordig schonere speed te regelen dan vroeger. Veel schoner, witter, minder pisgeur en werkt schoner en minstents zo sterk. Zelfde geldt trouwens voor andere middeltjes ook. Coke is gewoon altijd een gok wat voor kwaliteit je krijgt al heb ik sinds enkele weken wel een dealer die goed spul heeft maarja hoe lang die dit blijft doen is natuurlijk altijd de vraag. Buiten dat ook hij zomaar een slechtere batch krijgt en of teveel eu tekens in zijn hoofd krijgt en er ook meer mee gaat kloten.

jeweetwel

Newbie
Dit was dus 35 jaar geleden toen ik 16 was ,speed als deze ben ik nooit meer tegen gekomen en ook nooit meer de echte sammies en dollar xtc.
Denk wel dat de processes en grondstoffen die vroeger gebruikt werden anders zijn dan nu, zo is eindstof mischien nog wel mdma of speed maar met andere uitwerking?

Mensen hebben ook voorkuren voor bepaalde merken medicatie terwijl stof zelfde is maar andere bindmiddelen enz

Bengozy

Bewuste gebruiker
Denk wel dat de processes en grondstoffen die vroeger gebruikt werden anders zijn dan nu, zo is eindstof mischien nog wel mdma of speed maar met andere uitwerking?

Mensen hebben ook voorkuren voor bepaalde merken medicatie terwijl stof zelfde is maar andere bindmiddelen enz

Ik hoor dit ook veel onder oldtimers. Dat het toch echt anders was door 'natuurlijkere' grondstoffen etc. Ik heb er mijn twijfels bij.

Tino73

Belezen gebruiker
Beste Df’ers,

nu vroeg ik mij af:
Hallo! Ja, ik ken dit… Ik word eigenlijk meteen na het snuiven of slikken al extreem geil. Daarna is het met “opstoten”. Maar de geilheid duurt tot een uur nadat ik gestopt ben. Ik heb ondertussen geleerd tijdens een sessie te pauzeren en dan iets gezonds te eten, iets in mijn woning verrichten of was rusten. Dan verdwijnt de zin naar sex ook. Maar het is ook extreem bij mij hoor!

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Het enige dat je kan doen is een andere drug zoeken denk ik.
Voor mij heeft het ook een tijd geduurd omdat ik vaak wanneer ik opnieuw speed ging gebruiken, dat je dan alleen aan de leuke dingen denkt die je bij speed ervaart.
En altijd loop je in dezelfde val en is het verloop hetzelfde. Als ik nu aan speed denk, dan haal ik me alleen de negatieve dingen eraan in m´n hoofd waardoor het makkelijk is om het niet meer te gebruiken.
Bij mdma heb ik dat bv niet, daar kan ik wel enorm van genieten, van de muziek, van de mensen, van dansen, ook geilheid kan erbij komen, maar niet in die geforceerde obsessieve geilheid dat ik bij speed ervaar.
Het zal per persoon ook wel wat verschillen.
Ik heb over het algemeen bij alle uppers dat ik extreem geil wordt. Maar 3M is wel het ergste.
MDMA heb ik het vaak ook wel, maar vaak zo lastig dat ik het daar de minste drang mee heb.

Bovenaan