• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Lekker tripje van XTC: bekeerd.

reverb

Bewuste gebruiker
Geinspireerd door mdmaaapje deel ik mijn laatste xtc trip met jullie.

Wij (partner en ik) gingen naar een niet nader te noemen feest. Ik had van tevoren precies 1 mg per kg afgewogen van een pil (getest) en deze in een capsule gedaan. Ik wilde niet stuk, maar gewoon lekker dansen enzo. Ik had ook een wietcake mee. (Lastig verstoppen!). Wij waren zoals gewoonlijk veel te vroeg, nog voor middernacht en ja, ik had de capsule voordat wij naar binnen gingen, ingenomen. de cake nog niet. Het aftellen kan beginnen. (Partner is sober. ja sorry, ook dat komt voor!)

Wat drinken halen, duurde snotzer een half uur, even de wc in, het feest kwam maar niet op gang. Ik heb de wietcake maar ergens tussendoor, in een gang, opgegeten. Best lekker. Ik zal maar niet vertellen welk feest het was, maar de sfeer en muziek was niet bijster goed, zeg maar slecht :confused: (zelfs met xtc, nou dan moet het wel slecht zijn ...) Ik voelde mij lekker, maar the-one-who-must-be-obeyed, wilde weg.
Wij terug naar de auto, partner reed. En hier draait dit report om, toen begon de nacht pas.

In de auto, wij hebben beach house aanstaan, ik neem de stad waar, wij kletsen wat en dan: wat een rush, wat een heerlijk golvend gevoel. Dit was mijn eerste keer, high van xtc, in ruste. Geen dansen, geen dreunen, geen kolkende mensenmassa, alleen op pad en in het moment zijn. De mix van xtc en wiet is onverwacht subliem, zo aanvullend en zo prettig.
Thuis heerlijk geknuffeld in bed, ik kon nog niet slapen en ben maar opgestaan en heb nog een paar uur heerlijk relaxed naar muziek geluisterd en gedanced. Het was zo relaxed. Vergeet party's, wat gaat er boven de huiskamer als dansvloer?

Hoe is het mogelijk, al die tijd op feesten hard gaan is mooi, maar thuis met een milde dosis mdma gecombineerd met een beetje wiet, is werkelijk mind-blowing. Ik ben er nu niet meer zo zeker van dat de ik de volgende keer xtc gebruik op een feest. Op de bank kan ook.
Ik ben bekeerd! :)

Hendroid

Experimenterende gebruiker
Ik vind xtc ook leuker om in een thuissituatie te gebruiken! Voordeel vind ik dat je nooit bekenden tegenkomt en je hebt gewoon alles makkelijk bij de hand zodat je optimaal kan genieten van je trip! :grin:

0-0warior0-0

Ik gebruik sinds kort ook alleen maar thuis. Het is inderdaad lekkerder en wat ik een voordeel vind is dat je dan gewoon lekker kan blowen bij de trip. In de discotheek gaat dit meestal wat moeilijker en aangezien ik zonder blowen echt iets mis tijdens de xtc trip is dit ideaal. Daarbij is alcohol ook veel lekkerder tijdens uitgaan vind ik.

Mijn eerste trip op xtc was ook thuis, was geweldig toen.

walnootje

Belezen gebruiker
Hendroit zei:
Ik vind xtc ook leuker om in een thuissituatie te gebruiken! Voordeel vind ik dat je nooit bekenden tegenkomt en je hebt gewoon alles makkelijk bij de hand zodat je optimaal kan genieten van je trip! :grin:

Dat zeg ik nou ook altijd! alleen moet ik zeggen dat ik het wel leuker vind als er dan mensen op visite komen, dan leef ik weer helemaal op! Maar pas op dat je niet alleen gaat gebruiken, sommige zullen zeggen; "dat is toch nooit leuk!" Ik persoonlijk had er geen moeite mee en genoot vollop van! Het probleem vind ik alleen dat het A te gevaarlijk is als het fout gaat en B dan maak je er in mijn beleving sneller een gewoonte van (maar dat is persoonlijk). :wink:

Tardigrade

Oh, dat klinkt wel leuk! Ik zou het ook liever zo doen, moest ik ooit xtc proberen. Maar maar weinig mensen delen mijn mening en ik vind niet echt iemand die me wilt vergezellen, jammer genoeg.

harry123

Bewuste gebruiker
Herken het! Laatst ook thuis gedaan in combinatie met een joint en dat was ook wel heel fijn en chill. Zit zelf ook te twijfelen om voortaan alleenthuis x te gebruiken en op feestjes speed voor de energie... Marr denk dat ik op een feest de verleiding ook niet kan weerstaan ahah

walnootje

Belezen gebruiker
harry123 zei:
Herken het! Laatst ook thuis gedaan in combinatie met een joint

Hou op! ik blijf blowen als ik heb, het is dan zo lekker! Zowel met X als met speed :grin: is zonde als je zoveel rookt eigenlijk want een paar hijsjes is altijd wel genoeg!

Ik vind persoonlijk speed chiller om thuis te gebruiken dan Xtc, maar let op! ook een stuk verslavender, naja voor mij dan.

harry123

Bewuste gebruiker
Nee speed thuis lijkt mij niks. Vind het effect zel fook niet heeel bijzonder, maar het maakt de feestjes wel een stukkie makkelijker vol te houden :P

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
reverb zei:
Geinspireerd door mdmaaapje deel ik mijn laatste xtc trip met jullie.
Cool :grin:

Echt vet dat je het thuis zo chill had haha. Ik heb het zelf nog nooit thuis gedaan. Ik wil wel, maar mn vrienden willen liever op feesten doen, en maar 1 x in de 4-6 weken. Denk thuis met een leuk muziekje en wat vrienden en vriendinnen dat het echt superchill is. Komt vast nog wel:wink:

dernael

Bewuste gebruiker
Toen ik nog regelmatig XTC deed was het meestal bij vrienden thuis of op straat. Heerlijk spacen met zijn allen in een vertrouwde woning, of swervend door de uitgestorven stad, waarbij ik altijd allemaal mensen zag lopen die er niet waren.. xD

Op feestjes gebeurde ook wel natuurlijk, maar dan had ik ook altijd iets oppeppends bij de hand. :)

Bovenaan