• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Lekker avondje!

Meis82

Newbie
Afgelopen zaterdag hebben we met een gezellig groepje (vertrouwd en super gezellig!)afgesproken om aan de paddo's te gaan.
Eerst gezorgd voor de aankleding; discolamp(en) en in de garage een leuke plek gemaakt waar gerookt kon worden, blacklight opgehangen en accesoires. Onze garage sluit aan , aan onze woonkamer. Dus handig!
Iedereen enthousiast dat het er zo leuk uitzag. In de woonkamer lekkere loungeplek gemaakt en in midden een mega groot luchtbed.
Om 18uur begonnen we, heeel spannend!! (leuke spannning). We waren met 8 personen (stelletjes).
Lekker gaan zitten in het loungegedeelte met leuke muziek op en beeld (psydelic). Op een gegeven moment begonnen een aantal het te voelen, lichtjes. Ook ik: lachbuien!!Heerlijk om te te lachen.
Langzaamaan kwam het op gang (weet niet meer precies na hoe lang, denk half uurtje).
Begon met dat ik het ontzettend warm kreeg,klamme handen (hadden andere ook last van)
Het voelde alsof we in een andere wereld waren. Ons huis leek nog groter, lekker rondwandelen was leuk. Ook als we in de garage kwamen met het blacklight was gek, alsof we soort van grot binnenkwamen, leek ook alsof er een zwart net voor zat.
Daar moest je dan doorheen als je daar wilde gaan zitten.
Ik zat daar met een paar anderen en opeens zag ik het gezicht van mijn zusje zo anders worden! niet eng hoor maar zo anders! Ik vond dat ze niet meer S(naam) was.. Ik moest echt zo lachten waardoor de rest ook niet meer bij kwam. Ik ging achter mijn stoel zitten en keek weer langzaam over het randje: "nee, serieus!! Jij bent S niet meer, oh, wat gek! En ook grappig' en weer heel hard lachen.(iedereen ook weer lachen)
Mijn zusje voelde zich op een moment wat minder fijn (na langere tijd pas hoor). En rende op een gegeven moment met een raar gegil steeds heen en weer door de huiskamer(dat zag er zo gek uit). Ze was bang voor de balonnen (lachgas, wat ik niet heb gebruikt).
Gelukkig werd ze daarna wel weer rustig.
Toen we eventjes buiten naar de tuin gingen, zag ik dat achterburen ergens (huizen staan wel verder van ons af) aan het verbouwen waren: het dak was eraf en er waren grote bouwlampen..Huh?? hoe kon dat nou zeg, wat raar. Ik tegen mijn vriendin gezegd maar die zag niks. Ik ging steeds weer terug om te kijken en moest weer hard lachen.

Binnen in het loungegedeelte was het ook super gezellig. Leuk om te zien hoe iedereen bezig was: gewoon beetje rondlopen, weer zitten, rondlopen, even stilstaan en niet weten wat je eigenlijk doet. Zo begonnen we op een gegeven moment: Ik snap er helemaal niks van. Nee, ik ook niet!! Huh, ik snap er echt niks van!! En lachen dat we deden, haha. "ik snap er de ballen niet van!"Nouja, snap er echt niks van hoor!!
Ik kan me dat gevoel nog herinneren, het was een leuk gevoel om er met z'n allen helemaal niks,maar dan ook echt niks, van te snappen.
Buikpijn van het lachen ook!! Ook de mensen met het lachgas, zo leuk om te zien! Die lagen ook regelmatig helemaal dubbel, en zo lachten we weer met z'n allen.
heerlijk!!!
Op een gegeven moment weet ik nog dat ik keek wat iedereen deed, leek even op een gekkenhuis, hoe iedereen zomaar wat deed, rondlopen, zitten, gekke dingen zeggen, er niks van snappen, haha.

Oh, en de tijd!!!Heeel erg raar! Het was ineens half 9, nouja, nog maar half 9 want iedereen dacht dat het later was. Zo hebben we het er een hele tijd over gehad dat het nog maar half 9 was( half 9?? is het half 9? Nog maar half 9 ja? Dat is ook gek dat het nog maar half 9 is.. Nou, echt raar zeg..) wat een gespreksstoffen zeg! :)

Ik ben op een gegeven moment naar boven gegaan met mijn zusje, wilde even weg van de muziek en tv. Was gezellig, moooooie kleuren in de badkamer, wow!! Mijn zusje vond de badkamer vooral ontzettend schoon, wow, ze bleef het maar zeggen, hoe fijn het was zó'n mooie schone badkamer.

Ik heb trouwens vaak gezegd: Huh, wat? He? Omdat ik er de ballen van snapte. Vooral Wat kwam er grappig uit schijnbaar.

Maar opeens hard gebons: huh??wat gebeurd er??!! Even paniek! De buurman!!Nee, niet de buurman alsjebliefd, die wil altijd alles verstoren. gelukkig waren alle deuren op slot. Mijn zusjs riep ineens": politie!! Ik hoor politie!! Voor mijn idee stond er veel politie voor de deur, en stond de hele buurt buiten!! Paniek voor mij!! Wij zijn namelijk altijd heel rustig enzo dus dit was verschrikkelijk, wat moesten ze van ons denken?? En zo konden we echt niet de deur open doen, voelde me zo anders, andere wereld!!
Bleek dus gelukkig helemaal geen politie te zijn. OPluchting! Heb geluid was zachter gezet, was ontzettend moeilijk want hoe in godsnaam werkt zo'n tv ook al weer?? ("snap er echt niks van")
Zo, rust weer terug gekeerd gelukkig. Het was trouwens nog niet laat, en muziek stond helemaal niet heel hard maar goed.
(buurman wilde schijnbaar komen kijken, dacht het van niet!!)
Door dit harde gebons op de ramen van hem, ben ik me ineens vervelend gaan voelen, dat ik het verkeerd deed... mensen overlast bezorgde etc maar was dus niet zo.
Ging gelukkig snel weer beter.
Lekker gezellig gekletst met mijn vriendin, gezellig!! Ook weer flink gelachen dat we niet meer bijkwamen, ging om niks,dat was ook wel het leuke.
Het was gewoon een hele fijne avond!
dag erna voelde ik mijn buikspieren nog!
Iedereen heeft het super gehad.
meesten ook aaan lachgas gezeten, dus paddo's en lachgas, iedereen had het super gehad gelukkig!

gaan we zeker vaker doen, alleen dan in een huis, vrijstaand, wat we dan huren. In de Ardennen bijvoorbeeld. Want door de buurman wil ik het liever niet meer hier doen, al was het wel de perfecte plek verder hier, veel ruimte etc.

Niet echt een goed verslag want kan echt niet alles meer onder woorden brengen.Maar het was super!

NOg wel vannacht last gehad van slecht slapen, onrustig en gekke dromen...(mijn zus ook)

Groetjes!!!!

Meis82

Newbie
We hadden trouwens de rolgordijnen en de gordijnen dicht gedaan, dus die buurman heeft ook niet binnen kunnen kijken ofzo, hadden we allemaal al bewust gedaan uiteraard! Maar dat zit me nog steeds wel dwars! Volgende keer gaan we dan dus ook naar een leuk huis (vrijstaand!) wat we dan gaan huren!

Misschien hebben jullie nog wel leuke tips, wat leuk is om te doen, of om in huis te hebben .
(sowieso dat loungegdeelte met al die kussens, het grote luchtbed (was bij een grote hoekbank) is geweldig!

Bovenaan