• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Landen onder de douche

Digitalism

Belezen gebruiker
Het leek een ideale combinatie. De 5-MeO-DMT zou ervoor moeten zorgen dat de trip wat meer kleur zou krijgen en wat intenser zou worden. Nou, intenser werd het zeker..

Ik woog het bovengenoemde stofje af. Omdat 10 milligram (solo weliswaar) in het verleden voor weinig speciaals zorgde, besloot ik te kiezen voor 20 milligram. Ik roerde het door 100 milligram ketamine heen en verdeelde het over m'n twee neusgaten. Het logeerbed stond nog steeds in de woonkamer, ik ging erop liggen en was benieuwd wat me te wachten stond. Op de achtergrond stond muziek aan van Above & Beyond, wat ik normaliter als erg rustgevend ervaar.

De eerste effecten lieten niet lang op zich wachten. Zowel met m'n ogen dicht als open was het al snel een feestje. Het plafond herkende ik al snel niet meer terug en ik begon met genieten. Het was duidelijk dat de 5-MeO-DMT een goede boost gaf aan de trip, want 100 milligram ketamine, doet me met name overdag, niet zoveel. Met m'n armen achter m'n hoofd heb ik een tijd op m'n rug gelegen. Onder de indruk van wat er zich voor mijn ogen afspeelde. Ik weet nog dat ik zo nu en dan kreten uitsloeg als 'holy moly', 'jeeeezus' en 'dat dit mogelijk is, allemachtig'. Voor m'n gevoel zat de trip er bijna op en zouden de effecten nu wel af moeten gaan nemen. Maar toen ik om me heen keek besefte ik dat dit zeker niet het geval was. Sterker nog, de effecten leken nog toe te nemen. Ik ging opnieuw de molen in en dit herhaalde zich een aantal keer. Langzaamaan werd ik wat onrustig en begon ik het vertrouwen in een goed afloop te verliezen.

M'n lichaam begon met protesteren, in no time werd ik enorm misselijk. Het duurde niet lang voordat de inhoud van m'n maag in de emmer naast het logeerbed dreef. Omdat ik niet wist of er nog meer zou komen, bleef ik een tijd boven de emmer hangen. De emmer met inhoud zag er bizar uit. Ik durfde niet goed met m'n gezicht bij de emmer vandaan te gaan, bang dat ik bij een eventuele volgende golf de emmer niet zou halen. Zodoende heb ik een aardige tijd met m'n hoofd boven de emmer gehangen terwijl ik continu tegen mezelf zei dat het wel goed zou komen. Het feit dat ik nog wist dat ik drugs had genomen en dat de effecten tijdelijk waren konden me niet echt geruststellen. M'n leven flitste aan me voorbij en ik vroeg hardop of dit het nou waard was. Ik dacht aan alles wat me dierbaar was en barstte in tranen uit. Ik heb liggen huilen als een klein kind. Toen ik merkte dat de effecten afnamen werd ik kalmer. Na nog ruim een kwartier gelegen te hebben besloot ik onder de douche te stappen.

Het warme water deed me goed. Beetje bij beetje kwam ik weer in de nuchtere wereld waar ik op dat moment zo naar uitkeek. Na een half uur onder de douche gezeten te hebben voelde ik me goed genoeg om naar m'n bed te verhuizen. Bij het verlaten van de badkamer keek ik nog even naar het doucheputje waar mijn tranen en ego in verdwenen waren.

Bovenaan