• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Lachgas...

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Lachgas oeh :grin:

Lang niet gehad want vond het niet leuk dat je als het ware de ruimte in knalt en dan meteen weer teruggetrokken wordt. Ik vind trouwens dat de effecten sterk op die van DXM lijken. Na het eerste bal0netje :wink: had ik meteen al het oude vertrouwde gevoel. Schuddend beeld, blikkerig geluid en verdoving van mijnt tong en mond (raar maar waar). Met 1 ballon is het niet maar dan een roes maar zodra 2 of meer wordt geinhalleerd is het een ware korte enthogene ervaring! Na de eerste wou ik meteen al weer 3 tegelijk! Inhaleren en meteen een warme stoot naar mijn hoofd en het draaierige sloeg aan. Ik ging snel liggen en ervaren wat ik ervaarde (:P). Het was alsof ik geen lichaam meer had. Alleen maar een geest die zweefde.. (Ik voelde ook geen pijn maar dat terzijde) Ik zag alles maar net ... Geen besef meer van de mensen bij mij en een vervorming van geluid die alleen maar in films voorkomt..

Lachgas... Mijn oude vriend, lang niet gezien...
Pfwiiiip... Aaah...

Bovenaan