Lachgas en Orgasme

BB4M

Newbie
Hoi allemaal,

Ik heb vorige week slagroompatronen besteld en een slagroomspuit.
Ik verwacht deze morgen bij mij thuis, en ik zou er graag eens mee experimenteren.

Wat ik me voornamelijk afvraag is of je een orgasme kan krijgen terwijl je onder "invloed" bent van het gas.

Of misschien net voordat je gaat klaarkomen een ballonetje gebruiken...?? Of werkt dat ook niet?

Grtz

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik moet toegeven dat ik en m'n vriend zo gek zijn geweest om deze combinatie eens te proberen. :wink: Tijdens de seks maakten we een ballonnetje klaar (dat is al een heel avontuur op zich) en toen vlak voor het orgasme nam ik het ballonnetje. Nou moet ik zeggen dat het gewenste effect wel bereikt werd (het was duisent lekker) maar ik heb last van epilepsie af en toe als ik overprikkeld word op, bijvoorbeeld op gevoelsmatig vlak of lichamelijk vlak. En een orgasme en ballonnetje was echt veelsteveel input voor mij -> lichte aanval.

Dus kijk er mee uit als het conflicten kan veroorzaken, zoniet: have fun. :grin:

En deze even verplaatst naar liefde, sex en relaties.

BB4M

Newbie
vode zei:
Ik moet toegeven dat ik en m'n vriend zo gek zijn geweest om deze combinatie eens te proberen. :wink: Tijdens de seks maakten we een ballonnetje klaar (dat is al een heel avontuur op zich) en toen vlak voor het orgasme nam ik het ballonnetje. Nou moet ik zeggen dat het gewenste effect wel bereikt werd (het was duisent lekker) maar ik heb last van epilepsie af en toe als ik overprikkeld word op, bijvoorbeeld op gevoelsmatig vlak of lichamelijk vlak. En een orgasme en ballonnetje was echt veelsteveel input voor mij -> lichte aanval.

Dus kijk er mee uit als het conflicten kan veroorzaken, zoniet: have fun. :grin:

En deze even verplaatst naar liefde, sex en relaties.

Hoi,

Bedankt voor het snelle antwoord :)
Ik heb normaal gezien geen last van epilepsie of loskomende penis ( :sunglasses: ) dis dat zou wel moeten lukken dan :)

Maar misschien zou het kunnen dat als je zo'n ballontje neemt vlak voor het orgasme dat je gewoon out gaat of zo bedwelmd geraakt dat het ofwel niet meer lukt, ofwel je klaarkomt tijdens dat je out bent er achteraf wakker word zonder dat je eet dat er iets gebeurd is :)

Ik ga het alvast eerst eens alleen proberen voor men eerste keer, en het op film zetten ook :grin: Als ik dan toch "out" zou gaan kan ik achteraf zien hoelang het duurt en of er nog iets speciaals gebeurd :)
En de eerste lachgas ervaring op film hebben is ook wel iets apart denk ik :)

*edit*
Ohja, en wat is nu effectief de beste manier om het lachgas te gebruiken? In een ballon doen, zo ver ben ik al, maar in-ademen en meteen weer uitademen in de lucht/ballon? Of eventjes vasthouden........ of kan je verschillende manieren doen en daarmee verschillende effecten bereiken?

Of blijft het resultaat uiteindelijk hetzelfde?

Oom Klaas

Badass junkie
Ga je nu jezelf filmen terwijl je klaarkomt wanneer je lachgas op hebt?

Damn, hoe kom je op het idee. :tearsofjoy:

edit:
Volgens mij heb ik 't met m'n wazige hoofd weer fout gelezen :beer:

Wacky

Badass junkie
BB4M zei:
Ohja, en wat is nu effectief de beste manier om het lachgas te gebruiken? In een ballon doen, zo ver ben ik al, maar in-ademen en meteen weer uitademen in de lucht/ballon? Of eventjes vasthouden........ of kan je verschillende manieren doen en daarmee verschillende effecten bereiken?

Uitademen, langzaam beetje bij beetje de lachgas uit de ballon inademen.
als ie leeg is (of je longen vol) even vasthouden, terug in de balon.
weer opnieuw inademen etc totdat je in de balon zit te hyperventyleren, je geen idee meer hebt hoe lang al en er iets in je hersenene zegt dat je nu echt zuurstof moet hebben.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Been there, done that. Not that special.
ik kwam gewoon klaar net zo lekker als altijd maar het gaf me nou niet een extra boost.
alleen ik spacede hem tijdens maar het was niet veel bijzonderder dan lachgas los en orgasme los, maar dan zeg maar.. tegelijk (huh?) achja gewoon niet speciaal.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn lief en ik wilden dit ook eens uitproberen, maar op het moment dat ik mijn orgasme er aan voelde komen en dus die ballon erbij pakte, was ik dusdanig afgeleid dat mijn opwinding daardoor ook weer afgenomen was en ik dus niet echt klaarkwam tijdens die ballon. Toen besloten we om het om te draaien en dat Tyler dan klaar ging komen met een ballon, maar ook dat liep op hetzelfde "probleem" uit. Hahahaha, het lijkt me nog steeds een keer interessant om nog eens te proberen, maar we zijn er na die laatste poging met Tyler nog niet aan toegekomen (hebben ook al een tijdje geen lachgaspatronen meer in huis gehaald, sinds die enorme prijsstijging...). Maar wie weet wil ik er in de toekomst toch wel weer een poging aan wagen, want iets zegt me dat het alle ingredienten moet bevatten voor een gruwelijk lekkere en spectaculaire orgasme-ervaring ! :wink: :wave:

BB4M

Newbie
Oom Klaas zei:
Ga je nu jezelf filmen terwijl je klaarkomt wanneer je lachgas op hebt?

Damn, hoe kom je op het idee. :tearsofjoy:

edit:
Volgens mij heb ik 't met m'n wazige hoofd weer fout gelezen :beer:

Enkele het "out" zijn kwam dat op neer :)
Misschien heb ik het ook fout geformuleerd :)

BB4M

Newbie
Is het trouwens zeker weten dat je "out" (bewusteloos) gaat, of hangt dat af van persoon tot pesoon? Of ook van de hoeveelheid die je neemt?

Judas

Wijs gebruiker
BB4M zei:
Wat ik me voornamelijk afvraag is of je een orgasme kan krijgen terwijl je onder "invloed" bent van het gas.

Of misschien net voordat je gaat klaarkomen een ballonetje gebruiken...?? Of werkt dat ook niet?

Grtz
Nee man, je moet het gas in die opening in je eikel waar de pisbuis begint spuiten :mrgreen:
Dan kom je in no time klaar terwijl sperma & lachgas tegen elkaar spuiten :openmouth:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
BB4M zei:
Is het trouwens zeker weten dat je "out" (bewusteloos) gaat, of hangt dat af van persoon tot pesoon? Of ook van de hoeveelheid die je neemt?
Van 1 patroon ga je sowieso niet out, 2 waarschijnlijk ook niet. Bij 3, 4, 5 is de kans wel groot.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
BB4M zei:
Van 1 patroon ga je sowieso niet out, 2 waarschijnlijk ook niet. Bij 3, 4, 5 is de kans wel groot.

Van 1 kan het ook wel, ligt er een beetje aan hoe lang je doorgaat in en uit te ademen in die ballon. Uiteindelijk ga je out door de zuurstof tekort in je hersenen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
DrippTone zei:
Van 1 kan het ook wel, ligt er een beetje aan hoe lang je doorgaat in en uit te ademen in die ballon. Uiteindelijk ga je out door de zuurstof tekort in je hersenen.
Ja. Oke. Maar even ervan uitgaan dat je gewoon doorgaat tot het gas op is (:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
DrippTone zei:
Ja. Oke. Maar even ervan uitgaan dat je gewoon doorgaat tot het gas op is (:

Dat gas blijft toch gewoon intact, het is toch niet zo dat je het verbruikt of opneemt in zo verre dat de lucht die je weer uitademt niks van het gas bevat? Het is toch niet zo dat er een werkzame stof in zit die je er uit haalt? Of heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen. :confused:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
beetje bij beetje nemen je longen het gas op, maar niet ineens al het gas, je proeft het nl wel als je uitademt.

vul een ballon, en als je t hoogtepunt voelt opkomen, inademen, en pas daarna uitademen... Dit werkt dubbelop, een orgasme is heviger bij een tijdelijk tekort aan zuurstof. Wel grote kans dat je nokkie gaat, maar dan wel met een glimlach.

Bovenaan