Kweken in kliko

Haze

Bewuste gebruiker
Ik zat dus te denken: Ik mag thuis wel planten maar het mag niet stinken. Geld voor een growbox heb je niet. Kan het ook in een kliko?

Ik zat dus hier ongeveer aan te denken:

Kliko, 4 gaten aan de zijkant(bijna de hele zijkanten weg), dichten met doorzichtig plexiglas(voor de zon)

Deksel eraf, Plexiglas erop

Onderkant eraf en ingraven(kunnen de wortels heengroeien, kan dit ook dicht?)

Slang erin voor voeding water enz.

Is het mogelijk om dus in een kliko een plantje te kweken?

A

Anonymous

Gast
Het is mogelijk, maar je mag een kliko niet slopen ..

Wortel

Bewuste gebruiker
Haze zei:
Ik zat dus te denken: Ik mag thuis wel planten maar het mag niet stinken. Geld voor een growbox heb je niet. Kan het ook in een kliko?

Kliko, 4 gaten aan de zijkant(bijna de hele zijkanten weg), dichten met doorzichtig plexiglas(voor de zon)

Enne kan je niet beter een framepje om je planten bouwen van wat ijzer of hout met doorzicht folie der omheen?

Mac...

Badass junkie

gewoon een vuilnisbak die we bijna overal in NL hebben, van de gemeente gekregen zodat ze ons huisvuil kunnen nawegen en dus nog meer geld van ons kunnen vragen. Die kliko's hebben ze ondertussen wel al terugverdiend

Mac...

Badass junkie
eeh
een biobak is een kliko, maar een kliko geen biobak. biobakken zijn toch alleen voor GFT :confused:
Maarre klinkt wel beter voor je mini-broeikasje

lot

Badass junkie
Mac... zei:
eeh
een biobak is een kliko, maar een kliko geen biobak. biobakken zijn toch alleen voor GFT :confused:
Maarre klinkt wel beter voor je mini-broeikasje

jah voor GFT en die andere shit :P.. gewoon een prullebak never mind dits ook een beetje raar onderwerp: kliko's enz en we gaan off topic dus laten we maar kappe

Haze

Bewuste gebruiker
slipperman zei:
Haze zei:

Enne kan je niet beter een framepje om je planten bouwen van wat ijzer of hout met doorzicht folie der omheen?

Had gekund, maar die kliko lag daar zomaar :P

Bovenaan