kwaliteit speed

dosis

Newbie
even een vraagje
Ik gebruik speed nu en dan, maar heb de laatste 2 keer het spul laten testen en dit was slecht 10 procent amfetamine.
geen buizonder hoge kwaliteit.
ik heb het dan ook weggegeooid.
Ik vind het te gek om af en toe te gebruiken, wordt er ook lekker creatief van en zo maar ik ben niet zo blij met de kwaliteit die ik tegenwoordig vind.
Is het zo dat tegenwoordig bijna alle speed van een zo dubieuze kwaliteit is.
wellicht heb ik gewoon pech he
awel
aldus (gebaren omzeilend)
uw dienstwillende dynamo

erwin krol

Bewuste gebruiker
drugs weggooien, zeg dat nooit meer! Dat is vloeken in de kerk :angry: :P

Slechte kwaliteit ja, maar wat er rondgaat varieert enorm. De teller staat in NL gemiddeld op 35% , dus alles wat erboven zit is beter dan wat er binnenkomt bij de testservice. Nu is dat een vertekend beeld want lang niet iedereen laat testen, maar als je boven 50% zit kan je blij zijn!

Supervlieg

Wijs gebruiker
erwin krol zei:
Haha, ik zou dat niet over mijn hart kunnen verkrijgen. Heb er wel eens mee boven de wc gehangen, maar faalde dus alsnog :grin:

Maar als er heel veel rotzooi tussenzit is weggooien idd een optie, iets met verantwoord gebruiken enzo :rolleyes:

Doodkapje

Wijs gebruiker
Supervlieg zei:
erwin krol zei:
Haha, ik zou dat niet over mijn hart kunnen verkrijgen. Heb er wel eens mee boven de wc gehangen, maar faalde dus alsnog :grin:

Maar als er heel veel rotzooi tussenzit is weggooien idd een optie, iets met verantwoord gebruiken enzo :rolleyes:

amen! ik zou het ook niet over mijn hart krijgen om dat zomaar weg te gooien...

Armani7

Bewuste gebruiker
ok dan weetk wat me te wachten staat als ik eens zelf speed maak (99% dan) zal dan maar met klein lijntje beginnen :grin:

Frisko

Badass junkie
Armani7 zei:
ok dan weetk wat me te wachten staat als ik eens zelf speed maak (99% dan) zal dan maar met klein lijntje beginnen :grin:
dream on...
99% is vloeibare speed dan :wink:

rond de 80 is het meeste wat kan!! :)

MindTraveler

Belezen gebruiker
Niemand heeft het helemaal juist. Was al die discussie's beu over pure amfetamine of dat nu een poeder is of vloeibaar. Dus gewoon effe opgezocht. De bewering dat 100% pure speed -C9H13N- vloeibaar is zit er dan toch het dichtst bij.
De verwarring is er omdat amfetamine-sulfaat -C9H13N)2.H2SO4- en amfetamine-fosfaat -C9H13N.H3PO4- in pure vorm wel poeders zijn.

OT: Kwaliteit hangt gewoon af van regio, hier heb ik in ieder geval niet te klagen; vloeibare amfeta 70/30 mengsel. (het maximum)

dosis

Newbie
hoe gebruik je die vloeibare amf dan?
spuiten?
of kan je het zo bewerken dat je het snuift
ps. denk erom dat alles wat u doet
grondig wordt genegeerd

982

Bewuste gebruiker
Mn dealer heeft het ca 1,5 maand geleden laten testen, toen zat dat op 61,3% ..

Maar.. daarvoor had hij ook eens laten testen (andere partij) en dat zat op 34%

MindTraveler

Belezen gebruiker
dosis zei:
hoe gebruik je die vloeibare amf dan?
spuiten?
of kan je het zo bewerken dat je het snuift
ps. denk erom dat alles wat u doet
grondig wordt genegeerd
als je vloeibare amfetamine snuifbaar wilt maken moet je gewoon versnijdingsmiddelen halen (mannitol of inositol bijvoorbeeld, maar soms wordt caffeine ook gebruikt)

Bovenaan