• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Kratom

planet5

Newbie
Hoi, Onlangs heb ik kratom (poeder) eens uitgeprobeerd. Op lege maag 1 soeplepel in glas sinaassap. Eerste 2 uur voelde ik mij aangenaam relaxed, gemotiveerd, good feeling. Daarna tot 3 x toe moeten kotsen, misselijk, kon niks meer binnen houden. Geestelijk ok dus maar jammer van de bijwerking! Idem met kanna! Ik vraag mij af waarom men altijd misselijk wordt van al die zooi. Bestaan er geen drugs die niet misselijk maken?! Beste ervaring tot nu toe was met salvia.

universal*flow

Belezen gebruiker
Ik kan niet zeggen wat het precies is waar je misselijk van word. Zelf word ik ook van bijna alles misselijk. Maar dat dus alleen als ik het oraal neem.
Bijvoorbeeld MDMA, zodra ik dit oraal neem, kan je me een uur later zo :kots: op de wc vinden. Daarom gaat dit tegenwoordig alleen nog maar door me neus (ja ik weet er beland nog steeds iets in je maag) en heb ik geen last van nare bijwerkingen.

Misschien kun je volgende keer de Kratom roken?

Rob070

Experimenterende gebruiker
Zo gek is het :kots: niet...
Het lichaam zorgt goed voor zichzelf... wat er niet hoort, moet er uit!

planet5

Newbie
Als het kratombladeren waren geweest zou ik het ik het idd kunnen oproken maar of dit met poeder kan betwijfel ik. Toch ga ik het poeder op 1 of andere manier opgebruiken, desnoods een mindere hoeveelheid.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Cannabis helpt enorm als anti-misselijkheidsmedicijn!
Op www.leafly.com kun je verder lezen over de medicinale werkingen of gewenste effecten van cannabis, de ( mogelijke ) negatieve bijwerkingen van elke cannabissoort staan er ook bij.
Heb ook gehoord dat een stukje gember eten bij ayahuasca, peyote, ... ook stukken helpt om niet heel je vloer onder te kotsen :wink:

Hoop dat ik heb kunnen helpen!
Mvg Herbalisme

prettig

Newbie
gebruik Kratom regelmatig (en veel mensen die ik ken) en heel simpel:
- neem een weegschaal en neem niet meer dan 5-7 gram want daarboven wordt je misselijk !!!

Ken genoeg mensen die het proberen met de juiste dosering en dan ongeduldig worden want ze voelen nog niks of te weinig (sterk afhankelijk van de kwaliteit) en dan nogmaals nemen en ja hoor misselijk ....!!!

Goede kratom werkt en werkt uren, slechte kratom...werkt niet.
Maar ja van beide wordt je misselijk als je teveel neemt !!!

Dus wegen !

Bovenaan