krachttrainingen + amfetamine?

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
goeie zaterdag!! :grin: :P

ik vraag me al een hele tijd af of je kan fitnesse (krachttrainingen in dit geval) met pep in je donder, natuurlijk kan het maar ik vraag me af of dat geen enge bijwerkingen heeft, mischien wat zwaarder voor je hart? meer uitputting,.. maar kunnen je spieren er ook aan onderdoorgaan?? aangezien je veel aanspant onder invloed van amfetamine.. en heb ook wel eens iemand horen zeggen dat je dan niet veel spierweefsel erbij aanmaakt,, iemand ervaring met krachttrainingen + amfetamine(soorten) ??
alvast bedankt :wave:

Paddoboy

Belezen gebruiker
uhm
ik denk dat dat niet zo gezond is aangezien speed al je reserves opgebruikt
als je kracht training gaat doen zal je lichaam je echt de volgende dag een dubbele pay back geven
oh well, just my 2 cents

Xtc Bob

Belezen gebruiker
Paddoboy zei:
uhm
ik denk dat dat niet zo gezond is aangezien speed al je reserves opgebruikt
als je kracht training gaat doen zal je lichaam je echt de volgende dag een dubbele pay back geven
oh well, just my 2 cents

idd GHB is meer de drugs die bij krachttrainingen gebruikt wordt omdat je de pijn van je spieren niet meer zo voelt en kunt blijven doorgaan

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Lijkt me zowieso niet goed. Er wil ook nog wel eens caffeïne in speed zitten en dit heeft ook invloed op je kracht. het verminderd ook je opname van creatine, oftewel je verzuurd sneller.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
oke dank je :tearsofjoy:

had het inderdaad ook al wel verwacht,, en zou het zelf nooit doen ofzo,
maar heb het dan ook niet over strak staan en krachttrainingen maar meer over een sleutelpuntje ofzo..

ik weet genoeg :rock:

Bovenaan