klein vraagje pure joint:

BacingsPen

Badass junkie
minn zei:
SpacingBen zei:
minn zei:
lot zei:
nou ii heb dus 1 ban de 3 joints gerookt en jezus ik was helemaal weg.. niet normaal ik was heel eng bleek geworden en ik weet ik veel wat allemaal ik blow nooit meer echt ik ben ter plekke gestopt

aahh meiss, dat had ik ook na mn 1e pure joint!
zat toen bij engels leestoets.. werd halfgeelwit achtig en voelde me alsof ik vloog en telkens naar beneden stortte, soort hevige turbelentie, maar er was een ravijn iets achtig onder me..
pffffff.. zo naar!
de keren daarna was k zo bang om te blowen maar tis goed gegaan.. stoppen is natuurlijk altijd goed,
maar misschien moet je gewoon met tabak blijven roken, of andere soort wiet kopen, geen white widow, daar wordt ik ook niet goed van, vind k te sterk, alleen van die geur al draait mn maag om!
Gewoon wiet, zoals het ongeveer was in de hippie tijd :) 'slappe' wiet :)

Raad je Lot nou aan weer met tabak te gaan roken! :angry: Vind ik toch een slechte zaak! Ik vind het voornemen van Lot namelijk erg goed en het is een dapper besluit!
tsjeee wat's daar verkeerd aan?
ik zeg haar gewoon dat dat misschien een fijner gevoel voor haar is..
dat een pure joint voor jou beter is, hoeft niet te betekenen dat het voor iedereeen beter is!
chill!
'

tsja iemand aanraden tabak te roken vindt ik hoe dan ook niet kunnen... Het heeft dan wel nauwelijks effect. Maar is doodsoorzaak nr. 1, niets anders dan een verslavend middel (is bewezen.) EN verslavender dan heroine. (junks komen vaak eerder van de hero af, en later pas lukt het te stoppen met roken, wat ze vaak helemaal nooit lukt.)

Maja, ik ga voortaan wat minder mijn mening geven want ook ik denk zo als ieder ander dat ie het zelf allemaal zo goed weet...

Zal vanaf nu alleen nog m'n mening HEEL duidelijk geven als ik hem kan bevestigen met een bron...

AMEN en PEACE

Mac...

Badass junkie
Roken is idd doodsoorzaak nummer 1 en waarom? Omdat er zoveel mensen zijn die het doen. Als minstens net zo veel mensen bruin zouden doen als er zouden roken, weet ik zeker dat roken niet meer doodsoorzaak nummer 1 zou zijn, mja beetje rare vergelijking vind ik het ook.

Maar goed, als je wil blowen en je kan er niet puur tegen is toch de enige andere manier om het niet puur te doen. Zeg niet dat het verstandig is om te roken, in tegendeel, mja wie wil blowen zal er ook wat voor over moeten hebben, net als bij alle drugs.

Maar denk dat puur roken anders ook niet zo heel erg goed is voor je longen anders hoor, dus denk dat het vrij weinig uitmaakt.

Bovendien bijna alle mensen die ik ken die wel nog blowen en niet meer roken zijn 3x zo veel gaan blowen sinds ze gestopt zijn, dat geld ook voor de puur-rokers.

BacingsPen

Badass junkie
Mac... zei:
Roken is idd doodsoorzaak nummer 1 en waarom? Omdat er zoveel mensen zijn die het doen. Als minstens net zo veel mensen bruin zouden doen als er zouden roken, weet ik zeker dat roken niet meer doodsoorzaak nummer 1 zou zijn, mja beetje rare vergelijking vind ik het ook.

Maar goed, als je wil blowen en je kan er niet puur tegen is toch de enige andere manier om het niet puur te doen. Zeg niet dat het verstandig is om te roken, in tegendeel, mja wie wil blowen zal er ook wat voor over moeten hebben, net als bij alle drugs.

Maar denk dat puur roken anders ook niet zo heel erg goed is voor je longen anders hoor, dus denk dat het vrij weinig uitmaakt.

Bovendien bijna alle mensen die ik ken die wel nog blowen en niet meer roken zijn 3x zo veel gaan blowen sinds ze gestopt zijn, dat geld ook voor de puur-rokers.

Door wiet te roken met tabak, ben ik bijna weer verslaafd geraakt aan roken...

Door het puur te doen, ben ik veel beter in staat ook te stoppen met BLOWEN! nu al bijna 2 weken zonder problemen gestopt...

Ik blijf erbij, je moet wiet eigenlijk ook helemaal niet roken! Gewoon in eten verwerken! Roken is zoals Mac ook zegt, HOE DAN OOK SLECHT!

Wat niet wil zeggen dat pure joints roken net zo slecht is als gewoon roken, aangezien er meer mensen zijn die niet meer dan 3 joints roken, dan mensen die niet meer dan 9 sigaretten roken! (De meesten roken er wel 10 denk ik of niet?!)

lot

Badass junkie
@ mac... ik stop in mn eentje heb een aantal mensen verteld zodat ze me ook niet meer aanbieden die 2 joints heb ik gelijk verkocht zodat ik ook niet in de verleiding kom

de bigfloei ligt nu ergens onder mn bed.. aansteker was al op en mn sigaretten ook maar het is raar na wat er gister gebeurt is heb ik echt geeeeen behoefte aan een sigaret en al helemaal niet aan een joint :grin:
gaat nu dus nog makkelijk

@ ben: mening laten horen is juist goed doe ik ook :) daarom ben ik vandaag bijna de les uit gezet das dan wat minder hehe

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hm lot 't lijkt er een beetje op dat je de pure joint onderschat had. Succes met het stoppen in ieder geval!! :)

lot

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Hm lot 't lijkt er een beetje op dat je de pure joint onderschat had. Succes met het stoppen in ieder geval!! :)

ja denk het ook.. had verwacht dat het net zo relaxed zou zijn en alles chill zou zijn en me hele wereld lachen enzo.. wat normaal ook al is maar nu iets erger.. maar dat was het niet :(

maar het stoppen gaat me lukken hoor tnx

Blaatkip

Experimenterende gebruiker
lot zei:
ik weet niet het was dat ik geen controle over mn lichaam had en ook niet over mn gedachten.. ik zat allemaal dingen te bedenken en weetikveel wat.. maar ik kon nog wel bij mezelf bedenken van waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?! maar ik kon er niet mee op houden en dan liep ik ergens heen was ik er wist ik niet meer waarvoor ik er kwam.. hele rare ervaring

zoiets had een vriend van mij ook, hij shijte in zijn broek en alles en kon er niks aandoen. wel zielig :(

lot

Badass junkie
Blaatkip zei:
lot zei:
ik weet niet het was dat ik geen controle over mn lichaam had en ook niet over mn gedachten.. ik zat allemaal dingen te bedenken en weetikveel wat.. maar ik kon nog wel bij mezelf bedenken van waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?! maar ik kon er niet mee op houden en dan liep ik ergens heen was ik er wist ik niet meer waarvoor ik er kwam.. hele rare ervaring

zoiets had een vriend van mij ook, hij shijte in zijn broek en alles en kon er niks aandoen. wel zielig :(

nou zo ver ging het bij mij niet hoor.. het was een hele nare maar rare ervaring :P en een pure joint hoeft van mij ff niet meer hehe

Bovenaan