Klaar met coke

H

Huis89

Gast
Ik post nu zelf toch maar eens een berichtje.
Ik gebruik nu al een tijd je coke.
Ken je dat gevoel eigenlijk wil je het niet meer maar als je dan gedronken hebt ga je toch weer wat halen. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. En elke keer lukt het mij om 2 a 3 weken niks te gebruiken en dan wordt ik toch weer zwak en haal weer wat. In het verleden heb ik periodes gehad sws het hele weekend door gaan en steeds vaker ook doordeweeks. Het minderen gaat goed maar wil eigenlijk zo goed als helemaal stoppen. Maar op de een of andere manier lukt mij die laatste stap niet en vooral als ik alleen ben.
Iemand mischien tips om gewoon helemaal te stoppen.

R

Revolutionair

Gast
De link tussen alcohol en coke hebben je hersens nu gelegd en om daar vanaf te komen is erg moeilijk.
Maar niet onmogelijk.
Wat voor mij heeft gewerkt is andere dingen gebruiken op zijn tijd.
Dan rookte ik een jointje of deed een keertje keta waneer ik op het punt stond om weer coke te bestellen.

Natuurlijk is het niet de beste tip om een drugs te vervangen met een andere drug dat snap ik ook wel.
Maar ik maak er een variatie van de ene keer gebruik ik dit en de andere keer wat anders.
Zodat ik mijn pleziertje wel beleef maar niet in een soort drugs blijf hangen.

En uiteindelijk zal je zien dat coke een van de minst leuke drugs is.
Er zijn veel meer soorten drugs die veel leuker zijn en ook nog een stuk goekoper.

H

Huis89

Gast
De link tussen alcohol en coke hebben je hersens nu gelegd en om daar vanaf te komen is erg moeilijk.
Maar niet onmogelijk.
Wat voor mij heeft gewerkt is andere dingen gebruiken op zijn tijd.
Dan rookte ik een jointje of deed een keertje keta waneer ik op het punt stond om weer coke te bestellen.

Natuurlijk is het niet de beste tip om een drugs te vervangen met een andere drug dat snap ik ook wel.
Maar ik maak er een variatie van de ene keer gebruik ik dit en de andere keer wat anders.
Zodat ik mijn pleziertje wel beleef maar niet in een soort drugs blijf hangen.

En uiteindelijk zal je zien dat coke een van de minst leuke drugs is.
Er zijn veel meer soorten drugs die veel leuker zijn en ook nog een stuk goekoper.

Heb al heel veel andere drugs geprobeerd maar val altijd weer terug op coke.
En een joint roken hahaha wordt ik slecht van

Bovenaan