Wacky zei:Vergeet niet..... en hoewel ik geen plannen heb (ook geen vrouw) sluit ik niet uit dat het mij misschien ook ooit kan overkomen)
Wij begrijpen elkaarazgaza zei:Ik dénk het niet, maar ik sluit het niet 100% uit, maar op dit moment denk ik van niet. Ik zou namelijk absoluut zeker willen weten dat het kind opgroeit in een stabiel gelukkig gezin tot het oud genoeg is om zelfstandig te worden en ik weet dat dergelijke dingen nooit zeker zijn, en ik wil niet nog een kind de wereld in zetten met een uit elkaar gevallen gezin, verlatingsangst en dan ook nog hoe de wereld zich verder ontwikkelt.. ik zou alleen een kind willen als ik wéét dat het gelukkig kan zijn, maar dat is niet zeker dus denk ik nu van niet.
Mindgamer zei:Wij begrijpen elkaarazgaza zei:Ik dénk het niet, maar ik sluit het niet 100% uit, maar op dit moment denk ik van niet. Ik zou namelijk absoluut zeker willen weten dat het kind opgroeit in een stabiel gelukkig gezin tot het oud genoeg is om zelfstandig te worden en ik weet dat dergelijke dingen nooit zeker zijn, en ik wil niet nog een kind de wereld in zetten met een uit elkaar gevallen gezin, verlatingsangst en dan ook nog hoe de wereld zich verder ontwikkelt.. ik zou alleen een kind willen als ik wéét dat het gelukkig kan zijn, maar dat is niet zeker dus denk ik nu van niet.
Leuk dat je weer terug bent!!
Wacky zei:Vergeet niet, in een wereld met overbevolking is het beste wat je kan doen voor de wereld geen kinderen maken. Hiermee bespaar je de wereld waarschijnlijk hele toekomstige generaties, en dus veel meer dan wat je kunt doen door zelf niet meer te vliegen, de auto te verkopen, spaarlampen te gebruiken etc.
Conclusie, maak geen kinderen, dan kun je zelf met een goed geweten verder leven in je vervuilende auto en elk jaar met het vliegtuig de wereld rond vliegen. Je doet immers meer voor het milieu dan die autoloze groenlinkse bio-buurman met 2 kinderen !
(Dit is wel realiteit, maar niet 100% serieus bedoeld, ik zal er niemand op aankijken als ze toch kinderen maken, en hoewel ik geen plannen heb (ook geen vrouw) sluit ik niet uit dat het mij misschien ook ooit kan overkomen)
Dopesmoke zei:Zou je een huilend kind goed kunnen kalmeren met MDMA?
Angramar Temenos zei:Dopesmoke zei:Zou je een huilend kind goed kunnen kalmeren met MDMA?
Ik ga hier dus niet eens antwoord op geven.

Dopesmoke zei:Zou je een huilend kind goed kunnen kalmeren met MDMA?
hannus zei:ik wil zeker geen kinderen, simpel weg omdat ik een hekel heb aan kinderen.
kost bergen met geld, veelste veel verplichtingen.
Kinderen hebben brengt behalve plezier, ook een hoop beperkingen en shit. Oja, en ik heb een hekel aan (andermans) kinderendit snap ik dus nooit...oke ik snap het wel. je wilt het beste voor je kinderen...maar het beste dat je je kinderen kunt geven is liefde, kennis en warmte. ikzelf ben opgegroeid met echt heeel weinig geld. mijn moeder en haar vriendin moesten altijd het laatste stuivertje nog omdraaien, en uiteindelijk ben ik blij dat ik zo ben opgevoed.....als ik soms om me heen kijk en ik zie die rijkelui`s figuren...grrrrr. ben blij dat ik anders ben, en dat ik de waarde van geld en van het leven ken. natuurlijk is dit enorm subjectief, rijke mensen kunnen ook gewoon relaxt zijn hoor, maar mensen met minder geld zijn in mijn beleving vaak toch menselijker en vooral toleranter.buzzrider zei:uiteindelijk wil ik wel kinderen, maar niet voor ik genoeg geld heb en carrière gemaakt heb
Ik heb ook nooit veel geld gehad door een vader die ervandoor ging toen ik twee was, wij zijn ook buitengezet, deurwaarders op bezoek gehad enzovoort. Mijn leven was KUT tot m'n moeder een betere job kreeg. Ik heb daar net als jij de waarde van geld van leren kennen. Het is niet leuk om op te groeien met een achterstand op iedereen, iedereen die spullen, speelgoed en kleding heeft die beter, mooier en duurder is dan het jouwe. Maar m'n moeder heeft altijd haar best gedaan en net daardoor zijn we eruit gekomen. Net daarom wil ik zorgen dat ik iets kan doen om het makkelijker te maken voor mijn kinderen. Ik wil niet dat zij hetzelfde moeten meemaken dan ik.nicolai zei:dit snap ik dus nooit...oke ik snap het wel. je wilt het beste voor je kinderen...maar het beste dat je je kinderen kunt geven is liefde, kennis en warmte. ikzelf ben opgegroeid met echt heeel weinig geld. mijn moeder en haar vriendin moesten altijd het laatste stuivertje nog omdraaien, en uiteindelijk ben ik blij dat ik zo ben opgevoed.....als ik soms om me heen kijk en ik zie die rijkelui`s figuren...grrrrr. ben blij dat ik anders ben, en dat ik de waarde van geld en van het leven ken. natuurlijk is dit enorm subjectief, rijke mensen kunnen ook gewoon relaxt zijn hoor, maar mensen met minder geld zijn in mijn beleving vaak toch menselijker en vooral toleranter.buzzrider zei:uiteindelijk wil ik wel kinderen, maar niet voor ik genoeg geld heb en carrière gemaakt heb