Ketamine?

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wat doet ketamine eigenlijk met je?
Zouden jullie graag hier eens neerschrijven wat ketamine met je doet?

Amateurtje

Wijs gebruiker
Ketamine ook wel bekent als Ket/Special K. Ketamine geeft een dissociatief effect hoewel het eigenlijk als narcosemiddel wordt gebruikt. Je kan het snuiven en spuiten. Het werkt redelijk snel en duurd niet heel zo lag. Het neemt de pijn weg, ge komt in een dromerige/zweverige toestand terecht. Het enige nadeel is wel dat je er wa misselijk van wordt maar dat verschilt waarschijnlijk van persoon tot persoon. Het is best wel een fijne drug. Maar zoals bij alle drugs goed oppassen en niet te veel nemen.

Skippy

Wijs gebruiker
Hoe ik het ervaar , vooral als ik teveel neem, eigenlijk automatisch altijd :grin:
Dat ik in een echte (keta)droomwereld komt.
Ik ben dan eventjes helemaal afwezig van de echte wereld.
In mijn hoofd bestaat er dan ook geen echte wereld meer, mensen lijken geen mensen meer, alles om mij heen lijkt ineens niet meer echt.
Alsof je ergens tussen zweeft, een andere wereld, de ketawereld :)
Ook snap ik er dan helemaal niks meer van, gaan er rare gedachten door mijn hoofd, ik zou ze graag op het moment zelf willen opschrijven, maar helaas ben ik voor mezelf ook onbereikbaar.
Het lijkt ook alsof ik er niet uitkom, totdat het is uitgewerkt.
Ach, je weet pas hoe het is als je het zelf ervaart :)

MisterD

Experimenterende gebruiker
ik heb het 2x gehad en is absoluut niet mijn drugs de eerste keer was leuk een lijn gesnoven en ik viel gewoon naar achter tegen de bank aan. ik zat half in een droomwereld waar ik mijzelf op de bank zag zitten.
2e keer dat ik het gebruikte was op een feestje. het begon met het gevoel dat ik heel dronken werd ma na een paar puntjes kon ik amper lopen.
ik heb volgens mij nog 2x een lijn coke gehad die anders zou het slecht zijn afgelopen denk ik.
dat is ook de enige x in mijn leven dat ze mij naar boven hebben moeten dragen.

ik raak het nooit meer aan wat een ROTZOOI is dat

Bovenaan