Ketamine pluggen

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Wanneer spreekje over "met succes"?
Ik neem even benzo's als voorbeeld.
Wanneer is het succesvol?
- Werken deze sneller?
- werken deze effectiever?

Benzo's werken onder de tong namelijk super potent en super snel.
Waarom zou je ooit benzo's pluggen? Zelfs als het poedervorm is snap ik nog niet waarom tbh.
Ben benieuwd
Onder de tong idd ook erg effectief, niet het lekkerst maar valt mee. Ik heb ook succesverhalen gelezen over benzo neusspray op dit forum, dat heeft een nog snellere comeup.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik hoor het al. Propyleen glycol zoeken en kopen.

[EDIT] Ik heb trouwens ook nog 4-HO-MET dus misschien wordt die wel het slachtoffer 🤔

PG alleen als het nodig is. Heb het niet vaak nodig gehad hoor. 4-HO-MET en 2-cb lossen gewoon op in water.

Wanneer spreekje over "met succes"?

Benzo's werken onder de tong namelijk super potent en super snel.
Waarom zou je ooit benzo's pluggen? Zelfs als het poedervorm is snap ik nog niet waarom tbh.

Ik spreek over 'succes' als ik de stof kon pluggen met een effect dat minstens zo potent is als snuiven of slikken.

Inwerktijd was eigenlijk altijd sneller met pluggen. Nou moet ik zeggen dat me dat bij benzos niet veel interesseerde. Ik slikte dat vrijwel altijd. Pluggen deed ik alleen als ik net niet genoeg had genomen en toch snel wilde slapen. Maar het is niet per se de moeite waard en om benzos te pluggen. Het werkt... That's it.

Sublinguaal heb ik zelf weinig ervaring mee op LSD na. De rest vond ik vaak te goor om lang genoeg onder m'n tong te houden. Zo ook met benzos. Ik vind PG zo weeïg vies smaken. 🤢

Dissos ook weleens sublinguaal geprobeerd, maar nee dank je. Dan plug ik liever.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
4-HO-MET en 2-cb lossen gewoon op in water.
Ah oke, ik lees dat 4-HO-MET heel slecht oplost op zichzelf maar dat zal dan de freebase variant zijn. Als het succinaat variant is bijv moet je dan gwn kijken naar de oplosbaarheid van succinaat in water? Sorry als dit iets te diep gaat.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ah oke, ik lees dat 4-HO-MET heel slecht oplost op zichzelf maar dat zal dan de freebase variant zijn. Als het succinaat variant is bijv moet je dan gwn kijken naar de oplosbaarheid van succinaat in water? Sorry als dit iets te diep gaat.

Hmm ik kom hetzelfde tegen hoor. Moet eerlijk zeggen dat ik 4-HO-met nooit opgelost heb. 4-ho-mipt wel, maar kan me even niet meer voor de geest halen hoe.
Ik weet niet welke varianten er van deze stoffen zijn. Ik had altijd succinaat volgens mij.

Het werkt niet zo simpel dat bijvoorbeeld alle HCL's even goed oplossen en alle succinaten even goed, etc. Dat is stof afhankelijk.

Hoe je dat op voorhand precies kan zien weet ik ook niet. Misschien dat er nog wat chemie experts op het forum rondhangen. Ik weet alleen dat het voornamelijk te maken heeft met de polariteit van stoffen.

Ik vermoed dan toch dat het slecht oplost in water. Dat PG het wel iets verbeterd, maar niet veel. Ik kom ook tegen dat de oplosbaar in alcohol slecht is.
Ik ging in dit soort gevallen voor trial en error. Een klein beetje van de stof proberen op te lossen. Zeker als bronnen elkaar tegen spraken of ik niet wist welk zout ik te pakken had.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Hmm ik kom hetzelfde tegen hoor. Moet eerlijk zeggen dat ik 4-HO-met nooit opgelost heb. 4-ho-mipt wel, maar kan me even niet meer voor de geest halen hoe.
Ik weet niet welke varianten er van deze stoffen zijn. Ik had altijd succinaat volgens mij.

Het werkt niet zo simpel dat bijvoorbeeld alle HCL's even goed oplossen en alle succinaten even goed, etc. Dat is stof afhankelijk.

Hoe je dat op voorhand precies kan zien weet ik ook niet. Misschien dat er nog wat chemie experts op het forum rondhangen. Ik weet alleen dat het voornamelijk te maken heeft met de polariteit van stoffen.

Ik vermoed dan toch dat het slecht oplost in water. Dat PG het wel iets verbeterd, maar niet veel. Ik kom ook tegen dat de oplosbaar in alcohol slecht is.
Ik ging in dit soort gevallen voor trial en error. Een klein beetje van de stof proberen op te lossen. Zeker als bronnen elkaar tegen spraken of ik niet wist welk zout ik te pakken had.
5-Meo-DMT is net als 4-HO-MET een tryptamine en slecht oplosbaar in water. Ik heb net een scheikundige studie gelezen waar ze de 5-Meo-DMT omzetten naar succinaat waarna het wel water oplosbaar is. Ik weet niet 100% of dit ook betekent dat 4-HO-MET succinaat goed oplosbaar zal zijn in water maar ik vermoed sterk van wel, omdat beide freebase varianten slecht oplosbaar zijn.

Zou leuk zijn als er nog een scheikundige langshopt om het een en ander te verifiëren :)

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Dissos ook weleens sublinguaal geprobeerd, maar nee dank je. Dan plug ik liever.
Heb je weleens HXE geprobeerd? Het lostte niet op bij mij of het moest rijkelijk versneden zijn met iets dat niet oplost.

DMXE was een succes en zeker net zo potent of potenter dan snuiven

Bovenaan