Ah oke, ik lees dat 4-HO-MET heel slecht oplost op zichzelf maar dat zal dan de freebase variant zijn. Als het succinaat variant is bijv moet je dan gwn kijken naar de oplosbaarheid van succinaat in water? Sorry als dit iets te diep gaat.
Hmm ik kom hetzelfde tegen hoor. Moet eerlijk zeggen dat ik 4-HO-met nooit opgelost heb. 4-ho-mipt wel, maar kan me even niet meer voor de geest halen hoe.
Ik weet niet welke varianten er van deze stoffen zijn. Ik had altijd succinaat volgens mij.
Het werkt niet zo simpel dat bijvoorbeeld alle HCL's even goed oplossen en alle succinaten even goed, etc. Dat is stof afhankelijk.
Hoe je dat op voorhand precies kan zien weet ik ook niet. Misschien dat er nog wat chemie experts op het forum rondhangen. Ik weet alleen dat het voornamelijk te maken heeft met de polariteit van stoffen.
Ik vermoed dan toch dat het slecht oplost in water. Dat PG het wel iets verbeterd, maar niet veel. Ik kom ook tegen dat de oplosbaar in alcohol slecht is.
Ik ging in dit soort gevallen voor trial en error. Een klein beetje van de stof proberen op te lossen. Zeker als bronnen elkaar tegen spraken of ik niet wist welk zout ik te pakken had.