Ketamine op vriendenweekend

ASOT

Newbie
Over een aantal weken ga ik met vrienden een weekend naar de ardennen waar we in een groot huis verblijven. We gaan dat weekend vooral in dat huis verblijven en gaan we vooral zuipen en chillen. Nu weet ik dat er en her en der wat gebruikt gaat worden (vooral uppers als sos en xtc), maar mij leek het een moment om wat ket te gaan proberen.

Mijn eerste (en tot nu toe enige keer) was na een avond goed zuipen op een rustige after waar ik een klein lijntje genomen had. Dit was erg goed bevallen maar mijn vraag is nu of het wel zo chill is om ket te doen in een vriendengroep van ongeveer 13 man als de rest onder invloed is van alcohol en x waardoor het een drukke bedoeling is.

Ik zelf zat te denken aan het eind van de nacht als iedereen minder energiek is en meer aan het spacen is om het dan lekker rustig met kleine puntjes op te bouwen of het gewoon een andere keer doen?

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Er zijn veel mensen die Keta gebruiken op afters. Dit is natuurlijk na een feest waarbij iedereen hard heeft gedanst, dus meestal daarna in de chilmode is. Als je het op de ''klassieke'' manier wilt doen zou ik het inderdaad wat ater op de avond doen als iedereen over zijn piek heen is. Maar ik denk dat het ook makkelijk kan als iedereen wat drukker is.

ikzelf heb nog geen Keta gebruikt, dus hoe het echt zit weet ik niet precies. Maar zo zou ik het doen tenminste.

Fool

Badass junkie
Het lijkt me pittig irritant als je zelf aan de keta zit en de rest van je vrienden om je heen lopen te stuiteren. Vind het niet echt iets voor sociale aangelegenheden, maar met een lage dosering moet dat wel goed gaan. :P

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik zou ketamine iig niet combineren met alcohol, dat is bijna gegarandeerd kotsen :tongueout: Het is het leukst als je wat mensen hebt die ook ketamine doen zodat je op 1 level zit met elkaar. Ik zou doseren in puntjes idd. Maar als ik het zo lees zou ik eerder voor een andere keer gaan met wat minder mensen en meer op hetzelfde niveau :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Keta is niet echt een sociale drug, je wordt er behoorlijk vaag van waardoor je echt in een totaal andere vibe dan de rest komt. Dingen kun snel akward worden wanneer alleen jij aan de keta zit. Daarbij is combineren met alcohol ook niet echt een aanrader.

Misschien is een andere setting beter inderdaad. Je kunt het natuurlijk ook meenemen en gebruiken als de setting er naar is, maar zou het niet koste wat kost gaan doen eigenlijk.

ooscaar

Wijs gebruiker
Het lijkt mij heel vervelend om de redenen die de anderen ook al noemen. Kijk of mensen het samen met jou willen doen, of gebruik ketamine een andere keer alleen als jouw vrienden het niet willen proberen (en jij wel heel graag). Het is absoluut geen sociale drug. Ik wil met ketamine geen mensen om me heen in ieder geval. Een klein puntje zou wel kunnen, zonder bijpakken.

Bobsacamano

Badass junkie
Vaak Keta gedaan en dit hieronder is een enorm hoede reden om het niet te doen. Aan de andere kant als het rustiger is echt de drukte voorbij is. Dan vind ik het wel lekker. Maar alleen als beetje ontspanning en spacen niet om de diepte van keta te leren kennen, dan word het veel te snel wierd

Exceptional Insight zei:
Fool zei:
Het lijkt me pittig irritant als je zelf aan de keta zit en de rest van je vrienden om je heen lopen te stuiteren.
Dit.

omfg

Belezen gebruiker
Het kan met microdosing, maar ik zou het niet aanraden op een feestje. Beter op de after idd. Zeker al als je maten andere dingen doen. Doe dan eerst met hen mee.

Bovenaan