Exceptional Insight zei:Ik crush de kristallen, verdeel een gram in 98765476 kleine lijntjes en neem om de 5 minuten zo'n klein lijntje totdat ik ze niet meer kan vinden : D
Exceptional Insight zei:Ik crush de kristallen, verdeel een gram in 98765476 kleine lijntjes en neem om de 5 minuten zo'n klein lijntje totdat ik ze niet meer kan vinden : D

misanthrophy zei:Exceptional Insight zei:Ik crush de kristallen, verdeel een gram in 98765476 kleine lijntjes en neem om de 5 minuten zo'n klein lijntje totdat ik ze niet meer kan vinden : D
Hey man ik had een vraag ik deed dit dus ook maar nu is me keta in de pleepot gevalle k was benieuwd kan ik het nu nog snuiven of niet meer alvast bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veeeel keta. natuurlijk.imminganold zei:Ik maak de laatste maanden gebruik van de Opera browser en ik vind dit eerlijk gezegd sneller en prettiger werken dan internet explorder of firefox.
Wat gebruiken jullie om te surfen ?
Winehouse zei:Nog nooit Ket gedaan! Wil het zeker een keer gaan doen
YeahSublimo zei:Winehouse zei:Nog nooit Ket gedaan! Wil het zeker een keer gaan doen
Is aan te raden, is zeer aangenaam![]()
Keta is vaag, meer kan ik er niet over zeggen.Winehouse zei:Word nu toch wel erg nieuwschierig![]()
Drientje zei:YeahSublimo zei:Winehouse zei:Nog nooit Ket gedaan! Wil het zeker een keer gaan doen
Is aan te raden, is zeer aangenaam![]()
![]()
Meestal leg ik lijnen die net zo groot zijn als mijn speed lijnen, dan neem ik eerst de helft en na een 20 minuten kan ik dan bepalen of de andere helft er ook in kan.