Ketamine gebruiken

Vigilante

Wijs gebruiker
Als jullie aan de ket gaan hoe doen jullie dat?

Hoeveel neem je, hoeveel neem je bij, na hoelang neem je bij en wat voor effect bereik je? Ga vanavond voor t eerst aan de K en wil wel even weten hoe jullie t doen.

Vigilante

Wijs gebruiker
Klopt maar ik vraag het in een nieuw topic, zie het maar als een verzamelplek voor jullie gebruiksmethodes.

En ja, ik heb gewooon geen zin om tig topics door te zoeken, ben brak ja

Edit: wijsneus, geef dan tenminste ook nog antwoord joh :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik crush de kristallen, verdeel een gram in 98765476 kleine lijntjes en neem om de 5 minuten zo'n klein lijntje totdat ik ze niet meer kan vinden : D

cropp

Badass junkie
ik denk er niet over na tot iemand naar mij toe komt met een grijns op zijn gezicht en de mededeling dat ie keta heeft(wij gaan heel proletarisch met drugs om), dan lust ik wel wat puntjes, anders hoeft het van mij niet zo...

alcoholist

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
Ik crush de kristallen, verdeel een gram in 98765476 kleine lijntjes en neem om de 5 minuten zo'n klein lijntje totdat ik ze niet meer kan vinden : D

hahahahahaha zo doe ik het ook altijd:grin:

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:

Hey man ik had een vraag ik deed dit dus ook maar nu is me keta in de pleepot gevalle k was benieuwd kan ik het nu nog snuiven of niet meer alvast bedankt :beer: :sunglasses: :flushed: :cry: :smilingimp: :rolleyes:

alcoholist

Wijs gebruiker
misanthrophy zei:
Exceptional Insight zei:

Hey man ik had een vraag ik deed dit dus ook maar nu is me keta in de pleepot gevalle k was benieuwd kan ik het nu nog snuiven of niet meer alvast bedankt :beer: :sunglasses: :flushed: :cry: :smilingimp: :rolleyes:

geen probleem,bestel "De ketamine uit de wc pot haler"
zuigt all het water uit de wc pot,filtert het water,droogt een kwartiertje,vervolgens doe je het klepje open,en Taaaaadaaaaa daar ligt je ket

Carlitos

Badass junkie
Mijn ketamine heeft een keer in de wasmachine gedraaid.
Nu is hij blauwig en ruikt nog steeds naar wasmiddel.
Geen tijd om te proberen als er verse ligt.

Drientje

DF-koning
imminganold zei:
Ik maak de laatste maanden gebruik van de Opera browser en ik vind dit eerlijk gezegd sneller en prettiger werken dan internet explorder of firefox.

Wat gebruiken jullie om te surfen ?
Veeeel keta. natuurlijk.

Drientje

DF-koning
Sublimo zei:
Winehouse zei:
Nog nooit Ket gedaan! Wil het zeker een keer gaan doen

Is aan te raden, is zeer aangenaam :wink:
Yeah :sunglasses:

Meestal leg ik lijnen die net zo groot zijn als mijn speed lijnen, dan neem ik eerst de helft en na een 20 minuten kan ik dan bepalen of de andere helft er ook in kan.

Beanhead

Badass junkie
Keta is enorm raar, jij bent raar, je wandelt raar alles wat je hoort is raar, muziek is raar, praten... Nou na te veel is het niet meer praten maar slurred speech ^ 100 and you don't make any sense. Je wereld lijkt soms enorm weg te vallen. Raar is dan ook best wel raar.

Raar is leuk :)
Keta is gewoon leuke drugs alleen eerste keer wel onderschat :tearsofjoy: half grammetje door drie ja dat was toch wat te veel.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Sublimo zei:
Winehouse zei:
Nog nooit Ket gedaan! Wil het zeker een keer gaan doen

Is aan te raden, is zeer aangenaam :wink:
Yeah :sunglasses:

Meestal leg ik lijnen die net zo groot zijn als mijn speed lijnen, dan neem ik eerst de helft en na een 20 minuten kan ik dan bepalen of de andere helft er ook in kan.

Drugs aanraden... :openmouth: :grin:

Ach ja, keta is inderdaad wel erg leuk.. Ik had tenminste een onwijs leuke Wazigeeee ervaring :grin: Ik wil nog wel een keer keta spuiten... Maarja. :)

Bovenaan