Je top drie drugs

Sheaira

Wijs gebruiker
Ik krijg ineens een random idee. Ik ben benieuwd naar jullie top 3 drugs, ja ook als je van 10 soorten drugs houdt moet je een top 3 maken. En ben ook wel nieuwsgierig waarom nr 1 je favoriet is.

Ik zal later even mijn top 3 plaatsen. Als je alleen een top 1 of 2 hebt mag ook uiteraard.

Zweetnekje

Experimenterende gebruiker
1; xtc in de juiste omgeving.
2; sos bij een avondje goed drinken.
3; 3-mmc voor de milde trip.

Zoiezo X op #1, er is niks mooiers dan samen op bv een hardcore feest helemaal waus te gaan, maakt de vriendengroep ook een stuk hechter💯

(Heb zelf nog geen ervaring met hallucineer drugs, maar dat lijkt me ook wel vrij interessant😉)

Martinus

Wijs gebruiker
Ik weet niet of ik een top 3 kan maken.
Wiet, lsd, paddos en dmt zijn de middeltjes die ik vanuit mezelf graag wil hergebruiken.

Mdma zal ik ook nog wel hergebruiken, maar niet perse uit eigen inisiatief.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
1) LSD
Laat de echte realiteit zien en laat de maatschappij waarin we leven en dat wat we gewend zijn instorten als een kaartenhuis.

2) MDPHP
Lekkerste stim die er is als je hem vaped, wel heel batch afhankelijk maar als je de goeie hebt is hij onweerstaanbaar.

3) DMT
Gewoon pure liefde van m'n broeders uit een andere dimensie.

Laatst bewerkt:

Nihilist88

Badass junkie
1) 6-APB
2) 4-FA (maar spijtig genoeg maand geleden laatste erdoor gespeeld en 4-fma anders, maar minder strak en meer mdma)
3) LSD

De reden dan MDMA mn top3 niet haalt is puur de hevige dinsdagdip, té snel na de 5-6u lekker gaan het lege gevoel hebben.

Lorki1

Experimenterende gebruiker
1 : LSD
2 : psilocybine
3 : coke of 2cb. Jammer genoeg in België bijna onbestaande tegenover vroeger 😁
Wil me nog wat verder verdiepen in psychedelica, maar weet nog niet wat. Heb ook niet direct de juiste vriendenkring ervoor. De meeste vinden coke en mdma wel leuk maar daar blijft het dan ook bij. 🙂

Laatst bewerkt:

Poederpret

Bewuste gebruiker
Dit. Wiet vind ik gewoon chill en is niet zo heftig. Gewoon chill voor de tv enz maar niet van de kaart zijn.

De rest doe ik niet wekelijks gelukkig. Twijfel alleen wel beetje of pep tegenwoordig niet meer mijn voorkeur heeft dan xtc.
Snap juuh 😎

mitchieee

Wijs gebruiker
1:2cb
2:dmt ook al durf ik die raar genoeg nie te nemen
3:lachgas die mixt overaal lekker mee😋

L

Lid 147679

Gast
1.Lsd

2.Psylocibine

3.Speed en de synthetische khat op een gedeelde derde plaats ,ingewijden vinden dit veeeel lekkerder maar ook verslavender dan coke.momenteel even moeilijk te vinden als synthetische mescaline

Nickje

Belezen gebruiker
Los:
1) MDMA (waus maar ook energiek, euforie en die love-feeling....)
2) Wiet (blijft uniek, lekkere high)
3) Diverse RC's: entactogenen zoals 5-Mapb/6-apb en tryptamines zoal 5-meo-mipt etc. (kan geen keuze maken voor een specifieke. Kan in de buurt komen van MDMA en voor een kleurrijke trip)

Maar eigenlijk op 1 combi's van 1 of 3 mét wiet :)

Boyman

Bewuste gebruiker
1. 6-APB, XTC natuurlijk ook fantastisch maar de soepele afbouw en ontbreken van de dinsdagdip maakte dit wel echt een winnaar in mijn ogen!
2. 4-HO-MET is echt een wondermiddel, fantastisch de visuals die je meemaakt en zonder de headspace van truffels die ik soms wat duister en onprettig kan vinden. Lekker euforisch, muziek klinkt super, geeft wat energie maar niet te stimulerend.
3. LSD heeft me echt wel eye opening trips gegeven die ik nooit meer ga vergeten. Toch onder 4HOMET voor mij omdat ik de enorm stimulerende werking ervan niet zo lekker vind en de comeup duurt zoooo laaanggg.

Bovenaan