Jawel de 10de dag

neboe

Experimenterende gebruiker
De zevende dag ben ik in het ziekenhuis opgenomen vanwege bloedarmoede, Al na enkele stappen zakte ik hijgend in elkaar en ben een paar keer flauw gevalen.Ze hebben me een gehele apk gegeven en het enige wat gevonden is is bloedarmoede en na drie daagjes hebben ze me ontslagen, NU zijn wij ik en me vrouw een opname naar schotland Castle Craig aan het regelen. Eerst zou ik vannacht mezelf vrijwillig laten opnemen voor mijn en mijn vrouws veiligheid ivm gebruiken .Maar wat blijkt is dat de gene die het je beste met je voor heeft totaal andere intenties heeft achterbaksetrucken om maar alleen met mijn vrouw te kunen zijn, Aan alle kanten maakt ie me zwart t/o vriend en vijand, morgen weer een nieuwe dag tot later
groetja neboe

jaja

Bewuste gebruiker
Is Castle Craig geen commerciële kliniek, waar je dus zelf volledig voor de kosten opdraait?

Begrijp ik 't goed dat het je "vriend" enkel om je vrouw te doen was?
Indien ja; schop hem dan meteen de deur uit, wat een mieze kolerestreek.

Succes en sterkte; ook voor je vrouw uiteraard!

neboe

dan wordt je weer ff wakker geschud

hoe sommige mensen in elkaar zitten door de zwakke nog dieper te
schoppen en maar lullen ''als ik me zo voelde was ik al gesprongen enz.enz.. gelukkig weten mijn vrouw en ik wat we aan elkaar hebben.
heb jij ''jaja '' al eens een poging ondernomen
dat hoor ik dinsdag of het ziekenfonds het betaald C.C
met twee neefjes van mij is dat wel gebeurd
ik hoor je wel groet jaap

neboe

Het is niet niets drugs, leuk als je poen teveel in je zak zit.
nee ik ben er zelf van overtuigd dat. zes maanden kliniek, zes weken colturky (in gevangenis in madrid spanje) drie keer ibogine waarvan de laatste keer kon me lichaam het haast niet aan, en al die dagen dat je bibberend op je dealer wacht dat alles bij elkaar en dan nog honderdduizend andere chit troep die je over je heen krijgt, dat doet mij nu maar gaan geloven dat, ik zelf beslis, als ik wil gebruiken . en de dag erna doe ik weer als me neus bloed, dat ik een saggerijnige zijkert ben wil ik niet horen, te lui om me nest uit te komen en altijd maar steunen en kreunen.
neuken is het woord maar de daad kan je een wippie noemen. op me veertiende ging die spuit in me arm, tot als ik nog aders kon vinden. En al die vergooide jaren wat heb je en wat wil je wat kan je.
Maar ik zie ergens een lichtpuntje waar ik me aan vast klamp en denk , weet dat ik twee kanjers van kinderen een zoon van vijfftien en een meid van veertien heb, twintigjaar mijn meisje waar ik vijftien jaar mee getrouwd ben, een vette teef een zwarte hond die je een bouvier mag noemen een schat wellis waar, en ik doe niet aan voor-nemens maar enkele kleinigheidjes zoals me tanden laten doen, meer met me hond lopen, geregelder naar me taak-straf, en af en toe genieten van een grassprietje en natuurlijk wel liefde geven en vragen en lachen
Ik blijf er nu maar zo-veel mogelijk af en als ik het niet redt dan morgen weer een nieuwe dag
en de keren dat ik trek heb en niet ga halen ,dan lach ik de hele dag mag het na vijfendertig jaar
jaap

Reiziger888

He Jaap, ook al een ouwe rot .. :sunglasses: .Is afkicken klote,afblijven is verdomd moeilijk!!!Dat weten we allemaal..Castle Craig lijkt mij ook wel wat,en zou ik eerst ook bijna doen,maar mijn vrouw wil me liever thuis houden..Ik ga voor de tweede keer onder narcose afkicken bij Miroya in Amersfoort,en deze keer wil ik niet weer terugvallen..Ik sta er veel sterker voor nu,dus het gaat lukken deze keer!! Ik ben al 20 jaar op en af gebruiker en vele malen zelf cold turkey afgekickt..Dit hield ik meestal niet langer dan half jaar vol...Deze keer wil ik mijzelf beter beschermen,niet alleen met naltrexon,maar vooral door energetisch o.a mezelf beter te maken...Tevens wil ik mijn tekorten aan endorfine en dopamines aanpakken met alle hulpstoffen die er te krijgen zijn,en een lagere dosis nalteon LDN b.v lowdose naltrexon,,waardoor ik me eerder beter ga voelen hoop ik!!!Ik heb een topwijfie en een zoontje van anderhalf,en verder heb ik veel sjit al opgelost het laatste jaar....Ik wens jou heel veel succes en we zijn ook nog gewoon Mens hoor!!Sterkte en Good Luck
groet de Reiziger..(Michel) :wave:

Reiziger888

Oja,en die leuke vriend van je zou ik stantepede de deur wijzen,en verbieden ooit nog een poot over de drempel te zetten... :kots: fuck him!!! :openmouth: succes en groet De Reiziger :wave:

neboe

Reiziger888 zei:
Oja,en die leuke vriend van je zou ik stantepede de deur wijzen,en verbieden ooit nog een poot over de drempel te zetten... :kots: fuck him!!! :openmouth: succes en groet De Reiziger :wave:
de eikel is weg sins toen wat een misbaksel grtjes jaap

neboe

Reiziger888 zei:
He Jaap, ook al een ouwe rot .. :sunglasses: .Is afkicken klote,afblijven is verdomd moeilijk!!!Dat weten we allemaal..Castle Craig lijkt mij ook wel wat,en zou ik eerst ook bijna doen,maar mijn vrouw wil me liever thuis houden..Ik ga voor de tweede keer onder narcose afkicken bij Miroya in Amersfoort,en deze keer wil ik niet weer terugvallen..Ik sta er veel sterker voor nu,dus het gaat lukken deze keer!! Ik ben al 20 jaar op en af gebruiker en vele malen zelf cold turkey afgekickt..Dit hield ik meestal niet langer dan half jaar vol...Deze keer wil ik mijzelf beter beschermen,niet alleen met naltrexon,maar vooral door energetisch o.a mezelf beter te maken...Tevens wil ik mijn tekorten aan endorfine en dopamines aanpakken met alle hulpstoffen die er te krijgen zijn,en een lagere dosis nalteon LDN b.v lowdose naltrexon,,waardoor ik me eerder beter ga voelen hoop ik!!!Ik heb een topwijfie en een zoontje van anderhalf,en verder heb ik veel sjit al opgelost het laatste jaar....Ik wens jou heel veel succes en we zijn ook nog gewoon Mens hoor!!Sterkte en Good Luck
Mijn zegen krijg je en heelveel sterkte enne gelukkig dat er mensen zijn die je willen helpen.
Hoelang ga je dan plat en hoe kom je uit de narcose ga je ergens intern of thuis , je zal aan die nwe medicijnen moeten wennen enz
wat ik nog kan zeggen is dat je moet proberen een goed gevoel oproepen van voor je verslaving
ieder geval dat je weet dat je zonder die shit ook weer vreugde kan leren hebben.
sterkte voor jou en je vrouw en kind jaap

Reiziger888

Dank je Jaap :wink: Gaat helemaal lukken is niet de eerste keer maar hoop wel de laatste!
Groet trug De Reiziger :wave:

r@r@

Wijs gebruiker
Reiziger888 zei:
Ik ga voor de tweede keer onder narcose afkicken bij Miroya in Amersfoort,en deze keer wil ik niet weer terugvallen..Ik sta er veel sterker voor nu,dus het gaat lukken deze keer!! Ik ben al 20 jaar op en af gebruiker en vele malen zelf cold turkey afgekickt..Dit hield ik meestal niet langer dan half jaar vol...Deze keer wil ik mijzelf beter beschermen,niet alleen met naltrexon,maar vooral door energetisch o.a mezelf beter te maken...Tevens wil ik mijn tekorten aan endorfine en dopamines aanpakken met alle hulpstoffen die er te krijgen zijn,en een lagere dosis nalteon LDN b.v lowdose naltrexon,,waardoor ik me eerder beter ga voelen hoop ik!!!Ik heb een topwijfie en een zoontje van anderhalf,en verder heb ik veel sjit al opgelost het laatste jaar....Ik wens jou heel veel succes en we zijn ook nog gewoon Mens hoor!!Sterkte en Good Luck

Hoi Reiziger,

Ik herken veel in jouw verhaal. Ook ik ben bij Miroya onder narcose afgekickt (ruim een jaar geleden) en ik heb een half jaar later 2 weken weer een Naltrexon-implantaat gehad.

Ik weet niet hoe jij het daar vindt, maar ik ben meer dan tevreden over hun behandeling en dan met name de nazorg; waarbij ze, naar mijn mening, écht naar naar elk persoon individueel kijken, volledig rekening houdend met mogelijkheden en beperkingen (zoals bijv. het feit dat ik weinig kan komen vanwege mijn gezin met 3 kindertjes, werk, reisafstand etc.).

Ik kom er nu nog af en toe, maar heb toch elke paar weken telefonisch contact; ik ben nog steeds in behandeling bij hen.

Ik vind ze zeer kundig, met een duidelijke visie en veel inlevingsvermogen. Dat heb ik alleen bij Arta (Antroposofisch, Zeist) zo meegemaakt.

Verder: goed dat je zo'n vastomlijnd plan hebt, uit ervaring weet ik dat dat dat het halve werk is; je bent duidelijk serieus bezig. En al zo lang aan het vechten tegen die kutverslaving: knap dat je er toch wéér voor gaat.

Het is niet makkelijk in combinatie met een gezin en kind(eren). Het maakt extra gemotiveerd, geeft extra doelen, maar de keerzijde is ook niet makkelijk: al die ballen die je in de lucht moet houden, altijd rekening moeten en willen houden met al die andere gezinsleden, extra schuldgevoelens.

Nogmaals; knap van je!

Houd je ons op de hoogte van hoe het gaat? Suc6!!!

Lieve groet,
R@ :wave:

Reiziger888

:) Thanks Ra, ik hou je zeker op de hoogte, want het is en blijft een heeeeeeeele klus weer.. :smilingimp:
Ik zal het uiterste moeten vergen van mezelf,en mijn gezin..En uiteraard zijn wij goede voorbeelden voor de rest hoop ik dan maar,om niet 20 jaar aan te kloten,maar eerder naar goede hulpverlening te stappen..En verder is een gezin heel fijn,alleen de energie die zo´n koter heeft
en de energie die je soms zelf hebt,matchen niet altijd.
Iedereen veel geluk met zijn/haar leven,en ge :wave: groet De Reiziger

Bovenaan