Jagermeister

KurikintonFox

Belezen gebruiker
hoi

ik heb al op google gezocht maar kon het niet vinden
mijn vraag is:
Hoelang van tevoren moet je je jagermeister in de vriezer doen?
En hoe lang maximaal???

bij voorbaat dank

caatje

Badass junkie
Er zit geen maximum aan, Hier ligt hij al maanden in de vriezer (vergeet het steeds) Je kunt hem nu in de vriezer leggen en vanavond lekker nuttigen, er zit geen minimum aan> Het is maar net wat jij het lekkerst vind. Proost !

Flameon

Badass junkie
acidboy zei:
^idd... die shit is écht heel vies.

Ik ben er een paar jaar geleden eens gruwelijk maar dan ook gruwelijk ziek van geworden, een paar dagen lang. Dus daarom voor mij never nooit meer jagermeister. Die jager was toen echt een paar dagen meister over mij ... als ik daar nog aan denk moet ik haast braken. En dat terwijl ik er niet eens zoveel van op had toen. Blijkbaar kan ik niet goed tegen die granen die erin zitten.

caatje

Badass junkie
Ik vind het ook zo'n vreselijk rans spulletje. Ik ben niet zo'n fan van kruidenbittertjes. Alhoewel schrobbelaer wel wat heeft.

Judas

Wijs gebruiker
Niet erg lekker???

Het smaakt naar de blaasinhoud van een mammoet die 15000 jaar perfect geconserveerd in het Siberisch gletserijs gelegen heeft en daarna door archeologen ontdooit is.

Om niet te negatief uit de hoek te komen hier een heerlijk alternatief. De sublieme Yoegoslavische perenlikeur Kruskovac die elk vrouwenhart doet smelten.

De fles staat voor je klaar Caatje :mrgreen:

caatje

Badass junkie
KurikintonFox zei:
het is niet erg lekker, maar het effect is superrelaxt :sunglasses:

Hoe oud ben je?

Als je iets niet lekker vind dan zoek je naar iets wat het zelfde effect geeft en WEL lekker is. Drank genoeg dus ook keus genoeg!

Judas

Wijs gebruiker
Die muts is in tegenstelling tot dat bocht wel lekker (warm) :grin:
Heb er ook eentje, van mijn ouders gekregen. Nu nog ergens een mooi opnaai-embleem kopen om dat Jagermeisterlogo mee aan het zicht te onttrekken!

Bovenaan