is mijn lsd echt?

bertdenw

Newbie
beste mensen,
ik heb een account aangemaakt om dat ik met een vraag zit :)
gisteren heb ik via een onbekende man 2 microdots gekocht
ik heb totaal geen ervaring mee lsd dus ik weet niet of deze echt zijn of niet.
het zijn (heel) kleine zwarte bolletjes,
gisteren wou ik het voor de eerste keer proberen, maar ik wou de helft doen omdat ik nog geen lsd ervaring heb.
ik sneed ze in 2(of in 4 liever omdat het een harde korrel was) en de binnenkant had een soort doorzichtige kristal achtige look
ik nam de helft voelde niets, dan 1 uur later nog de andere helft, voelde weer niets.
nu is mijn vraag , ben ik in het zak gezet?
of was mijn dosis gewoon te laag, en moet ik mijn volgende dot in 1 keer binnendrinken met een glas water?
en btw de naam was iets van BLACK .... uit amsterdam.
Vg Bert :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb vroeger ook microdots gehad, was een klein zwart hard 'steentje' in de vorm van een sterretje, heb ze niet opengedaan omdat ik'm in 1x doorgeslikt had, dus over de binnenkant kan ik je moeilijk iets vertellen. Ben wel hard gegaan op dat kleine dingetje :wink:

Zoals jij verteld dat je helemaal niets voelt, dan ben je wss de pineut en ben je in de zeik genomen denk ik eerder, ook een lage dosis LSD is immers merkbaar...

Laten testen is de boodschap!! Als testen toch niet mogelijk is koop dan zeker niets van onbekenden..., is makkelijk verdient een klein zwart steentje verkopen voor 5/10euro :)

grts

Bovenaan