Ingevallen gezicht?

Frances.

Newbie
Ik heb dit weekend voor het eerst speed gesnoven. In de loop van vandaag merk ik dat ik wat magerder ben en een vriend van me zei ook dat mijn gezicht erg ingevallen is. Kan dit kloppen? Of kan je niet gelijk afvallen van de 1e avond doorsnuiven?

Drientje

DF-koning
Ligt eraan of je genoeg gedronken hebt. ik drink altijd véél te weing en pies altijd héél veel met pep op dan merk je wel dat vocht huishouding in de war is ja en dat kan met een dag een kilo of twee schelen. Blijf volgende x veel drinken(geen alcohol dus want dat onttrekt vocht aan je lichaam.)

Ik zorg ook dat ik de week erna voldoende eet, weer krachten op doen.

Carlitos

Badass junkie
Ja kan kloppen.
Ik krijg dat ook snel,dat me neus dunner word dit komt doordat het weefsel weg gaat ofzo.

Is normaal..

Ik weet het niet zeker

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
yep, 1 nacht doorgaan is voor sommige voldoende om al richting junklook te gaan. Uitdroging is de boosdoener. Als je er alcohol op drinkt is het dubbel, drijft namelijk ook vocht af. Vreemde gedachte, als je altijd bier en koffie zou drinken geraak je vroeg of laat uitgedroogd.

Temptation

Belezen gebruiker
quotethemadraven zei:
yep, 1 nacht doorgaan is voor sommige voldoende om al richting junklook te gaan. Uitdroging is de boosdoener. Als je er alcohol op drinkt is het dubbel, drijft namelijk ook vocht af. Vreemde gedachte, als je altijd bier en koffie zou drinken geraak je vroeg of laat uitgedroogd.

tenzij je genoeg zout gebruikt (vochtvasthouden) en ook genoeg drinkt ook al is het dan geen water. alcohol en cafeïne zijn vochtafdrijvers en speed versnelt de stofwisseling, dus zowel vochtverlies als vetverbranding. om snel te herstellen van speedgebruik drie magische woorden : horizontale rust, zout (soep, nootjes), magnesiumpillen.

Northawke

Wijs gebruiker
Hangt van de persoon af. Ik heb er zelf nooit last van, maar ik heb ook een heel vol gezicht. Een vriend van me ziet er na twee dagen uit alsof z'n schedel door z'n huid heenzet. :openmouth:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Hangt er puur vanaf wat je eet, drinkt en gebruikt hebt. Er is namelijk een moment dat bijnemen enkel nog wakkerhoudt maar je er met de lijn verotter uit gaan zien. Bij xtc is dat ook zo. Ik had 1 weekend terug best wel veel gebruikt,maar gewoon de hele nacht/dag af en toe wat gegeten en anderhalf liter melk gedronken. Was voor t eerst dat mensen me niet raar aankeken op t station en in de bus.

Carlitos

Badass junkie
Ik bedoel de zeikantjes he van je neus die is bij mij toch een kant iets dunner.

Maar kan gezichtsbedrog zijn want ik zie ook 1 vinger krom op staan met speed,in het echt ook wel maar met speed staat ie nog krommer lijkt.

richie87

Belezen gebruiker
Frances. zei:
Ik heb dit weekend voor het eerst speed gesnoven. In de loop van vandaag merk ik dat ik wat magerder ben en een vriend van me zei ook dat mijn gezicht erg ingevallen is. Kan dit kloppen? Of kan je niet gelijk afvallen van de 1e avond doorsnuiven?

zeker wel !! veel drinken en proberen regelmatig ff iets te eten...ookal is het maar af en toe een hapje...

maverick

Belezen gebruiker
kan idd wel.. kwas er tijdje helemaal vanaf en mn moeder en zus vonden weer dat ik 'straalde' nu weekje weer gedaan wel geslapen en goed gegeten maar afgelopen weekend niet helemaal.. en bij mij komt schedel er weer goed door.. jukbeendereen vooral.. en die kaakspieren zie je te goed.. komt vooral door vochtverlies denk ik, nu word t al iets btr

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Supervlieg zei:
Hangt er puur vanaf wat je eet, drinkt en gebruikt hebt. Er is namelijk een moment dat bijnemen enkel nog wakkerhoudt maar je er met de lijn verotter uit gaan zien. Bij xtc is dat ook zo. Ik had 1 weekend terug best wel veel gebruikt,maar gewoon de hele nacht/dag af en toe wat gegeten en anderhalf liter melk gedronken. Was voor t eerst dat mensen me niet raar aankeken op t station en in de bus.

Hey nu je het er toch over hebt.. Waardoor komt dat, dat als je een dagje aan de speed hebt gezeten. En dan niet lang daarna ( volgende dag bijv. ) nog een keertje een lijn neemt bijv. dat je niet zo heel veel ervan merkt? ( normaal voel je hem lekker inslaan zeg maar ). Nu voel je alleen iets en het houdt je wakker inderdaad, je lijkt ook niet meer zo heel "strak" te staan dan. Meer bijnemen heeft ook geen zin, wordt je alleen maar duizelig, misselijk van.

Kortom de lekkere "Speed rush" is gewoon niet meer aanwezig, heeft dit gewoon te maken met dat je Dopamine reserve gewoon op is? Ik bedoel wat bepaald dat de Speed niet meer normaal zijn werk kan doen voor de opeenvolgende dagen. Mocht iemand dit weten, graag!

Ellesdee

Badass junkie
Phreakingout zei:
Supervlieg zei:

Hey nu je het er toch over hebt.. Waardoor komt dat, dat als je een dagje aan de speed hebt gezeten. En dan niet lang daarna ( volgende dag bijv. ) nog een keertje een lijn neemt bijv. dat je niet zo heel veel ervan merkt? ( normaal voel je hem lekker inslaan zeg maar ). Nu voel je alleen iets en het houdt je wakker inderdaad, je lijkt ook niet meer zo heel "strak" te staan dan. Meer bijnemen heeft ook geen zin, wordt je alleen maar duizelig, misselijk van.

Kortom de lekkere "Speed rush" is gewoon niet meer aanwezig, heeft dit gewoon te maken met dat je Dopamine reserve gewoon op is? Ik bedoel wat bepaald dat de Speed niet meer normaal zijn werk kan doen voor de opeenvolgende dagen. Mocht iemand dit weten, graag!
tolerantie?

maverick

Belezen gebruiker
ja precies, zoiets als tolerantie.. ik kon het ook goed merken afgelopen week. Ik denk ook dat wanneer je een dag gebruikt.. de dag erna je waarschijnlijk minder heb gegeten en gedronken dan normaal en je lichaam wel harder is gegaan dan normaal, daarom beetje zwakker ookal heb je het niet echt door .. als je dan weer speed neemt, moet je eerst zoveel nemen dat je lichaam door die rotzooi weer fyn te pas is voor je gevoel en vnaf dan kan je pas verder leiper worden zoals normaal..

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:

Uiteraard Tolerantie ja, maarja wat veroorzaakt die tolerantie.. ik bedoel; bij XTC is dit je serotonine wat op raakt. Wat is het bij Speed dat dit zo de werking doet afnemen?

Wat maverick zegt zou ook een meespelende bepalende faktor kunnen zijn. Dat je al erg veel van je energie, reserves, enzovoort hebt opverbuikt waardoor je lichaam er dus zo op reageert. Maar ik denk ook wat andere dingen nog?

Bovenaan