In the test bench ...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Beste trippers,

Goede tripverslagen leveren soms ook leuke reacties op.
Algaande praat met over hun persoonlijke ervaringen en al gauw komt men tot de conclusie dat er gemeet moet worden.

Iny mini meetings zijn het leukst ....

Deze 2 gaan morgen naar het lab.

De Alex Grey is 200 µg is de lrechter ..
De Buddha 300 µg ... is de linker en die is iets groter.

En nu ff voor de fun:

Ik zeg dat de test zal uitwijzen dat de ALex Grey maar 100 µg is en de Buddha 150-200 µg.

De tijd zal ons leren ...

Groetjes

Stonie

azgaza

Badass junkie
Ik zal geen conclusie trekken over hoe sterk ze zijn, maar het kan best zijn dat ze zwakker zijn, zeker als ze niet goed bewaard zijn, dus precies 200 en 300 zullen ze wellicht niet zijn, maar.. veel plezier met je zegels.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Helaas heb ik van ieder maar 1 ...

die breng ik morgen weg, als de test goed uitwijst koop ik een prive blottertje van de allersterkste.

Hhiiyyaaaaaaa

:hearteyes:

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik denk ook dat de Alex grey zoiets rond de 100 ligt, want ik heb em al is gehad en vond em vrij zwak, niet dat ik daar iets uit kan afleiden, maar ik kan er wel uit afleiden dat hij geen 200 is :mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Last Update:

Last minute nog 2 Albert Hoffman binnen gekregen, eentje gedoneerd aan een tripper in spe die mij weer helpt.
En de andere ligt bij het advies centrum voor drugs.

Alles ligt dus bij het testcentrum, nu is het afwachten het testen van de LSD kost geld en 3 weken.

3 trips armer en 37,50 uit de knip.

3 lange weken.

Stonie ...

azgaza

Badass junkie
Ik ben benieuwd naar de uitslag, ik heb zelf nog nooit zegels laten testen, omdat ik weet dat er weinig dingen in groot genoege hoeveelheden op een blotter passen, en dat lsd daarom vrijwel nooit vervuild is en dat dat ook bijna niet kan.

DreamWeaver

Badass junkie
erwin krol zei:
Testen van lsd kost geld, waar ga je dan? Kost nix hier...

Testen van drugs kost niks, maar dan krijg je alleen wat voor stoffen erin zitten. Als je de precieze verhoudingen wilt weten, kost het €12.50

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Is het belangrijk om te testen dan? Bij XTC sowieso maar ik bedoel bij LSD... Kan er iets giftigs bij zitten of is het handig om te testen zodat je weet hoe sterk ze zijn?

erwin krol

Bewuste gebruiker
Opsturen naar een vriend in R'dam is goedkoper, geef je hem er een voor de moeite, iedereen blij !
Ik ben het eens met Azgaza, verontreinigingen bij lsd laten testen is onzinnig. Teveel mythes over vervuilde acid helaas...

Wacky

Badass junkie
Ik test gewoon uit nieuwschierigheid.

Ik heb die trips al gebruikt, nu wil ik wel eens weten hoeveel er in zit. Ik ben van plan dat in de toekomst te blijven doen totdat ik genoeg ervaring heb om goed te kunnen inschatten hoeveel er in een trip zit als ik er een neem.

Jeller

Badass junkie
lysergine25 zei:
Hier in Amsterdam kost het helaas geld.

Rotterdam is gratis.

Testen van LSD is niet zinloos.

als ge er nie veel ebt van die batch wel e..

ge zijt uw trip kwijt dus je kan minder trippen en had je hem met je tong gestest dan wist je ook hoe sterk hij is :wink:

alberthoffman

Belezen gebruiker
de tijd zal het leren ouwe hahaha
Ik heb hetzelfde laten testen in het hoge noorden :wink: als ik wat weet zal ik het posten...

Die alex grey vind ik persoonlijk het lekkerste hehehe

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok ik heb meerder uitslagen binnen :

De Alex Greys hadden rond de 300mq moeten zijn ... de uitslag : 61 mq

De Albert Hoffmans moesten tegen de 200mq zijn, de uitslag: 89 mq

De Liquid LSD is maar 64 mq en had 100 mq moeten zijn. Persoonlijke domper! maar ze blijven zalig, ik druppel er wel 2 ...

De Buddhas moesten 150-300 zijn varieerde erg, de uitslag: 51 mq

Nou ik houd mijn hartje vast als de Mayas de helft van het beloofde land zijn komt het uit op 100.
Dat duurt nog 2 dikke weken.

Kortom mijn conclusie, geloof niemand, zelfs mij niet.

Echter sterke LSD is superschaars, de top blotters komen niet hoger dan 200 mq uit.

Al dat gelul over persoonlijke tests en dan een schatting doen naar aanleiding van hoaxen en blaat stories.

TESTEN EN WACHTEN ....

groetjes van Stonie ... een beetje gefrusteerd maar ook voldaan.

alberthoffman

Belezen gebruiker
hehe wat een uitslagen stonie :confused:
Ik heb een paar dezelfde laten testen maar was vergeten te bellen vrijdag :(
ik verbaas mij heel erg over de alex grey dat die maar op die hoogte zat..
Ik heb echt heel veel acid gesnoept.. en ik vind die grey trips toch echt super lekker en goed. de sterkte is perfect. al eet ik er soms wel 5 op een avond op..
van die buddah's wist ik dat het zo uit kon pakken omdat die niet goed waren gedruppeld..

tja ik kom tot de conclusie dat je het echt nooit weet met zegels wat wat is en meer op je eigen gevoel moet afgaan..

we gaan vrijdag zien wat mijn resultaten zijn want elke zegel kan een andere hoeveelheid bevatten..

weet je trouwens ook hoe ze die tests doen??

grtjes

azgaza

Badass junkie
Ik heb ooit zegels gehad die door iemand getest waren, en die zouden 150 ug moeten zijn; daar had ik toen een halve van dus ik weet hoe precies 75 ug aanvoelt.
En daarop gebaseerd zijn de hoffmans die ik heb geen 89 ug, maar het kan altijd van een ander vel komen, de hoffmans die ik heb zijn toch echt tenminste het dubbele van dat, zo niet meer. Dus ik schat ze nog steeds op 150+, een halve was namelijk al sterker dan die halve zegel die toen 75 ug was. Ze zullen zeker niet boven de 200 ug uitsteken, maar er wellicht niet al te veel onder zitten.
Maarja, zlas ik al zei, kan dus een ander vel zijn en ik kan stellen dat ik veel geluk heb dat ik deze zegeltjes nu heb liggen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ja met zo gasdinges ....

uhhhh moeiljik woord voor Stonie gasmetrochraaf ?

Iemand me ff helpen .... :flushed:

Maar hoe in details ... zou wel een fantastische Sticky zijn waar de uitleg van dit appaeraat en fotos aan bod komen.

Daar zou ik wel aan willen werken.

Groet

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
azgaza zei:
Ik heb ooit zegels gehad die door iemand getest waren, en die zouden 150 ug moeten zijn; daar had ik toen een halve van dus ik weet hoe precies 75 ug aanvoelt.
En daarop gebaseerd zijn de hoffmans die ik heb geen 89 ug, maar het kan altijd van een ander vel komen, de hoffmans die ik heb zijn toch echt tenminste het dubbele van dat, zo niet meer. Dus ik schat ze nog steeds op 150+, een halve was namelijk al sterker dan die halve zegel die toen 75 ug was. Ze zullen zeker niet boven de 200 ug uitsteken, maar er wellicht niet al te veel onder zitten.
Maarja, zlas ik al zei, kan dus een ander vel zijn en ik kan stellen dat ik veel geluk heb dat ik deze zegeltjes nu heb liggen.

De Hoffman die ik inleverde kan echt totaal verschillen van alle andere blotters Hoffmans 2000.
Dus correct Azgaza het kan echt van alles zijn.

Nogmaals de uitslagen van deze test zegt niets maar dan ook helemaal niets over jullie trips in jullie lades.

Sorry .... je moet iedere blotter opnieuw laten testen en op 1 blotter zitten er 500.

En dan nog verschillen de uitslagen per zegel van diezelfde blotter.
Er zijn ook sterke vellen Albert Hoffmans 2000 met 200 in de omloop.

zommes

Badass junkie
azgaza zei:

Misschien lulde die wel uit zijn nek?

azgaza

Badass junkie
zommes zei:
azgaza zei:

Misschien lulde die wel uit zijn nek?

Neen; die persoon had ze getest, en was zelf ook nog erg blij met die uitslag. Andere mensen zullen misschien wel over ug's gelult hebben, maar deze persoon had ze zelf laten testen dus die wist het.
Hoe dan ook, ik weet zeker dat de hoffman zegels die ik heb boven de 150 ug zijn, zo niet 200, hoewel ook niet meer dan dat. Helaas zullen ze over niet al te veel tijd wel weer op zijn; want ik heb er nog maar 2.5.

Bovenaan