• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

In de speeltuin - 1e LSDtrip

Tostini

Belezen gebruiker
ik heb al eens eerder een tripreport geschreven over deze trip, hij is jammer genoeg niet doorgekomen en na anderhalf uur schrijven had ik geen zin meer. maar nu heb ik weer tijd dus ga ik er maar weer voor :)

Medetripper R en ik hadden allebei een halve zegel op.
de setting was perfect. moeder een week op vakantie.
we hadden 2 doorgewinterde trippers die aan de pep onze tripsitters waren, de 2 mannen in ons midden. en nog een goede vriendin van ons J. die halverwege ook pep nam.
Mijn zusje en haar vriend waren op haar kamer maar die zouden ons niet storen..

de inname
Het begon allemaal rond half 12, R en ik namen allebei een halve zegel, legde die onder onze tong en proefden de lsd. het smaakte een beetje raar maar niet zo smerig als mdma.
ik dacht elke keer dat ik iets begon te voelen maar ik wist eigenlijk niet wat ik kon verwachten. op een gegeven moment merkte ik dat kleuren heel mooi werden en leken soms ook te veranderen.
aan de ene kant van de woonkamer was een lamp gedimd wat een hele mooie rood/oranje gloed gaf en aan de andere kant van de kamer stond de computer aan dat helderblauwe licht de ruimte ingooide.

ik weet eerlijk gezegd niet hoe laat het een soort van insloeg, want het sluipte er langzaam in maar de hele kamer ademde. het was zo mooi.
naar mensen kijken was ook leuk.. ze leken wel te 'morfen' zo noemde ik het. R en ik vonden het fantastisch om elkaar aan te kijken al kon ze het niet heel lang omdat ze mijn 'duivelgezicht' niet zo leuk vond.
ik snapte wat ze bedoelde, je gezicht word ineens duivelachtig en een seconde later lachte het hysterisch. het was ook verbazingwekkend dat je zoveel kon denken, en zo snel! als iemand een vraag aan mij stelde zag ik niet alleen 1000 verschillende antwoorden maar ook 1000 dingen waar de vraag op gesteld had kunnen zijn wat nog meer antwoorden creeerde. als R en ik praatte was het ook alsof we elkaars zinnen gewoon konden afmaken. we begrepen het gewoon al. ik begreep alles al!

ik zag ook alles als een soort energieen en had een hele theorie opgebouwd over alles dat uit energiestromen bestond en hoe alles samenwerkte om deze wereld te creeeren.

naar buiten
op een gegeven moment kwam mijn zusje der vriend naar beneden om noodles te maken. heerlijk noodles! daar hield ik van. wilde ik ook. maar zoals afgesproken gingen we als het bij ons goed ingeslagen was naar buiten. dat heeft heel lang geduurd. geen idee hoe lang. je hebt tótaal geen tijdsbesef.
ik kon absoluut mijn veters niet strikken, veel te ingewikkeld. ik snapte er niks van er werd er bijna gek van. maar gelukkig kwam J. mijn veters strikken :)

eindelijk buiten aangekomen was alles zo mooi! de struiken waren een beetje nat en die glinstering was fantastisch! we gingen naar de albert heijn vlak bij mij huis. waarom weet ik niet want daar aangekomen was ik totaal verward, hij was dicht, we konden niks kopen. WE GINGEN OOK NIKS KOPEN.. we gingen een jointje smoken, wat ik ook raar vond want dat deden we binnen ook.
vlak bij mijn huis is ook een bouwplaats en de 2 mannen gingen even kijken of we erin konden. toen ontdekte ik de wolken! omfg.. dat ga ik nooit meer vergeten. het was volle maan en de wolken vloeide, danste of wat ze ook deden met de maan. het was zo ontzettend mooi, R en ik waren helemaal gefascineerd.
we konden de bouwplaats niet in, dus gingen we maar een rondje lopen in het 'bos'' ernaast. nog steeds waren de wolken prachtig.

R zei op een gegeven moment, kijk daar zitten mensen tussen de bosjes en ze zwaaien naar ons, we moeten terug zwaaien. ik wist dat er geen mensen zaten, dat zag ik ook maar aan de andere kant kon ik ze wel zien zwaaien en ik zwaaide blij terug.

we zijn denk ik niet lang buiten geweest want als ik nadenk over het rondje is dat op een normaal tempo met 20 minuten te lopen. ik vond het allen ontzettend beangstigend op een gegevn moment dat in mijn oude vertrouwde straatje alles er uitzag alsof ik het nog nooit gezien had. ik was dan ook compleet verdwaald als we midden op een pad waren want ik wist niet waar we vandaan kwamen en waar het pad naartoe leidde.

nog geen 10 meter van mijn huis zagen we een lichtflits. het vulde de hele lucht en niemand vertelde me wat het was. ik schrok me dood, enorm engo vond ik het.. de wolken deden raar, rare lichtflitsen.. de lucht zou zo naar beneden vallen! ik maak een spurt naar me voordeur en probeer iedereen zo snel mogelijk binnen te krijgen, binnen voelde ik me weer veilig.

iets doen
binnen aangekomen ging ik aan de slag met me noodles. iets echt serieus proberen te doen is gewoonweg onmogelijk. het was een onmogelijke opgave, noodles maken.. dat zal ik me dan ook nog altijd blijven herrineren, hoe leuk het was om dat te doen terwijl het zo moeilijk was. eenmaal klaargemaakt vond ik het niet zo boeiend meer.

R's turning point
er was wat geheimzinnigs gebeurd en we wisten niet wat alleen de mannen wisten ervan (de volgende dag hoorde ik dat ze de hypocriete-anti-drugs-behalve-als-het-hem-uitkomt vriend van mijn zusje wat pep gegeven) R, J en ik wisten er niks van. de mannen waren druk aan het schaken. ik sloot me af voor de geheimzinnigheid en R werd gek. ik denk niet dat ze persé daarvan gek is geworden maar zei dacht dat de geheimzinnigheid om iets anders ging.

niet om egoistisch te zijn maar omdat ik wist dat ze verder in goede handen was heb ik me ervan afgesloten om niet mijn eigen trip te 'verpesten' door me druk te maken over haar trip. vond ik achteraf wel erg van mezelf. in een poging blije gedachtes op te wekken bij haar had ik shark tale opgezet. ik vond het zelf een behoorlijk nutteloze film, hoe al die vissen zich zo zorgen kunnen maken over dat soort dingen, het leek allemaal zo.. onbelangrijk..

werkt het uit?
vanaf dat punt was het hoogtepunt van de avond wel voorbij, de jongens waren aan het schaken, J ging R proberen te laten slapen en ik ja, ik zat een beetje om me heen te kijken en voelde me inderdaad zoals 1 van de jongens zei dat ik me zou voelen toen ik vroeg hoe het was. alsof ik in een speeltuin ben. ik ging ook proberen een potje te schaken, ik dacht dat het niet zou lukken vanwege de ingewikkeldheidsgraad van dingen, het lukte op zich wel :)
ook deed de computer vervelend dus er was geen muziek meer.
ik heb wel 3 keer ofzo gezegd, volgens mij is het uitgewerkt. neehoor teruggekregen en idd, nee alles morfde weer en ademde weer..

toen was ik naar boven gegaan naar J en R. R sliep nog steeds niet, ze waren aan het kletsen maar ik zag dat ze zich al wat beter voelde. ik ging meekletsen en later gingen we weer naar beneden. ff daar gezeten en toen moest er eten gehaald worden. persoonlijk ging ik liever niet naar buiten en R bleef bij me. hele goede gesprekken hebben we toen gehad.
het hamkaascroissantje wat ze mee hadden genomen was heerlijk. R wilde er niks van.

werken..
ik was heel dom geweest. ik had mijn lsdtrip gepland en moest de volgende ochtend om 11 uur op mijn werk zijn. om 10 uur ging de wekker die ik had gezet als waarschuwing, ga nu douchen!
na afscheid te hebben genomen van de mannen ging ik douchen. R en J heb ik in huis achter gelaten, die waren wel te vertrouwen en R durfde niet naar huis, haar ouders te zien. want die voelde net als mij dat we veranderd waren.

ik dacht dat de lsd nu echt uitgewerkt was, ik had geen visuals meer. maar onderweg gingen mijn gedachtes nog steeds met 300 km/u. alle mogelijke smoezen om weg te blijven zijn door mijn hoofd heen gegaan terwijl ik mijn werk erg leuk vond. maar ik vond het eng om buiten mijn tripcocon te zijn. bang voor wat andere mensen aan me zouden zien.

daar aangekomen was er niks raars, ik werk in een lunchroom en ik ging maar eerst in de afwas. dat was een grote fout. het smoezen verzinnen om weg te komen was er nog steeds.. blijkbaar had ik nog steeds geen tijdsbesef want op een gegeven moment dacht ik, o, een uur voorbij.. als de tijd zo snel gaat.. en na 2 uur dacht ik, o er zijn al 3 uur voorbij, dat gaat lekker.. tot mijn collega me meldde dat we pás 2 uur aan het werk waren. een klap in mijn gezicht en ik voelde me nog somberder.

gelukkig gingen we lunchen, dat was de omkeer. we zaten daar lekker, lekker eten, gezellig. en daarna mocht ik in de bediening. ik was vanaf dat moment zo blij en heb ik gesprekken met mensen op het terras gevoerd, wat ik anders nooit deed, en heb zelfs van iemand een souvenier van ons gesprek meegekregen!
helemaal leuk. ik dacht dat ik tot 6 moest werken en om 4 uur kwam mijn collega, die dat ook dacht, me verbaast melden dat er op mijn rooster tot 5 uur stond. een aangename verassing. omdat het zo rustig was hebben mijn collega en ik de laatste 15 miniuten van mijn werktijd en nog een deel van haar uur op het terras gezeten en geklets onder het genot van een sigaretje en een drankje van de baas.

perfecte afsluiting
ik zou R even bellen als ik wegging van mijn werk om te vragen hoe het met haar ging en te vertellen hoe het met mij was gegaan. ze was nog bij mijn moeders huis.
ik woon bij mijn vader en ging daar ook eten maar hij moest savonds weg. R ging bij een goede vriendin van ons eten.
tijdens het eten hele boeiende gesprekken met mijn vader gevolgd. toen hij weg was kwamen R, de vriendin waar ze bij at en J bij me thuis, gingen we nog even een jointje roken en napraten.

rond 12 uur ging ik voldaan en uitgeput naar bed. ik had nog niet geslapen sinds ik die zegel had gegeten. en ik stond op als een nieuw mens :)

-------------

dit zal ik nooit vergeten. het was fantastisch, dit ga ik zeker vaker doen. maar niet te vaak. ik snap hoe mensen hier gek van kunnen worden. je ik valt je aan en jij moet je gedachtes maar net zo kunnen draaien dat je er niet gek van word. de volgende keer is in de zomer gepland!
R wil het jammer genoeg nooit meer doen.

-------------
ik wilde ook foto's maken van mijn trip, jammer genoeg maar 1 gemaakt, teveel bezig met kijken. en het idee dat in het normale leven dit nooit meer zo mooi zou zijn.

ik was compleet gebiologeerd van de kleurencombinatie tussen de rietjes, de beker met het rietje, de sap en de kikker :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Leuk report!
Klinkt als een goede kennismaking met LSD.
Weet je hoeveel lsd er op 1 zegel zat?^
Volgende keer dagje vrij erna? :)
:wave:

Tostini

Belezen gebruiker
ik zit dus te twijfelen hoeveel erop zat.. maar ik weet dat het óf 240 per halve zegel, of 240 per zegel..

en de volgende keer zéker dagje vrij, ik dacht dat ik het wel kon handelen :rolleyes:

azgaza

Badass junkie
Wat voor afbeeldings taat er op je zegel? Klinkt trouwens als een hele fijne trip ja, goede intro voor LSD.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
240 op een helave zegel klinkt zeldzaam(gelukje?) zelfs voor een hele zegel is het absoluut "deftig"te noemen..
Wat voor logo/plaatje stond erop? :)
Mijn eerste lsd trip duurde rond de 15 uur maar in mijn laatste trip viel ik in slaap na aantal uurtjes.... :openmouth:
Ik ben altijd vrij de dag erna en het liefst ook die dag erna zodat het allemaal geen ruk uitmaakt^

Tostini

Belezen gebruiker
uuuhm weet niet maar het was wel een combinatie van groen en rood.. maar het leek daar zeker niet op, het was een heel simpel plaatje met een rondje en spaken..

azgaza

Badass junkie
Tostini zei:
uuuhm weet niet maar het was wel een combinatie van groen en rood.. maar het leek daar zeker niet op, het was een heel simpel plaatje met een rondje en spaken..

Dat zijn 25 zegels he, dat stukje..

Tostini

Belezen gebruiker
naja, er is mij verteld dat dat de hoeveelheid was..
persoonlijk let ik niet zo op hoeveelheden.. vandaar adt ik het niet weet..
ik ben gewoon overdreven voorzichtig met drugs :tongueout:

Tostini

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Tostini zei:

Dat zijn 25 zegels he, dat stukje..

oow haha, sorry, lsdnoob :P :grin:

maar nee, denk het niet..
het was echt een klein rondje precies in het midden van de zegel, met neej geen spaken.. uuhm uitsteeksels :P
ik ben zó duidelijk.. :rolleyes:

Tostini

Belezen gebruiker
me 'dealer' naja, is niet gewoon dealer maar een vriend van me die toevallig dealt en waar ik het van gekocht heb, dus ja dealer:P hij was er ook bij :)

Pikachu

Wijs gebruiker
Leuk reportje van de eerste keer.

240 per zegel is erg veel, laat er anders één testen als je er meerdere hebt? Als je echt 240mics p/stuk hebt is het heel netjes!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
de regel is met ongeteste lsd ... delen door 2 of 3 ...

dus waarschiijnlijk 80-120 mics heel standaard.

:wave:

Tostini

Belezen gebruiker
pffff... dus eigenlijk heb ik helemaal niet zoveel lsd naar binnen gewerkt als ik dacht..
en ik maar denken dat ik ubertripper ben :rolleyes:

Annæ

Belezen gebruiker
mooie eerste ervaring met lsd
mooi report ook
toch maar een snipperdagje de dag erna gok ik zo :}
ik hoop dat mijn eerste keer ook in zo'n sfeer verkeert.

Drientje

DF-koning
Tostini zei:
pffff... dus eigenlijk heb ik helemaal niet zoveel lsd naar binnen gewerkt als ik dacht..
en ik maar denken dat ik ubertripper ben :rolleyes:

Haha, maar het is juist heel fijn als je de eerste keer met lsd niet zo heel veel neemt. Grotere hoeveelheden hebben een veel zwaardere uitwerking en kunnen je trip nadelig beinvloeden!

Verder heb je een erg leuk report geschreven. Fijn om te lezen, en tof dat je eerste keer zo leuk uitpakte!

X

Bovenaan