Ik ga stoppen

stuikerken

Belezen gebruiker
fneawognfkgln zei:
Jij ook bedankt, favoriete mede-drugsforummer van me :mrgreen:

Als we beide clean & stabiel zijn gaan we nog eens meeten!
Mag ik dan ook komen? :P

Alleszins ik hoop dat het je lukt fnea veel suc6 alvast.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
@fnea: wat goed! je komt echt heel vastbesloten over en daar kan ik alleen maar respect voor hebben. hou vol!!

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Succes fnea, het allerbeste!!!!

Iemand zei vandaag "maar hopen dat het goedkomt met je." Dat is bullshit. Ik hoop helemaal nergens op. Ik ga gewoon kankerstinkendkankerhard m'n best doen om drie jaar harddrugsgebruik en -verslaving af te sluiten.

Goed gezegd, ga ervoor!

pepito

Bewuste gebruiker
of je denkt dat je het kunt, of dat je denkt dat je het niet kunt, je hebt gelijk! Oftewel: je kunt t, succes!!!

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Tot nu toe gelukt. Heb weinig tot geen trek in bruin, even weinig in wit, maar wat ik zo mis aan et opgenomen zijn is uitgaan en drinken.

Maar ik ben helder in mn hoofd.

EN IK VOEL ME GELUKKIG. HEEL GELUKKIG.

Ben nu ff een uurtje onder begeleiding van m'n moeder weg, Internet is kapot op de kliniek dus ik kan ff posten (ben thuis dus).

Extra stimulans voor mij is dat m'n vriend ook clean is en ook gelukkig, we hebben een geweldige relatie en zijn weer met allerlei niet-drugs hobbies bezig.

Groetjes
fnea!!!!!!!!!

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Nog steeds clean op een kleine terugval na (bruin met wijn, het viel heel fout, heb de hele nacht boven de wc gehangen om te braken, ghehehe, is ook geen combi natuurlijk).

Mensen ik zie dat er meer aan het stoppen zijn en ook aan het volhouden.

Als ik het kan dan kunnen jullie het ook.

Zet hem op, en claim je leven terug.

Groetjes
fnea.

jaja

Bewuste gebruiker
Of je recht je rug, toont wat ruggegraat en beschouwt jezelf niet als 'n willoos slachtoffer.

Bovenaan