Houdbaarheid

lespaul

Experimenterende gebruiker
volgens mij gaat het niet kapot.

ik bewaar het zelf altijd gewoon in me houten kistje, nooit iets gemerkt dat de werking minder werd. maar het kan volgens mij nooit kwaad met syntetische drugs om dat te bewaren in de koelkast.

maar je hoeft je niet zo druk te maken dat het kapot gaat, heb het zelf als is 3 maand in het kistje liggen en deed het nog steeds prima.

Wartaal

Belezen gebruiker
Niet invriezen of in de koelkast.
Dan krijg je er vocht bij.
Gewoon droog en op kamertemparatuur bewaren.
In je bureaula ofzo.
Blijft jaren goed dat spulletje.

lespaul

Experimenterende gebruiker
zoals ik zij. denk dat het bij keta niet zo heel veel uit maakt. vriezer zou ik inderdaad ook niet doen.

als je het in een seal hebt kan er zowieso geen vocht bij. maar bureau la zal het ook prima doen.
zolang je de drugs maar niet vergeet! zou lullig zijn dat je oevr een paar jaar het goedje weer tegen komt :wink:

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb dit echt al verschillende keren uitgelegd op het forum, maar vooruit:

Meeste stoffen gaan sowiso vroeg of laat wel kapot, de werkzame stof erin word minder werkzaam. Bij sommige is dit snel, denk maar aan lsd, maar de meeste drugs zijn redelijk goed houdbaar in normale omgeving. Vriezer is voor veel drugs de beste opbergplek maar veel dingen zijn ook gewoon op kamertempratuur te bewaren.

Maar nu mijn punt: stel je zou weten hoe lang iets houdbaar is, wat heb je er aan ? Tenzei je namelijk direct van je persoonlijke chemicus je spul koopt acht ik het nagenoeg onmogelijk om vast te stellen hoe oud het is voordat je het in je handen krijgt ! Je weet in de regel niet waar het gemaakt is, en al helemaal niet wanneer, wie het voor jou allemaal hebben gehad etc. Dus zelfs als je zou weten hoelang iets houdbaar is, heb je er nix aan want je weet niet vanaf wanneer je die termijn moet rekenen...

Dat is het handige aan phama's, staat per pil de houdbaarheidsdatum op de strip :grin: veiliger worden je drugs niet; op de verpakking staat wat het is, hoeveel, en tot wanneer het houdbaar is, om nog maar niet te spreken van bijsluiters. Als ze dat nou voor iedere drug eens deden, zouden ze volgens mij minder problemen hebben :wink:

diedje

Newbie
ik ben van plan om mijn ketamine 87 procent :grin:
in neus spray te doen maar hoe lang blijft het dan houdbaar?
want je lost het namelijk op in water en ik wil het tog wel minimaal
2 maanden kunnen bewaren in neusspray iemand idee hoe lang dat goed blijft?

groeten

Qocaïne

Badass junkie
Yes! Dat zou betekenen dat mijn Keta in sealtje en gedurende 2 jaar in een vergeten bureau la te hebben gelegen gewoon nog goed is!

Hmmm, binnekort dan maar weer ff aan de Keta!
Tijdje niet meer gedaan!

azgaza

Badass junkie
Ik heb met een zakje nu al meer dan 3 maanden gedaan en het is nog precies zo sterk en nog precies hetzelfde als toen ik het net nieuw gekocht had (toen was het vers uitgekookt). Ik denk dat het dus best lang houdtbaar is, als je na drie maanden hélemaal geen verschil merkt lijkt het me sterk dat het na een half jaar of een jaar ineens helemaal kapot is. Volgens mij is het best een stabiel molecuul.

(en ja, ik doe erg lang met een gram :P )

underworld

Wijs gebruiker
dollegekske zei:
hmm k merk wel atijd dat keta na n dag of 6 wa minder lang werkt als ik t dan neem?
tolerantie heet dat, de kwaliteit word er niet minder op.

ketamine blijft bij mij van een constante kwaliteit.. maakt niet uit hoe oud het is, als het maar dichtgesealed op een donker plekje wordt bewaard.

Bovenaan