Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zelf merk ik geen potentieverschil als het goed bewaard wordt. Dus vacuüm verpakt en op een donkere koele plek bewaard. Geopend en slecht bewaard heb ik in 1 maand ook nooit verschil gemerkt.
Koelkast zou ideaal zijn, maar dat doe ik zelf niet. Ik doel dan vooral op het uit de zon houden en dan het liefst wat lager dan kamertemperatuur. Op kamertemperatuur zal het wel een tijdje meegaan uit de zon als het goed verpakt is. Het is in principe hoe koeler hoe langer.
Mijn verbeelding neemt een loopje met deze verwoording. Alsof het zakje ket in de zomer niet in de koelkast ging zitten maar zichzelf verstopte in doosdoosdoos
Wat wilt dat zeggen wanneer een deeltje bovenaan een zakje licht oranje is verkleurd? Oxidatie? Is het dan nog safe om te consumeren of smijt ik het weg?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.