Hoffman zegels

Watsup mensen,

Voordat ik begin met m'n vraag stellen wilde ik even zeggen dat ik hier al jaren rondzwerf op het forum, vroeger postte ik nog wel eens wat maar ik kon helaas mijn inloggegevens niet meer zo 123 terugvinden. Anyways, schitterend forum, heb er veel van geleerd :)

Nu mijn vraag: Ik heb hier een aantal hoffmanzegels liggen met het befaamde fietsje en 'original' op de blotters en ik ben niet zeker van de dosering. De dealer waar ik het haalde, waar ik op 2 jaar tijd eigenlijk nog nooit gevaarlijk spul van heb gekregen beweerde dat ze rond de 140 ug waren, echter hebben een grote groep vrienden van me recentelijk allemaal een kwartje hiervan genomen en niks gevoeld. Kan iemand dit verklaren?

Ik ben vanavond van plan om zelf een trip in te lassen, en was benieuwd of er iemand onder jullie was die wellicht enige ervaring met deze zegels heeft gehad in de omgeving van utrecht rond deze tijd. Alle informatie is welkom :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Waarschijnlijk is de waarde lager, daarom altijd zelf laten testen. En een kwart van max 140 zit op de treshold ongeveer, niet vreemd dat men daar niet veel van voelt lijkt me zelf.
Enjoy!

Ja, tot die conclusie was ik zelf ook al gekomen. Maar ik dacht misschien denkt iemand daar anders over :P

Afijn, merci :)

kabonga

Newbie
ik heb zelf 2 keer 1 hoffmans gepakt maar voelde beide keren niets van erna heb ik er 2 tegelijk gepakt maar voelde die ook niet zo hard

Bovenaan