Hoeveelheid xtc gebruik

TheSadCat

Newbie
Hallo allemaal, ik heb nu totaal 5 keer xtc gedaan over een periode van 7 maanden met telkens 1 tot anderhalve maand ertussen.

De laatste keer dat ik gebruikt heb is pas 29 maart, maar nu heb ik 22 april en 12 mei 2 raves op de planning staan.

Mijn vraag is of het verstandig is om op beide raves XTC te doen. En is daarnaast mijn gebruik van voorheen prima? Of is het verstandiger om langer te wachten, ik kreeg de afgelopen keer namelijk een veel ergere dip dan alle keren daarvoor (grieperig, een stuk depressiever, nauwelijks motivatie voor mijn studie).

(Hopelijk komt het allemaal een beetje leesbaar over, ben redelijk stoned op het moment van schrijven)

Torchic

Badass junkie
Hey!

Als je geen hersenschade wil en het speciale gevoel van XTC zo lang mogelijk wilt behouden doe je er echt goed aan om minimaal 3 maanden er tussen te laten.

Het is dus niet slim om op beide raves XTC te gaan gebruiken omdat er maar een korte tijd tussen zit. Ik zou een keuze maken op welke rave je wel gaat gebruiken en op welke niet.

De waarschuwingen lijken allemaal zo heftig en overdreven maar neem ze serieus en pak de verantwoordelijkheid voor je eigen gezondheid! :blush:

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Veel plezier op de raves!

Joran

Belezen gebruiker
Hey!

Als je geen hersenschade wil en het speciale gevoel van XTC zo lang mogelijk wilt behouden doe je er echt goed aan om minimaal 3 maanden er tussen te laten.

Het is dus niet slim om op beide raves XTC te gaan gebruiken omdat er maar een korte tijd tussen zit. Ik zou een keuze maken op welke rave je wel gaat gebruiken en op welke niet.

De waarschuwingen lijken allemaal zo heftig en overdreven maar neem ze serieus en pak de verantwoordelijkheid voor je eigen gezondheid! :blush:

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Veel plezier op de raves!
Precies dit! Helaas heb ik er verkeerde keuzes in gemaakt, en zijn de gevolgen niet wat je wilt :wink:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hallo allemaal, ik heb nu totaal 5 keer xtc gedaan over een periode van 7 maanden met telkens 1 tot anderhalve maand ertussen.

De laatste keer dat ik gebruikt heb is pas 29 maart, maar nu heb ik 22 april en 12 mei 2 raves op de planning staan.

Mijn vraag is of het verstandig is om op beide raves XTC te doen. En is daarnaast mijn gebruik van voorheen prima?
Rustig aan tijger :wink:

Of is het verstandiger om langer te wachten, ik kreeg de afgelopen keer namelijk een veel ergere dip dan alle keren daarvoor (grieperig, een stuk depressiever, nauwelijks motivatie voor mijn studie).
De katers worden inderdaad steeds wat erger, en de roes van de MDMA steeds iets minder plezierig. Dat is de reden waarom mensen je waarschuwen voor te veel en/of vaak MDMA nemen. De drug verliest dan snel zijn magie, en die komt vrijwel niet meer terug. Als je zuinig aan doet met je ervaringen kun je er langer en beter van blijven genieten.

Dus houd je aan de MAXIMAAL vier keer per jaar MDMA, het liefst met 3 maanden tussen gebruiksmomenten.
Neem per keer gebruiken niet meer dan 140-180 milligram MDMA, zorg ervoor dat je niet in te warme feestzalen gebruikt (en/of koel regelmatig af), en eet vooraf en tijdens gebruik fruit en groenten waarin veel anti-oxidanten zitten (zoals bosbessen, gedroogde pruimen, granaatappel, rozijnen, boerenkool, spinazie, bieten, aubergine).

Bovenaan