• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

hoestcapsules+drank+hasj

Jonirsz

Experimenterende gebruiker
Om te beginnen ben ik sinds gisteren weer terug uit het ziekenhuis, dat was dus na mijn 'bad trip' van vrijdag middag, ik had die ochtend 10 hoestpillen ingenomen om te kijken of dat een leuk resultaat opleverde.. daarbij had ik nog wat gedronken, best veel, en nog wat hasj gesmoked.
precies in die volgorde.
na het blowen begon ik me raar te voelen, en kon ik niet meer bijhouden wat er gebeurde.
ik kreeg een duiveltje-engeltje-idee doordat verschillende mensen begonnen te roepen, "kom naar mij" "nee, kom naar mij"
ik ben met iemand meegestrompeld en heb toen flink gekotst..
hoe ik binnen ben gekomen op school weet ik niet, maar ik ben beland in de kamer van de coordinator, daar heb ik alles bij elkaar geschreeuwd en hij zei achteraf dat hij nog nooit iemand zo'n wartaal had uit horen slaan. uitspraken als "ik zal jullie missen, en ik hou van 'die en die' allemaal, en zeg ze dat ook" zijn over de tafel heen gegaan..
ik ben naar de eerste hulp gebracht en daar ben ik onderzocht en heb ik dus 3-4 dagen in het ziekenhuis gelegen met een wisselende hartslag. al mijn vrienden zijn heel erg geschrokken, ik zelf gelukkig ook, dit heeft me wel wakker gemaakt,, ik was nog nooit in het ziekenhuis beland met zo'n oorzaak.... mijn les hieruit is dat ik nooit meer ga drinken onder schooltijd, en hoestcapsules,.. nee dat gebeurt ook niet meer, ze zijn absoluut niet aan te raden al dacht ik eerst van wel... :(

spacekonijn

Badass junkie
wow gestoord :openmouth:
waren het gewoon de dampo's?
hebben ze iets kunne concluderen? die combi met alcohol?

damn heftig zeg

minn

Badass junkie
:openmouth:
omgg..
fijn dat je nu weer in orde bent..... en thuis dan? hoe waren je ouders eronder? (of is dat prive?)

hoestcapsules zijn idd kut..

caatje

Badass junkie
zo dan....das niet best zeg. Ik denk dat het wel eens goed is om ook een negatief raport te lezen. Dat houd mij in ieder geval met beide benen op de grond.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
wow wel heftig, hoop dat je je lesje hebt geleerd zeker :( niet combineren als je het effect niet kent van een drug...)
en caatje, je hebt gelijk er zouden wat meer bad reportjes moeten gepost worden want anders komen er hier kleine mannen opt forum, lezen ze wat reportjes en willen ze alles ineens proberen...

buzzy

Badass junkie
Ik had toen 20 Daro retard caps gehad(verslagje te lezen bij trip reports), en dat van die verschillende hartslagen had ik ook, alleen dan maar voor 10 min ofzo maar ik schrok me echt rot toen :openmouth: En ik dacht inderdaad eerst ook dat het wel wat zou zijn, nou als je een bijna dood ervaring wil hebben moet je een keer die rotzooi proberen :angry: :cry:

buzzy

Badass junkie
Wat ik ook gedaan heb, ik had eerst 10 gehad en daar werd ik enkel wat vaag van dus ik dacht ik neem iets meer.... :rolleyes:

Jonirsz

Tja, mijn ouders waren inderdaad geschrokken..
die wisselende hartslag was ook niet prettig, vooral omdat mijn aparaat dat dat moest bijhouden steeds kapot ging.. in het totaal heeft dat klote ding wel 11 x gepiept dat ik dood was.. en het ergste was dat er niemand op af kwam van de verzorging! ik heb hem dus maar zelf uitgezet :grin: en na 3 uur kwamen ze langs dat ze het zagen :rolleyes: tja.. ik ben weer thuis. ik kan nog amper lopen dus ga nog maar even niet naar school..
er gingen verhalen rond dat ik mezelf bijna had doodgespoten... O jee :confused:

Jonirsz

Nee het waren, Daro retard hoestcapsules... moet je eerst crushen en dan weer erin terug doen en eten natuurlijk...

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Wie gaat er dan ook hoestcapsules in combinatie met alcohol en dan ook nog es wiet doen... dat vraag om moeilijkheden. EN op school!

De drugs heeft je een mooi lesje geleerd...

maxtc

freaky shit hoor, je hebt nog geluk dat alles goed is afgelopen
en hoe zit het met je school mag, mag je gewoon nog blijven?

mushiemadness

Belezen gebruiker
@bob waarom is nederwiet teringzooi?

ff on -toppic
woow dude
das gwn ziek
waarom deed je het voor school?
is best erg gewaagd zeker als je de effecten niet goed kent

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Lol, je hebt meteen een naam op school waar je tot na je examens mee achtervolgd zult worden. Een harde leerschool!

Maar ik snap nog steeds niet dat mensen drugs nemen op school. Sorry dat ik het zeg, maar hoe dom kun je wezen. Wat wil je daarme bereiken? Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat hij/zij lekker getript heeft op school. Een blowtje roken op school is tot daar, maar zwaar aan de drugs is gewoon echt heel dom.

Wortel

Bewuste gebruiker
Baukereg zei:
Lol, je hebt meteen een naam op school waar je tot na je examens mee achtervolgd zult worden. Een harde leerschool!

Maar ik snap nog steeds niet dat mensen drugs nemen op school. Sorry dat ik het zeg, maar hoe dom kun je wezen. Wat wil je daarme bereiken? Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat hij/zij lekker getript heeft op school. Een blowtje roken op school is tot daar, maar zwaar aan de drugs is gewoon echt heel dom.
In mijn ogen doen mensen het alleen om stoer te doen....

buzzy

Badass junkie
Ja of ze proberen reacties af te dwingen zoals: woow kijk hem man dat hij dat durft enz. Nou 1 ding is zeker het is niet stoer om op school leip te gaan :rolleyes:

Jonirsz

Eigelijk was het ook heel stom natuurlijk, ik ben nu zelf ook aan het nadenken over hoe ik dit nou zover heb laten komen.. stom stom stom natuurlijk,..
gelukkig mag ik gewoon op school blijven, mijn coordinator was zelf ook aan het huilen toen hij de klas moest mededelen wat er met mij was.. dus daar heb ik dan geluk mee,, zelfs niet geschorst, maar inderdaad, ik heb mijn lesje wel geleerd :)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Tsja wat moet ik hier nou van zeggen...

Ik begrijp niet waarom iemand wil gaan trippen op dxm,het is toevallig ontdekt dat het wat met je doet maar iedereen weet dat je er ook zwaar kut van wordt...en het "trippen" is dan een beetje draaien en scheel zien in cominatie met duizeligheid en raar gebrabbel haha..dat is toch geen trippen..dat is gewoon zwaar ziek zijn..

Als je wil trippen neem je gewoon lekker paddo's of lsd dat zijn de echte leuke visuals en het is veilig doseren.

Als je wil trippen en een beetje bij drinken neem je lsd en een lekker mixje of whatever.

Als je lsd op hebt kan je ook prima blowen,alleen voel je er weinig van.

Ik had vorige week is voor de gein 2 zware mdma capsules,,ppff is voor mij niet eens de moeite om er een rapportje over te schrijven.

Je voelt je op de piek alleen maar zo heerlijk als het maar kan en een klein beetje trippy,maar wat je daarna voelt, de dag erna,zo'n vies chemisch gloedje over je lichaam brrrr bah bah,,,Ik was er al van genezen maar nu weet ik het weer zeker dat ik het niet meer hoef.

Dat ik dat vroeger zo leuk vond.. :confused:

Bovenaan