Hoe werkt het??

Mac...

Badass junkie
Ik denk ondertussen wel te weten hoe MDMA werkt, maar hoe zit met speed?
Bij pillen worden verschillende stoffen aangemaakt in je hersenen. serotonine, dopamine en adrenaline. Maar hoe zit dat dan bij pep, wordt hier alleen dopamine en adrenaline aangemaakt of ook andere stoffen die vrijkomen. Als ik me niet vergis wordt je bij pillen actief door de adrenaline, de serotonine zorgt ervoor dat je happy bent en de dopamine zorgt voor een roes. (klopt dit?)

Bal0n

Badass junkie
Ik ga even zoeken voor je mac, ik had laatst namelijk een ontzettend duidelijk stukje gevonden :).

Mac...

Badass junkie
Heb ook al iets gevonden.

Their use causes a release of the excitatory neurotransmitters dopamine and noradrenaline (norepinephrine) from storage vesicles in the CNS.

bron: www.amphetamines.com

duidelijke site met best wel goeie info.

Weet je ook wat deze stoffen precies doen.
Adrenaline is voor wakker gevoel, verhoogde hartslag, verhoogde bloedtemp, aktief en energie.
Dopamine is dan voor de lichte roes :confused:

ploerd_dark_core_

Experimenterende gebruiker
WEET IK HET....

IK weet dat het in je neus gaat..meestal via een buis..of buisje...lege huls van een pen...een briefje geld..van 5 10 20 of die van 50..die rollen het beste!!! Maar dan heb je wel zo'n gigantische lange buis..das ook niks....maar wel een duur buisje al zeg ik het zelf..haha! (is dat leuk) neej...
je kan het in je kootje van je hand leggen en vanuit daar met je neusvleugels het gehele brokje naar binnen activeren! Wat je ook kan doen is zo'n shot-ding kopuh bij de smart shop en er heel je vooraad in stouwen en vannuit het kleine maar krachtige shotje zeer inwendige niften nemen! Je kan natuurlijk een cd-hoesje pakken maar veel beter en luxer..(jaja lux jah) pak je zo'n grote kappersspiegel weet je wel van 1 bij 1,50meter... en dan heel de diepvries er op leggen en met je kroegmaten even op safari in het witte natuurgebied bij jou op de keukentafel!!!

Safari..leuk!

Bovenaan