Hoe neem ik het mee?

dernael

Bewuste gebruiker
Beste mensen,

Het zit zo, ik ga volgend weekend naar een festival en ik ben van plan om een druppeltje LSD mee te nemen. Ik weet niet of ik het überhaupt ga gebruiken, dat hangt volledig van mijn stemming en de sfeer daar af, maar voor de zekerheid wil ik er eentje bij de hand hebben. :wink:

Nu vraag ik me af hoe ik dit het beste kan meenemen. Normaal gesproken zou ik het gewoon op een suikerklontje druppelen, maar dat lijkt me nog best lastig om te verbergen, aangezien drugs natuurlijk verboden is op het festival.
Ik dacht er ook aan om het gewoon op een simpel stukje papier te doen, een (niet beschreven) gedeelte van een oud boodschappenlijstje ofzo, maar ik ben bang dat normaal papier niet genoeg zal absorberen.
Ook kwam het idee in me op om het over snoep te druppen, maar ook dat mag niet mee het festivalterrein op..

Hopelijk heeft iemand een gouden tip voor me. :)

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Nemen als jebin de rij staat, en als je het op normaal oapier gooit kan je net zo goed niks meenemen aangezien chloor , en bleek de lsd kapot maakt.
Blotterpaier is daarom chloor en bleek vrij e.d
Enjoy

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Kan je de druppel niet oplossen in demi-water ofzo? lijkt het gewoon net dat je'n flesje water bij je hebt

dernael

Bewuste gebruiker
Bedankt voor jullie reacties.

Helaas is eigen eten en/of drinken niet toegestaan. Dus ook water zal ik waarschijnlijk moeten wegdoen bij binnenkomst.

In de rij de drup nemen heb ik ook aan gedacht, maar dit is de eerste keer dat ik naar dit betreffende festival ga, ik wil eerst alles even rustig verkennen voor ik aan de trip begin. Puur voorzorgsmaatregelen voor mezelf, mocht het me te veel worden kan ik een enigszins rustige plek opzoeken om daar even tot mezelf te komen.

Dan toch maar onder de ballen? :P

Groetjes,
dernael. :stoned:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
mandragora zei:
Kan je de druppel niet oplossen in demi-water ofzo? lijkt het gewoon net dat je'n flesje water bij je hebt

Demi water zou inderdaad een optie zijn , ofwel bekend als strijkwater. Jammer dat je zelfs geen water mee naar binnen mag nemen..

Veel plezier op je feest toegewenst, en luister naar je lichaam (wat je al van plan bent maak ik uit je reactie op)

Peace!

dernael

Bewuste gebruiker
Bedankt voor je tip, ik zal zeker de afweging nemen of het wel een goede locatie is om te gaan trippen. ik heb nog niet zo lang geleden iemand erg slecht zien gaan op LSD, dat wil ik liever niet ervaren, al helemaal niet op een festival. :wink:

Aan de ene kant vind ik het wel typisch, 3 jaren ben ik op zoek naar vloeibare LSD en kom ik om in zegeltjes. Dan heb ik liquid, maar blijken zegeltjes in deze situatie een stuk handiger mee te nemen. nou net iets wat ik niet heb. xD

Ach ik red me wel. in al die jaren dat ik dingen bij feestjes naar binnen gesmokkeld heb, is het gelukkig nog nooit misgegaan. Op 4 jaar geleden na op Lowlands, bijna misgegaan toen! Wilde toen iets in mijn boxer doen, toch voor onder de voet gekozen, in mijn sok. Dat was een goede keuze, namelijk de ENIGE plek die niet gecheckt werd.. xD

Groetjes!

dernael

Bewuste gebruiker
En over dat oplossen in water, moet het per sé demi-water zijn? Of zou het ook in kraanwater kunnen? Nadat het is gekookt ofzo? :)

groetjes,

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
dernael zei:
En over dat oplossen in water, moet het per sé demi-water zijn? Of zou het ook in kraanwater kunnen? Nadat het is gekookt ofzo? :)

groetjes,

En nog een toevoeging:

er staat op dat je het niet kan drinken, echter kan het geen kwaad een beetje. Maar hoe minder hoe beter aangezien je lichaam het raar water vind (geen mineralen,chloor etc.)
Een liter van dat water drinken is niet echt bevorderlijk, gewoon een klein beetje meer is ook niet nodig. Je zou er een smaakstof bij kunnen toevoegen.

Er wordt vaak beweerd dat het drinken van gedemineraliseerd of gedestilleerd water erg gevaarlijk is, omdat het de lichaamseigen osmotische processen zou aantasten. In zijn algemeenheid is dat niet waar. Ook niet waar is dat het drinken van (niet verontreinigd!) zeewater zeer schadelijk is. Als gedestilleerd water, demiwater of zeewater de enige bron van water vormt, dan wordt de situatie anders. De eerste twee brengen vrijwel geen zouten mee, terwijl de nieren wel urine — met zouten — uitscheiden. Zeewater brengt een veel te grote hoeveelheid zouten mee. Het lichaam kan de zouten alleen ten koste van water — urine — lozen. Zeewater drinken komt dus neer op meer urineverlies, dan dat men water kan opnemen uit zeewater en is dus niet zo slim, zelfs al is er geen ander water ter beschikking.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gedemineraliseerd_water

dernael

Bewuste gebruiker
Bedankt voor je duidelijke antwoord.

Ik blijf nog even brainstormen, ik zal jullie zeker laten weten of/hoe het is gelukt volgende week.

Groetjes,

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik heb geen ervaring met Liquid LSD, en weet niet hoeveel je nodig hebt. Dus dit kan een beetje dom gaan klinken :P

Waarom neem je niet een lenzendoosje mee waar je het in stopt? Lijkt mij dat ze dat echt niet gaan controleren, alsof die beveiligers liquid LSD gewend zijn. Als je daarna toch op het terrein bent vind je vanzelf wel wat om het in te druppelen dunkt me.

dernael

Bewuste gebruiker
Iedereen nogmaals bedankt voor jullie reacties, Ik heb weer van een heerlijk feest mogen genieten deze nacht.

Ik heb de drup uiteindelijk op een stukje van een suikerklontje meegenomen, echt een heel minuscuul stukje. Deze kon ik makkelijk verbergen en mee naar binnen nemen.

Ik heb nadat ik het terrein even had verkend en goedgekeurd besloten om de druppel te gebruiken. Dit is me helemaal niet verkeerd bevallen eigenlijk!

Ik heb me de hele avond kapot gelachen om al die pillensmoeltjes om me heen, haha!

Ik zal later een wat uitgebreider verhaal plaatsten, voor nu zeg ik, weltruste leuke wereld.

Groetjes,

Bovenaan