hoe lang in bloed?

hey, ik heb een vraagje voor jullie

als ik wat opzoek op google over hoe lang cocaine met een urinetest te zien valt zijn de meeste sites het er over eens dat cocaine 3 dagen in je lichaam zit. Maar als ik opzoek hoe lang er cocaineresten in je bloed kunnen worden gevonden vind ik veel uiteenlopende getallen...

Weet er iemand misschien hoe lang cocaine dus in je bloed op te sporen valt?
En zijn die 3 dagen voor een urinetest juist?

bedankt!!

Frisko

Badass junkie
El Retro zei:
Max 1 week normaal gezien.
idd ik dacht ook 7 dagen...
cocaine is naar het schijnt redelijk snel eruit,maar ze zoeken op de afbraakstoffen vd coke,en die blijven er tot 7 dagen in als ik me nie vergis...
correct me if i'm wrong :smoke: :P

DreamWeaver

Badass junkie
Het probleem met drugstets is dat uitgegaan word van een 'normale' hoeveelheid. Volgens alle tabelletjes e.d blijft xtc maar 72 uur in urine aantoonbaar bijvoorbeeld. Dit klopt, als je maar 1 pilletje doet. Doe je er echter 10, kan het de week erna nog zichtbaar zijn. Ditzelfde principe is toepasbaar bij coke. Nu snuif je niet snel 5 gram weg op een dag, maar hou het toch in je achterhoofd.

whiterose

Experimenterende gebruiker
Dit is wat ik gevonden heb:

Afbraak van cocaïne

Een uur na gebruik is de concentratie cocaïne in je bloed maximaal. Hierna halveert de hoeveelheid in je bloed ieder uur. Na 5 uur is 98% van de cocaïne uit je bloed. De afbraakstoffen blijven maximaal een week in je lichaam aanwezig en dus aantoonbaar.

Bovenaan