its good to B back

Thnx kanjer
nu ben ik wel helemaal clean ja, alweer een paar maanden en nu een maand zonder meet. Blowen doe ik wel vaker dan voorheen, dus echt clean mag je het ook niet noemen natuurlijk. Blow toch zeker wel een keer of drie in de week, meestal in het weekend.
En die meet afbouwen, sjah ik heb er nooit zo'n moeite mee eigenlijk, ik begin met een iets te hoge dosis, zodat ik iig niet ziek ben van de bruin en dat bouw ik zo snel mogelijk af, gewoon door op een zinnige zoveel mogelijk omlaag te gaan, bv de eerste dag slikte ik 80 mg de tweede dag 70 en de derde dag 60 ... de vierde dag weer zestig en was niet ziek, maar was op het randje, was ook niet happy paar jointjes waren dan wel een welkome afwisseling

..
dan ga ik na een paar dagen weer kijken of er bv 20 vanaf kan of 15 .. voel ik de ziekteverschijnselen opkomen die dag \, dan slik ik een klein beetje bij zodat ik steeds net niet ziek ben. zo geef je je lichaam ook weinig tijd om te wennen aan je meet, zodat je die afhankelijkheid niet mee hoeft te torsen, je hebt het tenslotte al moeilijk genoeg
de laatste 5 - 10 mg zijn inderdaad het moeilijkst, maar desnoods bouw ik een kwart pil of een halve pil per paar dagen/weken af ... zit je eenmaal op nul kun je als het misschien toch te snel was, best een keertje een halve pil nemen om te slapen bv, maar zorg er dan wel voor dat je de volgende dag dat niet doet natuurlijk.
uiteindelijk is het je state of mind die je die laatste en eerste

paar milligrammen laat doorstaan je moet voor jezelf zoiets hebben van en nu kan ik dit keer niet opgeven, verzin dr een goeie reden bij en ga ervoor
voor mij kwam het wel mooi uit dat ik geen werk had en dat ik dus lekker de hele dag kon 'luieren' en in mn eigen wereldje kon vertoeven zonder verantwoording af te leggen of rekening te houden met andere mensen.
sportschool is ook fijn, ik ben er zo eentje die tijdens het trainen vergeet dat ik me kut voelde en daarna werken de endorfinen altijd nog ff een tijdje door
veel zonnebanken en warm badderen kan ook een klein beetje schelen.
qua medicatie zou ik het echt niet weten, kan me voorstellen dat benzo's veel verlichting kunnen geven, maar ja was het nou juist niet de bedoeling om met zware middelen te stoppen

heb wel een paar keer 50 - 100 mg tramadol op, maar eigenlijk geen reet van gemerkt, doe me dan liever maar een lekkere dikke joint of een xtc pilletje
AkA