Hey, First time trip-report. acid.

Larz

Belezen gebruiker
hallo

ik heb vorige week (vrijdag) getript met mijn vriendin en een stuk of 6 vrienden.
ik geef de ervaring zeker een 8 op 10 en ga het zeker blijven doen maar ik zit toch met een paar vraagjes.

8:30 hebben we allemaal buiten mijn vriendin onze acid gedropt, omdat het allemaal onze eerste keer was hebben we maxium 3/4 van onze zegeltjes ingenomen (mijn vriendin maar een half + ook nog een iets jongere vriend van ons).
9:30 de spanning zat er goed in maar echt effect hadden we nog niet.
10:30 ZANG, lachbuien, objecten die ademen (zelfs u eigen vingers :grin: ) lichte vervormingen van allemaal soorten patronen, enz....
dan om 01:30 toen we van buiten terug naar binnen kwamen heb ik (zonder dat ik wist waarom) een heel angstig gevoel gekregen. ik liep naar de zolder weg van al het tumult omdat ik wist dat mijn vriendin daar zat (die geen effect had ook al had ik maar 1/4 meer binnen en die jongere vriend was wel goed aan het trippen met dezelfde dosis als haar). toen voelde ik mij weer op mijn gemak maar toen mijn vrienden ook naar bovenkwamen begon ik echt zo weer angstig te worden. dus iken mijn lief een verdieping terug naar beneden en hebben we gewoon wat zitte praten over ik die boos was omdat ik me angstig voelde zonder reden en blablabla (gwn mij op mijn gemakt brengen, wat na 1.30 u gelukt was). maar elke keer als er weer teveel chaos was kreeg ik terug die spanning.

nu ik moet er wel bijvertellen dat toen we buiten waren er trippers ff verdwenen waren (met de fiets van een vriend zijn ma en die flipte van: waar is dien velo, straks worden ze aangehouden of aangereden). of er was iemand gestuikt midden in een ondergrondse parkeerplaats en dat gaf mega veel lawaai.

waarom voelde ik mij angstig bij mijn vrienden het 2de deel?
waarom had mijn vriendin totaal geen effect?

danku

azgaza

Badass junkie
waarom voelde ik mij angstig bij mijn vrienden het 2de deel?
Dat is moeilijk te zeggen, het kan door iets uit de omgeving komen of door iets uit jezelf, ik heb zelf nooit angstige momenten gehad op LSD, maar ik weet wel dat een trip soms gewoon even een scherp randje kan hebben, dat is normaal. De meeste mensen hebben dat wel eens.

waarom had mijn vriendin totaal geen effect?
Misschien was de lsd niet helemaal gelijkmatig over de zegels versprijd en had ze een stukje waar bijna niks op zat, of is ze gewoon niet zo gevoelig voor de stof. Ook is er kruistollerantie met sommige andere tripmiddelen wordt gezegd, dus als ze pas daarvoor iest anders had genomen kan het daardoor komen.

Larz

Belezen gebruiker
hmm ja mijn broer heeft mij dat later ook vertelt dat je het een uurtj lastig kan hebben in je trip. dus gewoon negeren die shit en lekker verder trippen. de volgende keer dat ik trip (ongeveer over een dag of 10 vanaf nu) ga ik het alleen met mijn broer doen aangzien hij 21 jaar is en veel ervaring heeft met acid zal het nu wel meevallen.
hij gaat mij leren om te gaan met lsd, en i.d.p. van een puur amuzante trip wil ik nu is spiritueel trippen, mijn eigen geest verkennen en antwoorden zoeken op vragen die heel persoonlijk zijn.

getitd0n3

Belezen gebruiker
wil ik nu is spiritueel trippen, mijn eigen geest verkennen en antwoorden zoeken op vragen die heel persoonlijk zijn.

yeah, back to flower power! Dat kan héél sterk werken dan. Maar naar mijn gevoel doe je dat beter alleen. Is tegen alle ongeschreven (hoewel hier geschreven wss) in, maar in mijn periode heb ik echte inzichten gekregen.
Niet alleen over mezelf, dat was toen het laatste waar ik aan wou denken. Maar vooral hoe mensen in elkaar zitten, bepaalde karaktereigenschappen herkennen enz.... Over mijn eigen doen en laten nadenken of je mee laten voeren zou fantastisch kunnen zijn. Maar je kan ook dingen onder ogen zien die je normaal verdringd. En om dan net alleen te zijn zou ik daarmee nog een paar keer veiig aandoen.

Psyderboy

Newbie
dat je je angstig voelde bij je vrienden kan zijn doordat je die vrienden toch niet helemaal vetrouwd sommige mense hebbe dat. lsd kan een gevaarlijk goedje zijn, niet qua overdosis maar voor de mind echt lsd speelt gwn met u gevoelens,gedachten en al die shit.
maar als ik zoiets voel opkome zet ik gwn mijn mp3 op en ga naar men vetrouwde gekende super bangelijke muziek luistere dat helpt mij en bij andere mense zal dat iets anders zijn.
zoals je zij als je alleen bij je vriendin was dat dat wel helpte
volgens mij heeft iedereen zo een paar dinges onder de lsd waar je beter van word tijdens het trippe

en waarom je vriendin niets voelde vind ik maar een rare kwestie, mischien waren de trips niet goed gedruppeld ofzo kan altijd zijn.

Jeller

Badass junkie
goede medicatie tegen het angstig zijn op LSD is een paar pintjes drinken.. da heeft nie veel invloed op het effect maar wel op de sfeer :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Niet iedereen voelt het zelfde van een hoeveelheid die voor een groep gelijk is. Bijvoorbeeld iedereen 10 man neemt 50 mics.
Sommige gaan te hard op 50, andere pas op 100 en weer andere pas bij 150.

Dan heb je ook nog is de setting ... buiten trippen is lekker in de zomer maar ik heb het gevoel dat veel jongeren geen geschikt huis hebben en dan gaan hangen op straat, de setting lijkt mij dan zwaar klote.
Het is koud en nat ....

Maar goed dat angstige maak je er uiteindelijk zelf van, waar was je dan bang voor ?
Dat je gek zou worden of dat je vrienden je kop eraf zouden hakken ?

:hearteyes:

Squirlie

Experimenterende gebruiker
Blij te horen dat er nog trippers zijn die het doen voor de schoonheid van acid, het spirituele, jezelf beter leren kennen, reizen met jezelf door de wereld :wink:

sabe007

ik zat in een donkere bunker in een verlaten bos.
het was men eerste keer trippen op een halve hofman.
het was een zeer zotte ervaring om zeker nog eens te doen :)
de wereld waar je in zit is niet te beschrijven :d

sabe007 zei:
ik zat in een donkere bunker in een verlaten bos.
het was men eerste keer trippen op een halve hofman.
het was een zeer zotte ervaring om zeker nog eens te doen :)
de wereld waar je in zit is niet te beschrijven :d

jeep, ik was er bij :grin: :grin: :grin:
egt te bangelijk !

the.buggg

Hey het was mijn ma haar fiets, en ik dacht dat die vrienden naar een soort cafe in de stad waren gegaan daarom dat ik zo flipte. ik ben ook bijna nooit angstig ook al heb ik tijdens mijn trips wel ontdekt dat je de substantie die je gebruikt wel met respect moet gebruiken en je niet machtiger voelen dan de drug, want dan kan het misgaan. In tegenstelling tot Larz de soms ietwat actieve tripper word ik mega relaxed van LSD en ik ben dan in het nuchtere leven ook al zo lui. Maar als het even wat slechter gaat, wat overigens nog nooit echt is gebeurt. Soms wat oncomfortabel ietwat scrikkerig gevoel. zeg ik gewoon: "Chill now move on to the other one". Als je spiritueel wilt trippen kan ik als aanrader geven om aan het eind van je trip - als je in staat bent om weer relatief verstaanbare taal uit te kramen tegen je medetripper of trippers - te beginnen praten over filosofische en spirituele onderwerpen. In deze toestand heb je namelijk het gevoel perfect te kunnen communiceren en gevoelens te uiten. Ook een jointje brengt je weer naar de al lang vervlogen pieken terug. Al was het dan alleen maar voor heel even. Als je spiritueel wil trippen doe dit dan best wel niet met al te veel mensen.

Bovenaan