Het uitstelsyndroom

pitbullspikey

Experimenterende gebruiker
Als we de media en al die andere zever mogen geloven is het uitstelsyndroom een soort nieuwe ziekte aan het worden jawel ook bij niet gebruikers.Nu moet ik wel toegeven dat gedurende mijn aantal jaren van gebruiken dit bij mij persoonlijk wel enoooorm sterk is toegenomen.Alles stel ik uit maar dan ook echt alles ik denk voortdurend dat ik nog een zee van tijd heb maar dan plotst op een gegeven moment ist van shit is da nu al?? ik had graag eens geweten of dit bij andere gebruikers van pep ook voorkomt of ligt het enkel aan mij alvast thx voor de reakties

Doodkapje

Wijs gebruiker
pitbullspikey zei:
Als we de media en al die andere zever mogen geloven is het uitstelsyndroom een soort nieuwe ziekte aan het worden jawel ook bij niet gebruikers.Nu moet ik wel toegeven dat gedurende mijn aantal jaren van gebruiken dit bij mij persoonlijk wel enoooorm sterk is toegenomen.Alles stel ik uit maar dan ook echt alles ik denk voortdurend dat ik nog een zee van tijd heb maar dan plotst op een gegeven moment ist van shit is da nu al?? ik had graag eens geweten of dit bij andere gebruikers van pep ook voorkomt of ligt het enkel aan mij alvast thx voor de reakties

kan het bevestigen!!! ik heb zowat 4 weken mijn hond verwaarloosd door te leuk op speed... ik hou er gewoon maar effe mee op.

JewCookie

Wijs gebruiker
Jep t hoort erbij. Denk dat het voor het grootste deel veroorzaakt word door oververmoeidheid. Bij ons, speed gebruikers maar ook bij de rest van de bevolking.. Er zijn steeds minder mensen die een fatsoenlijke nachtrust nemen.

Imke

Badass junkie
Van wat gaan ze eigenlijk nog allemaal een ziekte maken? Als je iets niet kan volbrengen, jank dan niet zo en doe er wat aan.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Algemeen bekend is wel dat je door bijv. XTC ( en ik denk ook veel andere soorten drugs ) erg laks, lui, wordt op den duur. En dat je normaal gesproken "belangrijke" dingen helemaal niet meer zo belangrijk meer vind. Dit geld natuurlijk niet voor iedereen.

Had er eens iets over gelezen ergens, ben de link even kwijt. Wel heb ik het bij mezelf ook weleens gemerkt, maarja dit kan ook gewoon door de leeftijd komen, of omdat je simpelweg niet zo bent ingesteld. Wel experimenteer ik al 2 Jaar drugs, en dan ook echt van alles, maar wel met mate.

maverick

Belezen gebruiker
Heel herkenbaar, onverschilligheid over vanalles en nog wat. Ook de belangrijkere dingen, uitstellen uitstellen en uiteindelijk niet doen.. er komt niks meer uit je, behalve de leuke dingen ja (als je die nog ziet na tijd lang hardgaan zuipen en blowen) slechte zaak..

Yuppie 2 Waste

Ik ben van mezelf al onverschillig, hardvochtig en makkelijk, maar hou er rekening mee, eroverheen zetten en gewoon doen, simpel doch effectief.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ben geboren met dit syndroom, het is echt mijn handicap. Voel me echt een corky soms hierdoor....

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik heb het in de maand mei altijd giga druk met school om het zo maar te zeggen. :grin:

Uitstellen is een serieus probleem bij mij, behalve de leuke dingen dan :grin:

Blizy

hahaha wie heeft daar tegenwoordig nou geen last van?

ik lijd iig zwaar aan het uitstel syndroom
of ik nou nuchter ben of niet.

space scientist

Wijs gebruiker
ik stel idd ook alles uit, tot het te laat is. Mijn kamer zou ik 2 jaar geleden al leeghalen, verslagen altijd op de laatste dag maken, voor examens leren zo uitstellen dat eht te laat is om te leren. Maar dit heb ik al gehad voor ik in aanraking kwam met drugs......

Soma

Bewuste gebruiker
Same here...
Blijven uitstellen, weten dat er problemen gaan komen als je er niet meteen iets aan doet en zelfs dan niet in actie schieten.

pepito

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Van wat gaan ze eigenlijk nog allemaal een ziekte maken? Als je iets niet kan volbrengen, jank dan niet zo en doe er wat aan.

Verslaving is inmiddels een erkend ZIEKTEBEELD. In Nederland althans :mrgreen: . en dus niet een slechte gewoonte of gebrek aan wilskracht.

en bij verslaving komt vaak uitstelgedrag of passiviteit.

Bovenaan