• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

het grotere geheel

neti

Badass junkie
Vannacht op Trance Energy geweest.Lekker lopen spacen. Kon af en toe nauwelijks lopen en liep met bijna dichtergeknepen ogen rond en zag dan alleen de felle lichten van de podia. Af en toe wat kletsen en knuffelen en verder opgaan in de muziek. Heerlijke nacht!

Vanavond toch nog maar een pil genomen, maar die werkte bijna niet meer, dus besloten wat paddo's er bij te doen. Heerlijk gewoon weer... Met een internetmaatje zijn foto ontleed; wat ik zag bij hem, waar hij heen moest, wat hij (in vorige leven) had meegemaakt etc...

Daarna begon mij het grotere geheel duidelijk te worden... het leven is echt een fractal... hoe meer wij mensen op zoek gaan hoe verder zich het leven voor ons zal uitspreiden. het leven is een experiment van het grotere geheel. het grotere geheel vertegenwoordig het hier en nu, het verleden en de toekomst. jij en ik hebben ons eigen leven... en met ons alleen zitten we op de aarde die zich in het heelal bevindt. in dat heelal hebben wij als mensen de ruimte gekregen en dat gaat door zolang het goed gaat. als het grotere geheel besluit dat het genoeg is geweest, dan gaan we weer op in het geheel. wat er ook gebeurt het is goed. in feite zijn wij met ons heelal maar een kleine haartje op het lichaam van het grotere, daarnaast zijn er zoveel andere werkelijkheden die samen met het onze slechts een autonome uitingsvorm zijn van het grotere

afijn, jullie volgen het vast neit meer... deze man verwoord eigenlijk precies wat ik gezien heb... en zelfs dan nog zit het vele malen ingewikkelder
http://www.zinfo.nl/zinfo/2008/01/dit-moet-je-zie.html

ik heb maar een klein stukje gezien van de zeitgeist movie. ik werd er erg onplezierig van, de conspiracy theorie.. bovenstaande meneer komt dichter in de buurt. op dit moment vliegen er allemaal gedachten aan me voorbij van hoe zit het met de engelen, hoe zit het met bush, met de kerk etc.... maar dat is neti belangrijk als je je bedenkt dat alles wat er is deel is van het geheel... je bent je eigen schakel en doet je ding zoals je het goed dunkt. als we dood gaan worden we weer opgenomen in het geheel. de wereld, je leven is zoals je het bekijkt

maar goed, daarbij kwam ik dit ngo tegen.. en schilder uit 1400... is het niet geweldig :) het is een drieluik met aan de buitenkant de aardbol en aande binnenkant de tuin der lusten en de hel

http://www.boschuniverse.org/

pfff ik nu ff neti verder meer... ben benieuwd wat jullie dr over denken

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeroen_Bosch_(schilder)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik denk dat je op Trance Energie wel erg leip kan doen op de paddos.
Ik heb 2 x paddos goed gedaan en dat was in een bos.
Ik zou een dance event neit trekken vrees ik .

Maar jij bent gewoon een echte Die hard he !!

:hearteyes:

neti

Badass junkie
fuck man, deze trip heeft mn leven de afgelopen dagen veranderd
ik kijk veel positiever tegen tegen aan... tegen verlies, tegen doodgaan, tegen onrecht en frustratie

fuck man... heerlijk, een bevrijding
sowieso sweef ik nog wat op de afterglow :mrgreen:

Annæ

Belezen gebruiker
wooow super mooi
space joh.
Ik denk ook niet dat ik het zou trekken op zo'n festival.
zou echt echt echt te space zijn.
die schilderijen zijn ook gaaf!

Bovenaan