Heroïne

ma1980

Newbie
Maar is het roken van 1 bolletje veel? Of valt het wel mee, het is inderdaad zo dat het verkocht word in zoals jij het noemt een junkiewijk 😏

Paranoize.

Badass junkie
Maar is het roken van 1 bolletje veel? Of valt het wel mee, het is inderdaad zo dat het verkocht word in zoals jij het noemt een junkiewijk 😏
Ligt echt aan je tolerantie en de kwaliteit. En of je een milde heroïne roes wilt of je echt wilt nodden. Je kan dan sowieso 2x goed nodden.

Het beste kan je het snuiven, omdat chinezen wat oefenen vereist en anders spul verloren gaat. Snuiven wordt goed opgenomen en de high duurt ook langer.

Ik ben ex heroïne verslaafde

ma1980

Newbie
Een goede vriend van mij rookt 1 a 2 bolletjes per dag.. en als daar de gelegenheid niet voor is dan snuift hij het.
Hij is al heel lang verslaafd (meer dan 30 jaar) ik merkte er nooit veel van maar hij snuift het nu meer en lijkt hierdoor veel meer "afwezig"

Paranoize.

Badass junkie
Een goede vriend van mij rookt 1 a 2 bolletjes per dag.. en als daar de gelegenheid niet voor is dan snuift hij het.
Hij is al heel lang verslaafd (meer dan 30 jaar) ik merkte er nooit veel van maar hij snuift het nu meer en lijkt hierdoor veel meer "afwezig"
Het kan zijn dat ie meer is gaan gebruiken of dat er door het snuiven meer in zn lichaam opgenomen wordt. Kan ook de kwaliteit zijn dat ie ergens anders is gaan halen. Na 30 jaar is het moeilijk om van dezelfde hoeveelheid nog goed stoned te worden.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
1 van eerste keren deed ik 2 bolletjes op de lepel nam IV en was zo van de kaart , dat ik het daarna nog maar 1 of 2x gedaan heb.

Be safe!

Bovenaan