Druppeltje zei:
ja srry voor de verkeerde plek om dit te plaatsen.
bedankt voor het antwoord.
maar je hebt gelijk ja, temazepam 20mg. en dormicon7.5mg.
ik heb maar alleen die temazepam genomen (want zo druppel temazepam heb ik nog nooit in tweeën gedeeld,kan dat eigenlijk wel?) ...want ik kreeg geen antwoord op tijd .. kon niet meer lezen haha alles wazig haha..
Maar alleen die dormicon zou dat ook werken (het is toch een doorslaper).. 7,5mg.?
Bedoel je gelcaps dan met druppel temazepam. Die kan je niet zomaar in twee delen nee, je kan wel de gel eruit halen en dan inspuiten bv., maar dit raad ik je ten stelligste af.
Neem er gewoon eentje dan, temazepam werkt halflang dacht ik.
Midazolam ( Dormicum) is geen doorslaper, maar een kortwerkende inslaper, die trouwens sterk is.
Je hebt ze in 7.5 mg en ook in 15 mg. Maar 7.5 mg zou genoeg moeten./mogen zijn , zeker icm met een gelcap temazepam 20 mg.
Neem dit een anderhalfuurtje ofzo na je laatste pijpje basecoke in.
Je kan toch ook gewoon 2_3 u ofzo wachten tot de coke is uitgewerkt, dan slaap je ook wel hoor, of is het eerder om de scherpe kantjes van de come-down eraf te halen?
Ik wil wel nog zeggen dat het ook niet zo gezond is om een stimulantium en een benzo te combineren, maar goed echt gevaarlijk is het nu ook weer niet. Wie ben ik?
Ik nam soms een Temesta Expidet ( smelttablet lorazepam) als ik coke aan het roken was en soms door de (on)verwachte zuiverheid, steken kreeg in mn hart, om dan te kalmeren.
Groeten Realities