Bromazepam kan je gebruiken ja als slaapmiddel, maar dan mag je gerust 12 mg nemen hoor.
Verder zal ik nog wat schrijven over bromazepam ( het helpt voor meerdere dingen)
De Baclofen overdag nemen ja: ochtend, middag en avond
Bijvoorbeeld zo:
dag 1: 2 x 10 mg
dag 2: 4 x 10 mg
dag 3: 7 x 10 mg
dag 4: 8 x 10 mg
dag 5: 9 x 10 mg
Als je er 4 of 7 of 8 moet nemen in 3 keer, doe dan 1- 1- 2, 2- 2 -3 en 2- 3 -3 bijvoorbeeld.
Ofwel elke dag 6 pillen was je dat van plan, mits je er 30 hebt en op 5 dagen wil afbouwen, dus 3 keer 2 baclofens tegelijk, ik dacht aan de baclofen opbouwen naarmate je de ghb afbouwt?
Je kan dan dinsdag ofzo mss best naar je arts gaan om een nieuw doosje baclofen, denk dat ie dat wel zal doen als je zegt dat je al afgebouwd bent.
Maar je wilt dus op 5 dagen afbouwen, met 8 ml per dag, een ml minder 8 keer. Ben je er zeker van of wil je niet beginnen op je oorspronkelijke dosis die je nam ( 5 tot 5,5 ml elke 2 uur, 12 keer= dus 60 tot 66 ml GHB) en wat trager afbouwen? Dan kan ik je een ander schema maken,
Bij jouw schema wil je op 40 ml beginnen en per dag er 8 ml afdoen en ipv om de 2 uur om de 3 uur bijnemen. Vind het wel knap maar is dit niet wat te snel en te veel ml per keer?, weet niet,, als het lukt, des te beter en denk dat het je ook zeker gaat lukken, je bereid alles goed voor en 3 maanden dagelijks gebruik is makkelijker mee te kappen dan 3 jaar dagelijks gebruik.
Je kan anders beginnen zoals je zei 8 keer 5 ml en dan de volgende dag 7 keer 5 ml en dan de achtste keer 4.5 ml...zoals je dokter zei, dat is dan 0.5 ml eraf ipv 8 ml. Of ietsje sneller, 1 ml per dag dan kan ik je n schema maken & ben je er op 40 dagen vanaf of per 2 ml, dan op 20 dagen. Vind 8 ml per dag toch wel veel..jij niet? Maar je kan proberen. Als t te heftig is dan ga je wat langzamer....het lukt je wel, zeker weten!!!
Je moet bedenken dat de eerste dag van de afbouw , als je 40 ml neemt het 'makkelijkst' is en tweede dag is al wat moeilijker , derde en vierde nog moeilijker en vijfde t moeilijkst en dan als de G weg is het moeilijkst, maar dit gaat je lukken, de ontwenning zal draaglijk zijn, wil je daarbij helpen hoor en t zal maar n weekje duren, effe tanden bijten.
Ben je van plan de bromazepam ook te gebruiken terwijl je de ghb nog afbouwt, want zoals je g best niet mixt met alcohol is dit ook zo voor ghb mixen met benzodiazepines.
Door kruistolerantie tussen ghb en benzo's zal je dus meer dan 3 mg of 1 tabletje per keer moeten nemen. Je kan er 4 per keer pakken, 3 maal per dag bv. Dat is dan 36 mg, bromazepam is een goeie benzo vind ik. Neemt angst goed weg en je kan ervan slapen.
Het heeft ook anti-epileptische werking en spierontspannende werking.
Dit is ook van belang, vermits ontwenningsverschijnselen van G angst, slapeloosheid, hartklopping,opgejaagdheid zijn, maar ook trillen, door de gespannen spieren en meer risico op een eventuele epileptische aanval...dus de bromazepam kan dit allemaal verlichten.
Je kan het gebruiken als je met de G volledig afgebouwd bent of tijdens, op eigen risico, maar als je het doet tijdens, neem er dan niet te veel, max. 3 tabletjes ofzo, erna mag je zoals je zei
er zoveel pakken als je zelf wil hoor!
Baclofen werkt meer tegen zucht , maar is een veel krachtigere spierontspanner , werkt tegen spasmen....het gaat het trillen tegen, werkt ook op dezelfde receptor als ghb, waarschijnlijk ook anti-epileptische werking het is een soort ghb-analoog, ik word er wel nie moe van, het is itt benzo' s ook niet verslavend vind ik en veel euforie ervaar ik ook niet.
Succes!! hou me maar op de hoogte
Grtn