Gisteravond besloten we om met z'n 5en bij iemand thuis te chillen en wat XTC naar binnen te werken. We waren met K. B. M. J. en ikzelf (C.).
B. en M. hebben al heel wat ervaring met XTC. Voor K. J. en ikzelf is het de 4de keer ofzo.
[We hadden: Een aantal roze 'duifjes' , blauwe 'mitsubishi' , witte 'mercedes'.]
We zijn begonnen rond een uurtje of 11. K. B. en M. begonnen allemaal met un witte 'mercedes', J. en ik namen beide een stukje van de roze 'duifje'. We begonnen rustig aan want de ouders van B. en K. waren een weekend weg en we hadden alle tijd om een hele nacht door te gaan.
Aangezien M. al van te voren een hele 'mercedes' had genomen was hij de enige die al flink de weg kwijt was, bij ons duurde het een hele tijd voor we wat voelde. K. nam nog een shotje wodka om sneller het effect te krijgen en werd dan ook binnen 5 minuten geheel vrolijk en hyperactief. We besloten na een uurtje om allemaal nog ma wat bij te nemen.K. M. en B. namen een stuk van de blauwe 'mitsubishi' en voelde al snel dat hij begon te werken. B. was na een half uur ( half 1 ofzo) flink aan het trippen, z'n kaken begonnen te bewegen en z'n ogen rolde zo nu en dan weg, hij ging toch wel hard vond het helemaal geweldig!
Ik besloot nog maar wat bij te nemen want voelde nog erg weinig. rond 2 uur voelde iedereen zich toch wel van de kaart, behalve J. hij had anderhalve 'duif' op en een kwart blauwe 'mitsubishi' en voelde gewoon nog steeds niks, zo vreemd! We besloten om een stuk te gaan lopen, uit ervaring bleek dit toch een positieve wending aan de trip te geven. K. die binnen al aan het grommen en indianegluiden aan het maken was transformeerde buiten in een kruising tussen een dinosaurus en een vliegtuig, die was duidelijk hard aan het gaan en aan het trippen, was gewoon TE leuk om te zien! Tijdens het rondje wandelen zijn we onderandere naar een speeltuintje gegaan en gaan schommelen en wip wappen
, dat was zwaar chill alsof je zweefde!! B. moest toen overgeven omdat hij iets te veel na binnen had zitten werken, maar hij vondt het niet erg want daarna ging hij juist weer prima verder trippen! Ikzelf werd helemaal stijf en liep erbij als een pinguin, heerlijk gevoel voelde me happy en zwaar chill. J. voelde nog steeds niks, we snapte het niet en baalde dat hij niks voelde, we wouden dat hij gezellig mee kon doen. Dus hadden we besloten dat hij als we weer thuis waren nog maar een stukje blauwe 'mitsubishi' moest nemen. K. en B. zagen in J. telkens andere mensen, de ene keer was het een oude man met baard en dan had hij weer een bril op, echt vaag zelfs van dichtbij konden ze dat in hem zien! We gingen weer terug naar huis M. hield het voor gezien en is rond 4 uur na huis gegaan. Naar een tijdje beneden te hebben spacen kwamen we erachter dat we K. kwijt waren, dus ik ging het huis door zoeken en kwam haar boven op haar bed tegen daar lag ze te grommen en hele verhalen te lullen en een beetje raar te bewegen, ze was echt helemaal van de wereld maar vond het echt super! B. lag op de bank en begon over hele rare dingen tegen me aan te lullen, verhalen die gewoon uit het niets uit zijn mond kwamen, het klopte allemaal niet met elkaar en toch zat hij heel serieus dat te vertellen, ik riep hem nog een paar keer bij z'n naam en dan keek hij me heel serieus aan en begon verder te praten, ik lag in een scheur! Nou uiteindelijk rond 5 uur lag B. op de bank van de kaart te zijn en K. lag op de grond te rollen, bij mij begon het langzaam weer uit te werken daar baalde ik van dus ik besloot om nog een stukje er bij te nemen! ( J. voelde na ander halve blauwe 'mitsubishi' en ander halve 'duif' nog steeds niks ) Ik deed toen iets heel stoms ik wou zo graag iets voelen nog dat ik in 3 kwartier tijd een stuk of 6 kwartjes van de 'duive' naar binnen heb zitten werken. Na een half uur merkte ik dat ik toch een beetje misselijk was. Ik ging naar de keuken en B. liep met me mee, t was zo'n kut gevoel en ik heb toen ook moeten overgeven. Ik was toen ineens echt flink aan het trippen me kaken begonden te trillen niet normaal en me ogen rolde allen kanten op het stomme was ik voelde me heel beroerd maar het was zo'n fijn gevoel ik wou niet dat het stopte. We gingen even buiten zitten want het begon weer licht te worden, ik zat samen met J. buiten op een stoel en ik rolde alle kanten op met me ogen (ik voelde me echt super fijn) op een gegeven moment toen ik me ogen even onder controlle had schrok ik want ik snapte niet meer hoe ik buiten was gekomen alsof telkens dat me ogen gingen rollen leek het alsof ik even in een andere wereld was en als ik me ogen weer stil hield ik ineens wakker schrok. Later namen B. en J. me mee naar binnen waar ik zo nog even verder ging en ik nog een aantal keer schrok en om me heen keek omdat ik gewoon niet snapte dat ik weer ineens binnen zat! Het was zo vreemd en eigenlijk wel eng als me ogen rollde was alles vervormt en bewoog alles en dan vlak daarna schrok ik weer, dit is zeker nog 3 uur door gegaan! Rond 9 uur sochtens gingen we J. na huis brengen. Bij B. was het spul al weer uitgewerkt en bij mij ging het nog steeds door, ik voelde me steeds slechter toen ik thuis kwam ging ik onder de douche staan maar viel zelfs daar de hele tijd weg, ik vind het nog heel wat dat ik kon blijven staan!! K. lag ondertussen in een hele rare positie te pitten op de bank :P . B. en ik gingen ook naar bed in de hoop dat ik me toch nog beter ging voelen! Het was weer eens super, alleen klote dat ik me zo kut voelde op het eind ik heb me vandaag nog steeds kut gevoeld en moeten overgeven. En ik snap niet dat J. gewoon helemaal niks voelde, iemand moet na die blauwe ' mitsubishi''s' toch iets voelen dit was z''n 2de of 3de keer dat hij xtc nam! Thnx voor het lezen van mijn verhaal

B. en M. hebben al heel wat ervaring met XTC. Voor K. J. en ikzelf is het de 4de keer ofzo.
[We hadden: Een aantal roze 'duifjes' , blauwe 'mitsubishi' , witte 'mercedes'.]
We zijn begonnen rond een uurtje of 11. K. B. en M. begonnen allemaal met un witte 'mercedes', J. en ik namen beide een stukje van de roze 'duifje'. We begonnen rustig aan want de ouders van B. en K. waren een weekend weg en we hadden alle tijd om een hele nacht door te gaan.
Aangezien M. al van te voren een hele 'mercedes' had genomen was hij de enige die al flink de weg kwijt was, bij ons duurde het een hele tijd voor we wat voelde. K. nam nog een shotje wodka om sneller het effect te krijgen en werd dan ook binnen 5 minuten geheel vrolijk en hyperactief. We besloten na een uurtje om allemaal nog ma wat bij te nemen.K. M. en B. namen een stuk van de blauwe 'mitsubishi' en voelde al snel dat hij begon te werken. B. was na een half uur ( half 1 ofzo) flink aan het trippen, z'n kaken begonnen te bewegen en z'n ogen rolde zo nu en dan weg, hij ging toch wel hard vond het helemaal geweldig!