Helder nadenken

Damngood!

Newbie
Kun je tijdens een lsd trip van 1 gemiddeld zegeltje nog gewoon helder nadenken.
Bijvoorbeeld:

een vriend van mij die meetript is opeens 4 keer zo groot als mij, weet ik dan wel dat het door de lsd komt, of geloof ik het gewoon echt...

Wacky

Badass junkie
Je weet in het algemeen nog wel dat je aan het trippen bent en dat het door lsd komt. Maar dat is niet hetzelfde als helder nadenken :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik kan juist beter nadenken, dit uit zich alleen niet als ik mn gedachten in woorden wil omzetten. Maar in mn hoofd kan ik elk onderwerp helemaal uitpluizen.
LSD is bij normaal gebruik (jij hebt het over 1 zegeltje dus dat moet goedkomen) geen delerium, dus in principe moet je alles wel kunnen relativeren.

azgaza

Badass junkie
Ivoos zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik kan juist beter nadenken, dit uit zich alleen niet als ik mn gedachten in woorden wil omzetten.

same here

Herkenbaar ja; maar vooral in het begin va de trip. Naar het einde toe kom ik juist vaak op verwoordingen die zo goed zijn dat ik mijzelf verras.

Maar om de topic vraag te beantwoorden: ja je weet dat het door de lsd komt en helder nadenken is niet zo moeilijk in een trip, ook niet met een hogere dosis hoewel je er toch wel wta vager door bent mentaal.

Bovenaan