Hehe.

Imke

Badass junkie
Hebben jullie dat ook.. dat jullie blowen en dan even vergeten dat jullie aan het blowen zijn totdat je opeens weer de joint ziet?

En hebben jullie dat ook, dat na het blowen, je een tijdje gaat bezig houden met vanalles, helemaal opgaan in het moment, en dan opeens beseffen dat je geblowd hebt en dat daarom alles zo leuk en rustig is?

En hebben jullie soms het gevoel na het blowen dat je opeens ontwaakt uit een vage droom en dat je meteen weer terug wil dromen en dat het niet meer lukt, en daarom nog een andere joint begint te rollen?

En als je een joint aan het draaien bent, vergeet je dan ook wel eens dat je aan het draaien bent en na een halfuur ofzo is er nog steeds geen joint?

Nou ik wel en ik vind het leuk. :stoned:

-spaceman-

Badass junkie
die gekke amerikanen...

...kunnen echt geen joint draaien!

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Heel herkenbaar...en iedere keer denk ik weer "'t maakt niets uit, 'k ben stoned" :P

@spaceman: damn...je hebt gelijkt...da's wel heel erg triest :openmouth: , maarjah voor de weedie en hasj pro's moet je ook in holland zijn eh :smoke:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik vergeet altijd mijn verse koffie en dan staat ie daar plots koud ....

das nou echt lekker stoned zijn.

Stonie

azgaza

Badass junkie
Ik vergeet wel vaak dat ik een joint heb, en dan kijk ik naar mijn bureau en dan heb ik zoiets van 'oja ik heb een joint', fdat er heel lang een vloetje met een tipje klaarliggen maar er echt een uur niks gebeurd, dat heb ik ook wel eens.

BacingsPen

Badass junkie
Ja hey, verdikkie, Ik heb dat allemaal niet. Moet ik toch eerst die joint gaan roken.

En aangezien:

Die joint al klaar ligt

En ik heb zin ff weg te dromen, kan ik m maar moeilijk laten liggen toch?!

Imke

Badass junkie
Kben blij dat ik niet de enigste ben. :beer:

Spacingben: laat het je smaken, ga ik ook doen. :stoned:

BacingsPen

Badass junkie
Saivy zei:
Achzo :sunglasses: kben benieuwd naar jullie ervaringen. :smoke:

Hebben jullie ook dat je dan je joint op hebt op gerookt, voor je deur staat, en dan ineens denkt: Laten we nog ff gauw een rondje hardlopen voor ik weer naar binnen ga? :smoke:

Zal wel aan t soort wiet liggen :smoke:

Ben ook benieuwd naar jullie bevindingen onder t genogt van ene :smoke: vanavond :stoned:

Imke

Badass junkie
Nee, als ik voor de deur sta om terug naar binnen te gaan denk ik maar aan 1 ding:

ETEN! :smoke:

let come

Belezen gebruiker
Saivy zei:
helemaal opgaan in het moment,

een vage droom

Nou ik wel en ik vind het leuk. :stoned:

perfect wat ik voel als ik stoned ben :grin:
ook begin ik soms te denken: "hoe lang ben ik nu eigenlijk al stoned" of "huh, waar ben ik?" ...

en hele stomme, onbenullige dingen (zoals een bepaald woord wat je toevallig gezegd hebt) kunnen lang blijven hangen in je hoofd, of het lijkt lang, ik weet het niet, wel grappig, dikwijls begin ik dan woordjes erbij te denken die erop rijmen --> gevolg: ik begin hele gekke hersenspinsels te krijgen en ik schiet in de lach :grin: :grin:

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Ben 'k net naar de winkel geweest voor bullit en m&m's kom ik terug, rook een jointje naar binnen, ga weer achter m'n pc zitten..(dit was zo'n uur terug) en ik herinner me nu pas weer dat ik die boodschappen hier heb liggen... :rolleyes: ...jep ben weer goed stoned :P

Riel

Bewuste gebruiker
ik heb vaak na het roken van een joint dat ik een gesprek met mezelf heb zonder dat ik het doorheb. dan zit ik in gedachte en die gedachte werk ik helemaal uit in een theorie. na het roken gaat mijn fantasie op hol en bedenk ik de meest briljante dingen over het leven die ik meestal vergeet als het weer is uitgewerkt.

echt een prachtig middel :)

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
En hebben jullie soms het gevoel na het blowen dat je opeens ontwaakt uit een vage droom en dat je meteen weer terug wil dromen en dat het niet meer lukt, en daarom nog een andere joint begint te rollen?

En als je een joint aan het draaien bent, vergeet je dan ook wel eens dat je aan het draaien bent en na een halfuur ofzo is er nog steeds geen joint?

haha die 2 zijn zó herkenbaar :mrgreen:

nicolai

Wijs gebruiker
dat zijn stuk voor stuk wel herkenbare punten.

eigenlijk heeft dit alles met slechts 1 ding te maken die je zelf ook al noemde; commiting to the moment. oftewel; in het moment opgaan, tot bezinning komen.

dat is toch ook de reden dat je blowt.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Riel zei:
ik heb vaak na het roken van een joint dat ik een gesprek met mezelf heb zonder dat ik het doorheb. dan zit ik in gedachte en die gedachte werk ik helemaal uit in een theorie. na het roken gaat mijn fantasie op hol en bedenk ik de meest briljante dingen over het leven die ik meestal vergeet als het weer is uitgewerkt.

Jaa dat heb ik ook heel vaak :mrgreen: jammer is dat ik ze óf vergeet (vaak zelfs enkele seconden erna terwijl ik toch hard m'n best doe het te onthouden :P) of dat ik het wel onthoud, alleen als ik dan weer nuchter ben dat het dan eigelijk helemaal nergens op slaat..

zo had ik eens een theorie dat het universum één grote wiskundige berekening was.. :confused:

Achja t is wat :stoned:

Temptation

Belezen gebruiker
vergeten is de kern van blowen....

ik heb vaak dat ik er eum maar liefst 3h of meer over doe voor ik daadwerkelijk een joint in mijn mond kan stoppen... dan wordt ik weer afgeleid door msn en opeens is dan een of andere site weer zo grappig of ik zoek nieuwe muziek...en ik vergeet ook wel dat ik wilde rollen :rolleyes:

nicolai

Wijs gebruiker
Radeon915 zei:
Riel zei:

zo had ik eens een theorie dat het universum één grote wiskundige berekening was.. :confused:

Achja t is wat :stoned:

dat is niet eens een rare gedachte. er zijn toch genoeg grote filosofen en wetenschappers geweest die dat ook dachten.

Joey_026

Newbie
Ook heb vaak dat als ik mijn joint eenmaal op steek maar wel al stoned ben hem wel 100x moet aansteken en dat ik dik 1 uur 2 uur over mijn joint doe..wat ik wel merk is netzoals een paar van jullie hier ook beschrijven hele theorieën bedenk in me hoofd die op dat moment, gewoon gigantish interessant zijn. Daarna overigens vergeten of gewoon niet leuk meer. :stoned: Nu ook zo stoned als een kanarie maar morgen wel om 7 uur het bed uit. daarom heb ik nu ook een nieuw levens motto. 's avonds een man 's ochtends een wrak.

slaapse smokers!

Bovenaan