Heftige effecten van een joint

btard

Newbie
Ik had laatst samen met 2 vrienden drie voorgedraaide joint gekocht. We gingen ze toen gewoon rustig op een bankje oproken. Ik moest meteen heel hard hoesten en ging na een paar trekjes bijna bad. (was trouwens niet me eerste joint ofzo). Toen ik op de helft was merkte ik dat ik in een soort droom zat. Ik kon ook niet langer dan 5 seconde nadenken, mijn gedachtes dwaalde steeds af. Nadat ik de hele joint had opgerookt werden mijn benen in de grond gedrukt en wangen naar achter geblazen, net of je fhon je bek hebt. Mijn trui voelde raar aan, lauw of eigenlijk juist tempetatuurloos . ( moeilijk te beschrijven). Ik keek naar boven en alles draaide. Én ik dacht , laten we hier weg gaan , en toen ik wegfietste ging ik vol hallucineren. Ik zag mensen die er niet waren en ik keek door mijn eigen voorhoofd heen, Wtf. Wat er daarna gebeurde kan ik niet meer herinneren. Ik weet nog dat ik opeens bij een kerk was, en dat mijn vriend daar aan het nekken was. Zijn hoofd werd opeens groen, en het hoofd van mijn andere vriend veranderde in een rat. Wat ik toen overigens hilarisch vond, xD. Maar ik moest bijna thuis zijn dus we gingen richting huis. Éérst .die met het groene hoofd thuisgebracht , want die was totaal de weg kwijt. Hét was 200 meter fietsen , maar toch had ik geen idee waar ik was, alle straten liepen bol en waren ook exact hetzelfde. Toen rustig op een bankje gezeten tot het minder werd, en daarna naar huis gefietst.

Toen ik volgende dag wakker werd wist ik er bijna niks meer van, zeker nadat we wegrijden bij ons bankje is het ontzettend vaag, ik hoorde later pas waar ik allemaal was geweest. Mijn vrienden hadden dit ook. Ik had trouwens supersilvrrhaze en niks gedronken.

Iemand die dit herkend, want ik heb echt van: wat teh fuck is mij overkomen.

Dank voor het lezen.

Maddog

Bewuste gebruiker
Is mij ook wel eens gebeurd. maar toen dacht ik dat ze met de hele straat aan het bbqen waren, terwijl ik door de hele straat heen moest lopen, en iedereen zag dat ik stoned was. Ook de overbuurvrouw die altijd alles zegt tegen iedereen. en de hele stad weet het al voordat het in het ochtend niieuws staat.

Maar er bleek een prulenbak in brand te staan, achter een restaurant en om 04;00 snachts gaat niemand bbq-en

Nee je had m lekker zitten. en als je je er niet rot bij voelt is er niets meer aan de hand.
Soms valt het wat zwaarder dan anders. Zolang je maar weet wat je doet.

Gezond is het niet, maar wel lekker.

lovelovelove

Experimenterende gebruiker
Gek he, dat is me nou net ook overkomen. Heb zelf enige ervaring met weed maar mijn "blow periode"is wel een beetje over. Vooral kampvuur avonden vind ik een jointje heerlijk en ik beperk me ook alleen tot die avonden. Deze keer was het alleen anders heel geleidelijk glee ik steeds verder in een droom achtige wereld. Niet zo zeer dat ik hallucineerde, het was meer een gesprek met me zelf waarbij mijn hoofd plaatjes creëerden. De bus rit maakte het er niet beter op. Warmte en het lichte geschud van een rijdend voertuig bracht me even in een soort trance. Het leek even alsof ik uit me zelf steeg. Bad gaan heb ik gelukkig nooit meegemaakt. Zo'n ervaring met wiet trouwens ook niet.
groetjes

Ghettoboy

Klinkt echt vaag!! Lijkt wel op een lsd trip ofzo :tongueout: Heb het zelf nog nooit zo erg gehad. Wel heb ik het gevoel gehad dat ik in die droom wereld begon te komen. Ik deed toen erg mijn best om daar uit te komen. (dacht toen dat ik KO ging :tongueout:) Maar dat lukte. Toen ik later op bed ging liggen had ik de hele tijd het gevoel dat ik naar beneden viel gewoon dwars door mijn bed. Ik werd toen echt zo ziek! Heb toen flink gekotst en ben gaan slapen.

lovelovelove

Ik snap dat gevoel wel dat je het tegen wil houden, maar mijn trips zijn vele male leuker geworden nu ik gewoon het over me heen laat komen en er juist dieper op in wil gaan. Maar het gevoel van bad gaan heb ik nog nooit gehad lijkt me trouwens wel heel vervelend. Gister in me trip dacht ik er nog aan maar met THC kan het voor me gevoel gewoon nooit fout gaan. Al was ik er wel een keer bij toen een vriendin van me helemaal fout ging, wat zij toen allemaal meemaakte.. dat gun ik niemand
groetjes

Ghettoboy

Hey, 3xLove

Ik laat me nu ook gewoon gaan. Kun je denk ik het beste doen met drugs maar een vriend van mij was net een paar weken daar voor naar de vloer gegaan. We waren toen gewoon buiten en in een keer ging hij. Klapt dus met zijn kop op een paaltje :tongueout: stuk van zijn voor tand enzo. Dus had toen even zoiets van koppie er bij :wink:

lovelovelove

haha echt? arme jongen je zou maar wakker worden en opeens mist er een stuk van je tand hihi. Ik was in Frankrijk toen het helemaal mis ging met een vriendin van me ze vertelde me later dat ze alles in blokjes zag en het gevoel had dat wij haar niet serieus namen. En nog veel meer depri shit.
toch ben ik blij dat drugs eigenlijk altijd een goede werking heeft op me of ik gebruik gewoon te weinig haha
groetjes

Ghettoboy

Ik denk niet dat je te weinig gebruikt maar juist precies goed :wink: Zit er niet echt op te wachten om een tandloze blokjes kijker te worden :tongueout: Was eerst wel ff schikken toen hij viel maar een paar dagen later hebben we er echt een paar dikke lachkicken om gehad :grin: zijn tand zit er weer aan en hij rookt als nooit er voor :wink: Dus eind goed al goed!

Bovenaan