heel slecht bezig?

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
hoi beste collegas :mrgreen:
zit nu bijna 2 maanden terug dagelijks aan de pep, (+ blowen) :openmouth: :(
maar het probleem is dat ik laatste weekvoortdurend last heb van beven trillen, hoofd armen benen vingers alles... p m'n werk heb ik voortdurend dit probleem, ook af en toe bewegen m'n lippen, of kaken vanzelf...(heb ook voortdurend de indruk dat iedereen naar me staart en dat ze het weten dat ik neem op het werk.)... ben ook veel sneller buitenadem...
eens tijd om wat te minderen en nekeer bij de dokter langs te gaan?

advies aub

SperSIZEboon

Badass junkie
ik zou niet gelijk naar de dokter gaan, eerst gewoon even een tijdje flink minderen of helemaal stoppen en dan kijken hoe het gaat

-spaceman-

Badass junkie
ibra_is_imba zei:
zou ik het moeten zeggen aan m'n dokter dat ik speed neem?

als je naar je doktor gaat moet je dat gewoon zeggen! huisartsen en doktoren hebben een geheimhoudingplicht... wat ze van jouw weten mogem ze dus aan niemand vertellen! Zoiets is dus veilig bij hun...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Imbra, je moddert nu al maanden met die pep.

Echt heel ernstig tijd om is een keertje de baas te worden.

Sterkte

Stonie

Funky Monkey

Badass junkie
Stop maar even ja :openmouth: Ik weet niet of je wel genoeg eet enzo maar ga is op de weegschaalstaan... spiermassa is het zwaarste in het lichaam. Mocht je inderdaad naar de dokter gaan moet je gewoon eerlijk zijn, want anders kan hij ook geen goeie diagnose stellen :)

Sterkte!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
lysergine25 zei:
Imbra, je moddert nu al maanden met die pep.

Echt heel ernstig tijd om is een keertje de baas te worden.

Sterkte

Stonie

Stonie haalt me precies de woorden uit m'n mond! Je moet echt gaan minderen nu Imbra, heel veel sterkte er mee!!!

acidboy

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Stop maar even ja :openmouth: Ik weet niet of je wel genoeg eet enzo maar ga is op de weegschaalstaan... spiermassa is het zwaarste in het lichaam. Mocht je inderdaad naar de dokter gaan moet je gewoon eerlijk zijn, want anders kan hij ook geen goeie diagnose stellen :)

Sterkte!

De diagnose 'speedverslaving' wordt erg lastig te stellen inderdaad, als je de dokter niet vertelt dat je dagelijks speed snuift.

Maar inderdaad, artsen mogen van de wet niets doorvertellen van hun patienten. Maar zoals al gezegd.. zou ik eerst gewoon kijken of je er zelf iets mee kan.. stoppen en wat proberen te eten en aankomen enzo. Je hebt er geen dokter voor nodig.

Carlitos

Badass junkie
Ik maar denken dat je gestopt.
Ben je niet depressief na zolang gebruik ?

Maarja ik denk dat je verslaafd bent.
Je roept al best vaak van ; ''nu stop ik echt'' / ik kan stoppen het gaat lukken.Of dit dat.
Maar altijd die pep zit je toch in de weg.
Ook al zeggen wij dat je moet stoppen,ook al weet je dat je moet stoppen,je doet het niet.

Ik denk verslaafd.

Japi-10 :wave:

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
Japi-10 zei:
Ik maar denken dat je gestopt.
Ben je niet depressief na zolang gebruik ?

Maarja ik denk dat je verslaafd bent.
Je roept al best vaak van ; ''nu stop ik echt'' / ik kan stoppen het gaat lukken.Of dit dat.
Maar altijd die pep zit je toch in de weg.
Ook al zeggen wij dat je moet stoppen,ook al weet je dat je moet stoppen,je doet het niet.

Ik denk verslaafd.

Japi-10 :wave:
nee sa va nog :d soms wel een beetje wanneer ik een avond alleen ben of zo, maar dat is niet zo vaak het geval voorlopig.., heb m'n vriendin tijdje geleden toegegeven dat ik nog nam, dikken ambras gedurende bijna 2 weken, en nu gaat het ook wel weer wat minder tussen ons., morgen bij dokter langs gaan, m'n vorige bloedtest, was bijna perfect (rond mei verleden jaar). nu zal het wel wat verschillen, 2 verdiepingen trap, en ben al harder aan het ademen :openmouth:

Carlitos

Badass junkie
Ben al depressief na een paar dagen gebruik of paar dagen er tussen.
Gelukkig heb jij dat niet.
Ik ben ook al gestopt sinds begin december.

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
Japi-10 zei:
Ben al depressief na een paar dagen gebruik of paar dagen er tussen.
Gelukkig heb jij dat niet.
Ik ben ook al gestopt sinds begin december.

wat raad jij aan, heb in verleden wel weken zonder gezeten, maar nu zou ik op het werk gewoon tegen de middag bijna in slaap vallen... veel koffiie .... . is ook nie goed e

Carlitos

Badass junkie
Ik geloof me te herrinner dat je eerst ontslagen en vrij was ofzo 2 weken.Je had gewoon een natuurlijk herstel gemoeten door gezond eten,goed slaapritme weer,evt.weer fitness daar was je goed in toch.

Als je jezelf de tijd had gegeven voor een goed herstel hoefde je nu niet in de middag in slaap te vallen of een vervangen zoeken (koffie).

En als je denkt dat je toch niet verslaafd bent laat het dan gewoon liggen een tijd,en het zal langzaam aan beter gaan denk ik.

Groeten

dfssdfde

Badass junkie
nja, ik stel voor dat we hem gewoon allemaal tips geven ipv hem af te zeiken, hij probeert er van af te raken (hoop ik toch?)

in ieder geval, ik zou als ik jou was proberen vrij te krijgen of zo, het gaat je echt niet lukken om fatsoenlijk te werken

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
dat alle werkloze pep junks maar zwijgen eh, ik kan tenminste nog zeggen dat m'n hersenen nog niet naar de kloten zijn, , heb 21 jaar geen drugs aan geraakt, heb eind juli m'n eerste gesnoven,

en heb WEL GOED GEGETEN tijdens deze periode, ben wel7 kg kwijt, maar zit veel spier bij :wink:

voor gezeik kan ik bij m'n vriendin gaan, ciao noobs

Deranged

Badass junkie
Ik ben hier sprakeloos van momenteel. Dit gaat gewoon echt te ver. Eerst die andere eppo topics en nu dit. Ben ik de enige die ziet hoe ontzettend achterlijk dit is?

Waarom gaan mensen hier uberhaupt serieus op in? Slotje en ban is voor mij het enige juiste antwoord op iets als dit.

jasper

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Ik ben hier sprakeloos van momenteel. Dit gaat gewoon echt te ver. Eerst die andere eppo topics en nu dit. Ben ik de enige die ziet hoe ontzettend achterlijk dit is?

Waarom gaan mensen hier uberhaupt serieus op in? Slotje en ban is voor mij het enige juiste antwoord op iets als dit.

:rolleyes: :rolleyes: beginnen we weer met die bans?

Deranged

Badass junkie
Aangezien ik minmimaal 2 uur met die post bezig ben geweest, liever niet. De achterliggende gedachte van het totaalplaatje en de ironie zijn nog steeds niet te verwoorden. Maar ik ben toch de enige die het op die manier ziet dus het heeft weinig waarde opzich.

Deranged

Badass junkie
Ook mooi is de ironie van de vraag die hier gesteld wordt. Die komt voor mij op hetzelfde neer momenteel.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
de tip was en blijft

STOPPEN

maar ibra is gewoon verslaafd en blijft het voorlopig ook.

meer adviesen zijn er niet

STOPPEN

geen vervangers geen onzin.

:wave:

sabe007

Experimenterende gebruiker
ja idd hij is gwn verslaafd, de enige oplossing is stoppen.
en gewoon aan de LSD beginnen. perfecte vervanger :grin:

Carlitos

Badass junkie
Volgens mij is ze trek nog erger geworden,sinds toenderdijd.
Stoppen word alleen maar moeilijker..

Maar idd hij moet het nu zelf gaan doen,niks anders.

Deranged

Badass junkie
Ik heb een vrij uitgebreide tekst geschreven die hier echt serieus op in gaat. Kwam spontaan tot stand en zo toch maar wat mee doen ofzo.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik kan nu ook weel tekstje gaan schrijven maar iedereen en voor jijzelf weet het ook al, je wist ergens al dat je nu fout bezig bent en je moet nu de vicieuze cirkel doorbreken. Hoe?

STOPPEN!

Adr

Carlitos

Badass junkie
Aangetoond is dat zenuwen als gevolg van langdurig speedgebruik beschadigen.

De dopamine axonen verschrompelen.
De dopamine neuronen raken beschadigt, waardoor het moeilijker wordt plezierige gevoelens te ervaren en depressieve gevoelens ontstaan.
Door het effect van amfetamine op het beloningscentrum kan afhankelijkheid ontstaan. Door afname van de receptoren is er meer speed nodig om de effecten nog te voelen.

te imba

richie87

Belezen gebruiker
uhm wat denk jezelf ? waarom hier vragen? je weet zelf toch wel dat je fucking verkeerd bezig bent en zo je lichaam de vernieling inhelpt? als je leven je lief is..........................................? i rest my case :rolleyes: :rolleyes:

hoe kun je in godsnaam iedere dag speed nemen? ik kom daar niet bij, het lijkt me dat hier een lang traject aan vooraf gaat (ok, verschilt vast per persoon, maar doorgaans dus)

ik neem zelf ook af en toe wel (uitsluitend weekend/vakantie:wink: maar als die packs leeg zijn ben ik er ook wel even klaar mee. wat beweegt, of brengt men ertoe zo door te slaan?

Deranged

Badass junkie
ibra_is_imba zei:
dat alle werkloze pep junks maar zwijgen eh, ik kan tenminste nog zeggen dat m'n hersenen nog niet naar de kloten zijn, , heb 21 jaar geen drugs aan geraakt, heb eind juli m'n eerste gesnoven,

en heb WEL GOED GEGETEN tijdens deze periode, ben wel7 kg kwijt, maar zit veel spier bij :wink:

En dan ook nog popi jopi praatjes hebben. Belachelijk figuur.

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
Deranged zei:
ibra_is_imba zei:

En dan ook nog popi jopi praatjes hebben. Belachelijk figuur.
hier is u belachelijk figuur met popi jopi praatjes,

ezel :wink: don't juge me

iemand die niet eet en zoals jullie zeggen speed misbruik ziet er niet zo uit :)

Bovenaan