Hasj kopen in Salou

Beste mensen,

ik ga over een maandje naar Salou met een groep vrienden. Ik ben je el een regelmatige gebruiker van wiet. Wij wouden in Salou ook wel een jointje roken. Ik had al gelezen dat er cannabisclubs waren. Hier heb je alleen een membership voor nodig. Ook laten ze bijna geen toeristen binnen. Weten jullie raad of hebben jullie tips dat ik en mn vrienden toch een jointje kunnen roken🙃

MetalGuy

Badass junkie
Door sowieso meer dan 5 gram open en bloot aan je shirt te plakken en zo proberen de poortjes door te komen op het vliegveld.👍🏻😃

FerdFatoehaus

Badass junkie
Beste mensen,

ik ga over een maandje naar Salou met een groep vrienden. Ik ben je el een regelmatige gebruiker van wiet. Wij wouden in Salou ook wel een jointje roken. Ik had al gelezen dat er cannabisclubs waren. Hier heb je alleen een membership voor nodig. Ook laten ze bijna geen toeristen binnen. Weten jullie raad of hebben jullie tips dat ik en mn vrienden toch een jointje kunnen roken🙃
Cannabis club werkt als een tiet. Op de Canarische Eilanden in ieder geval. Ik zou via Google wat clubs opzoeken en de reviews lezen, staat waarschijnlijk wel iets in over of ze toeristen toelaten. Ik moest als toerist 10 euro extra voor een membership betalen, maar he het was 420 dus worth it.

Bovenaan